A.Ç:4

6.6K 301 18
                                    

Herkesin bir sona ihtiyacı vardır yeni başlangıçlar için..

"Neyran iyi olduğuna eminmisin berbat görünüyorsun."

"İyiyim Hazal."
Dedim gözlerimi bayarak.Geldiğimden beri başımın etini yiyip durdu.Bilseydim böyle olacağını direk eve girer buraya gelmezdim.Ama eve gitmek istememiştim.Çünkü biraz yürümeye ihtiyacım vardı.Birde yanımdan gelip geçenlerin tuhaf bakışlarına maruz kalmıştım.Gerçi o kadarda umursadığım söylenemez.

"Ne düşünüyorsun."

"Bilmiyorum..Kafam çok karışık Hazal.Sanki bilmediğim bir şeyler dönüyor ortada."Kendimi göstererek devam ettim konuşmama.

"Baksana halime..O olaydan sonra ilk defa yıkılmış gibiyim.Neden böyle hissettiğimi bile bilmiyorum.Halbuki amacıma ulaştım sevinmem gerekmezmiydi."
Haklıydım davayı kazanmıştım.Ama neden içim hiç rahat değildi.

"Cihazı ne yaptın."
Kaşlarımı çatarak sordum.

"Hangi cihazı?"

"Hangi cihazı olacak Neyran.Üstüne yerleştirdiğin cihaz."

"Haa..O mu etkisiz hale getirip yok ettim."

"Neeee..Bende seni akıllı biri olduğunu sanırdım Neyran.Nasıl yok edersin sen onu ya."

"Ne yapacaktım çeyizimemi saklayacaktım.Boş boş konuşma."

"O elimizde kullanacağımız bir koz olabilirdi Neyran.Ama sayende artık yok oldu."

"Kelime oyunu oynamada söyle ne demeye çalışıyorsun."

"Halini görmüyormusun Neyran.Bu elimize düşmüş çok büyük bir fırsattı.Yıllardır o adam hep masumların canını yakıyor.Ama hep bir şekilde olayların üstü kapatılıyor.O cihaz çok işimize yarayabilirdi.Planımız çok güzel ilerledi ve başarıya ulaştın.Neyrann.. O bir devlet memurunu kaçırdı bu büyük bir suç biliyorsun.
Kayıtlarla onu içeriye sokabilirdik."

"Hadi diyelim içeri soktuk.Adam çok zengin kızım.Ne kadar içeride yatacağını düşünüyorsun.Bir süre sonra suçu biri üstlenir zaten.Peki o kurtulduktan sonra neler olabileceğini aklın kestirebiliyor mu senin."
Aklına yeni dank etti ki yüzü düştü.

"Ama..."

"Aması falan yok.Bu konu kapandı sende fazla irdeleme olur mu."
Yüzüme bir süre şaşkın şaşkın baktı.

"Ne bakıyorsun öyle.."

"Sende bir değişiklik olmuş.Yoksa bu adam seni tehdit falan mı etti de bana söylemiyorsun."
Gözlerimi bayarak konuşmaya başladım.

"Off ya saçmalama.Kimsenin kimseyi tehdit ettiği falan yok.Sadece artık uğraşmak istemiyorum anladın mı.Ben amacıma kavuştum gerisi beni ilgilendirmiyor.
Değişiklik konusuna gelince bundan sonra belaya falan bulaşmak istemiyorum.Sessiz ve sakin bir şekilde hayatımı sürdüreceğim."

"Sen belaya kafa atmış kız yani beladan uzak duracak öylemi.Yok beni çimdiklesene rüyadaysam uyanmak istiyorum.Hatta dur ben kendimi çimdiklerim.Ahhh...Eee niye işe yaramadı ki."
Kafasına vurarak.

"Artık emin oldum Hazal sen kesin zeka özürlüsün."
Dedim alaycı bir tavırla.

"Acıdı be.Anam ne güçtür bu anlamadım.Kız sen benim bilmediğim farklı bir şeylerle mi besleniyorsun anlamadım ki."dedi kafasını ovalayarak.

"Sen hiç uslanmazsın.Neyse ben kalkıyorum.Gidip dosyayı teslim edecem ordan da müvekkilime uğrayacağım."diyerek kalktım.

"Akşam bir işin var mı?"

ATEŞ ÇUKURUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin