A.Ç:5

6.5K 271 16
                                    

Ey gönül haresi keder,insan kendinden ne kadar uzağa gider?...

KARAN SAYGINER:

"Abi içerdeki adamımızdan haber geldi."
Dosyalardan kafamı kaldırarak karşımda dikilen Koray'a baktım.Bir bakışımla anlayan Koray konuşmasına devam etti.

"Adamımız Kemal'in avukat tuttuğunu söyledi."

"Nasıl avukat tutmuş.Hani bu adamın durumu iyi değildi lan."
Diye esip gürledim.

"Lan bende hata.O şerefsizin işini kendim bitirmeliydim.Size ne diye iş veriyorsam."

"Ama abi."

"Ne abisi lan ne abisi.Senin o güvenilir dediğin adama öldür işini bitir dedik.Ne oldu eline gözüne bulaştırdı...Var mı kaçan piçten haber?"

"Yok abi adamlar her yerin altını üstüne getiriyorlar.Ama hala bir iz yok."
Burnumu elimle sıkarak sakinleşmeye çalıştım.
Koray'a dönerek konuştum.

"O piçi bul ne yapıp edip.İçerdeki adama gelince adamımıza söyle en ufak bir detayda haber versin."

"Tamam abi."

"Bu arada avukatın kim olduğunu araştır.10 dakikaya masamın üstünde olsun dosya."

"Peki abi."
Dedikten sonra odadan çıktı.
Pencere tarafına geçerek bir süre dışarıyı izledim.Daha 10 dakika dolmamıştı ki kapı tıklatıldı.

"Gel" dedim sert ses tonumla.
Koray içeri girip dosyayı masanın üstüne koydu.

"Başka bir isteğin var mı abi?"

"Yok.Çıkabilirsin."
Dedikten sonra odayı terketti.
Pencereden ayrılarak koltuğuma oturdum.Dosyayı elime alarak göz atmaya başladım.
Demek adı Neyran'dı.Hiç böyle bir isim duymamıştım.Anlamı ise garipti benim için.Kim çoçuğuna ateş ve cehennem belirten bir isim koyardı ki.Hemde soyadıyla zıt bir durumda.
Dosyayı biraz karıştırdıktan sonra kapattım.
En iyisi şirkete geçmekti.Koltuğun üstündeki ceketimi alıp giyindim.Aynada son kez üstümü kontrol edip aşağıya indim.Dışarıya çıktığımı gören Koray yanıma geldi.

"Bir sorun mu var abi."

"Şirkete geçiyoruz Koray."

"Tamam abi."diyerek arabanın kapısını açtı ve bindim.O da yolcu koltuğuna geçerek arabayı şirkete sürdü.
Yolda Koray'ın telefonuna mesaj geldi ve açıp okudu.Bir süre geçtikten sonra aynadan bana çok dikkatli bakan Koray'ın bana birşeyler söyleceğini farkettim.

"Konuş Koray."dememle şaşkın şaşkın baktı.
Bende kaşlarımı çatarak bakınca ifadesini düzeltip kendini toparladı.

"Abi içerdeki adamımızdan haber geldi.Mahkeme 15 Nisan'da."
Ben sessizce düşünürken tekrar konuşmaya başladı.

"Abi ne yapalım.İstersen avukatın işini bitirelim."

"Korayy.." dedim dişlerimi sıkarak.

"Biz ne zamandır beri kadın öldürüyoz lann."diye kükredim.

"Abi ben gerçekten.." lafını bitirmesine izin vermeden konuşmaya başladım.

"Adamlara söyle benden haber beklesinler."

ATEŞ ÇUKURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin