Mor ve Ötesi-Deli
♤
"Sana ne kızdan Sinan! Siktim sikmedim, sana ne!"
Şaşkınlık ve büyük hayal kırıklığı ile bir adım geri attığımda tahtanın gıcırtısı duyuldu. Ushan telefonu kulağından indirip bana döndü. Yüzünde kalıba sığdıramadığım bir ifade vardı. Benim ise içimde ürperti ve korku oluşmuştu.
Ellerim buz kesmişken gözlerimiz kesişmişti. Bir adım daha geri atıp arkamı döndüm ve hızlıca merdivenden yukarı çıktım.
"Evren!" diye bağırarak arkamdan geldiğinde korkuyla odaya girdim.
Tam kapıyı kapatacakken ayağını koyup omzunu yasladı kapıya ve aralık kalmasını sağladı.
"Evren dur! Dur konuşalım!"
"Sen konuşacağını konuştun!" dedim korku ve nefretle.
Kulağımda yankılanıyordu o dedikleri. Hakkımda böyle konuşulması son derece ayıptı. Ve garip bir şekilde ondan korkmamı sağlamıştı
Omzuyla kapıyı aralık tutuyordu ama tüm kuvvetini kullansa kuşkusuz ki kapıyı açabilirdi.
"Evren. Lütfen izin ver gireyim."
Omzumla kapıya baskı yapıyordum. Ellerim titriyorken öfkem güçsüzleşmeme neden oluyordu.
"Hadi, bırak kapıyı." derken elini aralıktan sokmuş koluma dokunmuştu.
Bana dokunmasını istemediğim için geri çekilip kapının açılmasını sağladım. İçeri girdiğinde sakindi. Adımları emin ve temkinliydi. Beni korkutmamaya çalışıyordu ama ondan çok fazla korkuyordum.
"Yaklaşma!" dedim öfkeyle. Yatağa dayanıncaya kadar geri geri gitmiştim. O ise benimle birlikte aramızda iki adım mesafe olacak şekilde gelmişti.
"Bir şey olmayacak. Sakin ol."
Elimi kaldırıp ondan korunduğumu sanarak korkuyla bağırdım.
"Dur! Yaklaşma diyorum."
Ama o inatla bir adım daha atarak aramızdaki mesafeyi aza indirdi.
Öfkeyle karışık duygularıma korku baskın geldi. Onunla belki de bu şekilde ilk temasım olacaktı. Bu nedenle korkuyordum.
"Korkuyorum." dedim güçsüzce.
Bunu der demez bir adım daha atıp dibime ulaştı. Bir anda kollarını bedenime sarıp bana sıkı sıkı sarıldı. Kaslı bedeni bana sarılırken gözlerimi yummuştum. Bir an orada yok olup gidebileceğimi hissettim.
"Özür dilerim." dedi çenesi başıma dayalıyken.
"Korumasız bir kızı korkutmak son isteyeceğim şey. Özür dilerim."
Korku, evet şu an vücudumda dolaşan duyguydu. Ama bana temasından beri oralarda dolaşan başka bir şey vardı. Sinsi bir yılan gibi metabolizmama sızan aptalca bir şey. Bir sıcaklık. Bundan nefret ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zor
Teen FictionGözlerim karanlığa açıldığında etrafı süzmeye çalıştım fakat erken çöken gece yüzünden ilerleyen saatler neredeyse zifiri karanlık oluyordu. Hiçbir şey görmeksizin yattığım yeri yokladım. Sanırım yataktaydım. Kolumu uzatınca bir bedene dokundum. San...