Merhaba

24 3 4
                                    

Öncelikle merhaba bu kısım  yeni bir bölüm olarak değil duyuru amaçlı eklenmiştir.

Yanlış Taraf adlı çalışmamıza üç kişi başlamış kısa süre sonra iki kişiye düşmüştük.

Ilk önce Canflinx adlı arkadaşımız bizimle irtibatini azaltmış kitapla ilgilenmeyi bırakınca aramızdan ayrılmıştı.

Şimdi ise Nishimuras ile normal hayatta ki durumlarımızdan dolayı aramıza mesafe koymuş durumdayız. Kısacası üç kişi başladığımız bu güz maceraya tek başına olarak devam ediyorum.

Daha doğrusu etmeye çalışıyorum. Belki fark ettiniz belki etmediniz ama kitapta ki karakterler bizim birebir yansımalarımızdı. Her biri bizim için bir karakterden ziyade fantastik bir dünyada biz neler yapardık adlı bir sorunun uçuk cevaplarını vererek kaleme döküyorduk.

Son olarak Nishimuras ayrıldığında onca karakter bir anda yok olmuş geriye Armonie kalmış gibi hissetmeme sebep olmuştu.

Normal hayatımda da bir başına kaldığım şu zamanlarda sizlere alalede bir bolum sunmaktansa biraz kendimi toparlamak, ardından yazmaya devam etmek istiyorum.

Sizlerde taktir ederseniz tabi.

Piskolojik olarak ağır bir dönemde ve sıkıntılar içerisindeyim. Belki ben yazmaya devam ettiğimde siz bu çalışmayı bırakın okumayı hatırlama gereksiniminde bile bulunmayacaksınız.

Ben ise hep tam tersini dileyeceğim. Umarım buraya kadar sizi sıkmamışımdır.

Yanlış Taraf bundan sonra tek kişilik bir yapım olacaktır.

Umarım ki sizleri memnun edebilirim.

Şimdiden teşekkürler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yanlış TarafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin