18.Bölüm

3.4K 291 61
                                    

Yıldıza Dokunmayı Yorum Yapmayı Unutmayın

Sınır: 100 Oy 100 Yorum SINIRI DOLDURALIM

-----------------------------

Tahir bir hışımla kalktı ayağa" Olmaz Öyle Şey!!! SEN BENİM KADERİMSİN olmaz!!"

"Tahir bağırma ne olur "dedim usulca olmazdı sevgili bu dünyaya ne bebeğimi ne beni sığdırmazlar

"Birlikte mutlu yaşayacağız tamam mı sen bana inan!! " dedi yerine tekrar oturarak

" Tahir vazgeç!"  Dedim gözlerine bakarak

" sen benden ölmemi iste Daha İyi!! Şimdi bu ayrılık mevzusun kapatıyorsun !! Yemek geliyor yiyoruz ve konağa evimize dönüyoruz"

"İnat mısın be adam!!?"

" Kocanı tanımıyorsun ayıp"

Sinirle arkama yaslandım. Konağa dönemezdim ki nasıl bakardım yüzlerine Allahım sen bana yardım et 

------

Konağın kapısında içeri inatla girmiyordum " Tahir giremem !! Olmaz!! bakamam yüzlerine"

"utanılacak bir şey yapmadın sen Nefes!!! Kaleli ailesi kabullenecekler yürü haydi" 

Deyip kapıyı açtı sürükleyerek içeri soktu Asiye abla koşarak gelip bana sarıldı

"Ah kuzum nerelerdesin sen öldük merak dan ha bu Tahir Ağa sen yokken odadan bile çıkmadı" 

Tahire baktım Gözlerin dikmişti üstüme. Merdivenlerden inen Emine Babaanneyle karnımı ellerimle sardım

"Geldin ha Gelin Hanım!"

"babaanne " dedi Tahir

"Niye söylemediniz niye yalan söylediniz!?"

"T-tecavüze uğramış yaralı bir kuşa kol kanat oldum ama babaanne ben sevdalandım Nefese ölsem de bırakamam o karnında ki bebek benim benim evladım bu kadın benim sevdam" dedi 

Göz yaşlarımı silip Tahire baktım

Mustafa abi Saniye anne hepsi bahçede idiler. Emine babaanne bana yaklaştı çenemden tutup kaldırdı başımı

"Artık Kaleli sin karnında ki Kaleli kanında olmasa bile sahipleneceğiz! Şimdi odana çık dinlen bir daha da kaçmaya kalkışma ! Götür Karını Tahir!"

Elimi sıkıca tutup merdivenleri çıkmaya başladık....

Yatakta oturup karnımı severken şarkı mırıldanmaya başladım " Gel gönlümü yerden yere Vurma güzel ne olursun "

"Gül dururken dikenleri Derme güzel ne olursun " Tahir kapıyı açacakken durup dinlemeye başladı

"Git diyemem, kal diyemem Sen gonca sın, gül diyemem" 

"Çok severim, söyleyemem Sorma güzel ne olursun " Tahir içeri girdi Nefesle göz göze gelip yanına ilerledi

"Sevgin nefes, sevgin candır Sevgin bana heyecândır " Tahir nefesin ellerin tuttu

"Kalbim ince bir fidandır Kırma güzel ne olursun " Diye söyleyip duraksadı Tahir"in gözlerine bakıp tebessüm etti

"Git diyemem, kal diyemem Sen  gonca sın, gül diyemem Çok severim, söyleyemem Sorma güzel ne olursun " deyip durdu 

Tahir Nefesin yüzün avuçladı " seni çok seviyorum be kadın.." en güzel kelimeler döküldü dilinden dudakların alnına bastırdı Nefesin. 

------------

Yatakta uzanmış bir o yana bir bu yana dönüyordum. Kendimi burda o kadar emanet gibi hissediyorum ki. Gözlerimi açıp telefonumu elime aldım ve rehbere girdim. Ardından gözüme 'Abim' yazısı çarptı yutkundum ve yazının üstüne tıkladım.

Bir kaç kez çaldı tam ben kapıtacak iken açıldı "Ne var?" Sesini duydum. Yatakta doğruldum ve gözlerim'in buğusunu gidermeye çalıştım.

"A-abi."

"Bana abi deme Nefes Kaleli! Bana abi deme!"

"A-abi neden böyle yapıyorsun?"

"Sen benim adımı kirlettin beni bir daha arama!" Diyip yüzüme kapattı telefonu ağlayarak telefonu kenera koydum.

Suçum neydi? Tecavüze uğramak mı? Eğer öyleyse vursunlar beni ben onların adını kirleticek birşey yapmadım ki. Göz yaşlarımı silip odadan çıktım ve aşağıya indim.

Mutfakta bir tencere'de sarma vardı onu tabağa koyup elime çatal aldım ve masaya oturdum. Yerken masaya aniden birisi vurdu bende olduğum yerde zıpladım ve başımı kaldırdım Saniye Hanım'dı.

"Ne bakıyorsun? Gittin birde üstüne yüzsüz gibi geldin! O değilde oğlumu nasıl kandırdın bana desene! Benim oğlum kendi çocuğu olmayan bir kadının çocuğuna babalık yapıcam diyor! Sen naptın?"

Ayağa kalkıp tabağı geri mutfağa götürdüm Saniye Hanıma birşey demeden yukarıya çıkıcakken saniye hanım kolumdan tuttu.

"Bana bak Nefes!! Oğlum'dan ne yap ne et ayrıl! Benim oğlum Tahir Ağa kendisi olmayan bir çocuğa babalık! Karısı olmayan bir kadına kocalık yapamaz!"

Saniye Hanım'ın gözlerinin içine baktım işte bu sınırımı taşıran son damla olmuştum hızla kolumu kurtardım.

"Suçum neydi ya? Suçum neydi saniye hanım? Ben tecavüze uğradım bütün suç bende mi? Kendim isteyerek mi yaptım? Allah razı olsun Tahir bana sahip çıktı evladımı evladı bildi."

"Evladını evladı bildi madem! Tahir'i o evlat'a bağlamadan git bu evden!" Saniye hanıma bakarken arkamdan bir ses duydum.

"ANA?!"

--------------------

ilaydastepe & SevdaluyukYengem

Sardunya "AĞA SERİSİ-3"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin