♤Üzgünüm♤

514 26 8
                                    

Agnes Obel- Broken sleep

♤♤♤

Mahir uyandığında saate baktı. Sabah erkendi ama kendisi çok şaşkındı.

"Deliksiz bir uyku mu?" diye mırıldandı. Tamam bugün keyifli geçecekti.

Aylardır hiçbir şekilde uyuyamıyordu. Deli gibi uykusu vardı ama uyuyamıyordu. Bu delirtmek üzereydi onu. Sadece en sonunda sızıp kalıyordu ama onlar da en fazla birer saat sürüyordu. Çok yorgun olup bayılırcasına uyusa da uykusu kesinlikle kesiliyordu. Böyle deliksiz uyuduğunu pek hatırlamıyordu.

Bunun sebebinin Evren olduğunu anlamıştı. Kızın kokusu onu uyutuyordu. Evinde kaldığı gece de, kızın yatağında uyuduğunda da ve kızın Mahir'in yastığında kokusunu bırakmasının ardından da iyi uykular çekmişti.

Mahir Evren'e dönüktü. Evren de ona biraz sokulmuştu. Kızın yorgun olduğunu uyurkenki halinden bile anlamıştı. Onu onun sandığından çok daha iyi tanıyordu. Kızın kimseyle yanyana uyuyamadığını biliyordu ve bu yüzden başka yerde yatmaya kalkışıyordu ama görünen o ki artık bu komplekslerini kendisi görmezden gelmeye başlamıştı.

Odaya tam gireceği zaman kızın hâlâ bir eşofman altı giymediğini görmüştü kapıdan dün akşam. Geri çekilip oflamıştı. Bembeyaz bacaklarının Mahir'de etki bırakması şaşırtıcıydı ama olmuştu bir kere.

Aslında Evren'i birçok hâlde görmüştü. Havuzdayken bikiniyle olan halini bile biliyordu. Bunları bilirken şimdi böyle hissetmesinin sebebi kızın evinde olmasıydı. Kız resmen kollarındaydı.

Mahir yataktan ayrıldı. Ares de kalkmıştı. Köpeğiyle beraber banyoya girdi ve yüzünü yıkadı. Daha sonra aşağı indiler. Aşağıdaki koridoru aşıp son kapıya ulaştılar. Bu arka bahçeye açılan kapıydı. Mahir kapıyı araladı ve Ares dışarı çıktı. Biraz dışarıda durması gerekliydi.

Mahir ise mutfağa gidip kahvaltı hazırladı. Yiyeceklerini yiyip bir not yazdı ve buzdolabına astı. Sonra yukarıdan kıyafetlerini aldı, duşa girdi. Çıktığında hazırlandı ve evden ayrıldı.

Evren yaklaşık iki saat sonra uyanmıştı. Yüzünü yıkayıp aşağı indi. Mahir hiçbir yerde yoktu. Mutfaktaki kahvaltı masasını gördü. Buzdolabına yaklaştı. Mahir'in kendisi için yazdığı notu buldu.

"Halletmem gereken işler var. Akşama gelirim. Ares arka bahçede. Uyandığında onu içeri al. Dikkat et."

Güldü. Mahir kendisine kahvaltı hazırlamıştı. Bunun sanki onun için utanç verici olduğunu düşünüp tekrar güldü. Arka bahçe kapısını aradı. Bulduğunda Ares'i içeri aldı ama evin arka bahçesine hayran kalmıştı. Bir kış bahçesi vardı. Galiba koridorun solunda kalan odaya bağlıydı. Bahçenin köşesinde çardak vardı. Yemyeşildi. Bir sallanan mobilya vardı ama üzeri muşamba ile örtülüydü.

Eve tekrar girip Mahir'in hazırladığı kahvaltının başına oturdu.

*

"Ne demek Mahir 6 aydan daha fazla süredir Evren'i takip ediyor?" dedi Ushan öfkeyle.

"Kumarda kazandığını söylüyordun!"

Deniz Ushan'ı tekrar yerine oturttu.

"Evren'in kim olduğunu anlatacağım ben sana. Bırak şimdi o kısmı." dedi Deniz.

"Mahir'in gözetimindeydi. Ama Mahir bir gün o kızı bırakmak istediğini söyledi oğlum. Biliyorsun birkaç aydır pek iyi değildi. Ben de sana vermek zorunda kaldım. Hem bir şeyleri bilmeden hareket etmen daha iyi olacaktı."

ZorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin