Halilintar POV
Aku nampak badan Hazel terbaring kaku di atas lantai. Badan dia penuh dengan luka dan darah. Aku dengar bunyi tapak kaki dari belakang ku..
Yaya: Wei Hali, kau dah jum-
Fang: Kenapa ni Ya-Mereka semua terkejut apabila tiba di dalam bilik ni..
Halilintar: Ha-Hazel.. Bangunlah... *menangis*
Aku tak boleh kawal diri aku.. Aku tak nak dia pergi macam tu..
Halilintar: Tolonglah! Sesiapa!!
Hazel POV
???: Tolonglah!! Sesiapa!!
Huh? Tu macam suara Halilintar. Dia ada kat sini ke?? Dia dah jumpa badan aku ke?!!
Mama: Kenapa sayang??
Hazel: Haz terdengar suara Halilintar.
Papa: Budak lelaki yang pakai topi warna merah hitam tu?
Hazel: Ya, macam mana papa tahu?
Papa: Adalah~ *kenyit mata*Haish papa ni.. Sempat pulak dia buat lawak.. Tapi macam mana aku nak keluar dari sini??
Hazel: Err.. Papa, mama.. Ada tak cara nak keluar dari sini??
Mama: Hmm.. Mama tak pastilah.
Papa: Papa rasa ada 1 cara.
Hazel: Hah, macam mana??
Papa: Macam ni....Ais POV
Adui si Hali ni.. Main lari je.. Terpaksalah kitaorang kejar dia. Haih.. Baru je aku nak rehat kejap.. Tapi bila kitaorang sampai je ke bilik tu.. Sesuatu yang sedih berada di depan mata. Hazel dah mati... ke??? (Oit, apa kau merepek hah??)
NO ONE POV
Halilintar: Tolonglah!! Sesiapa!!
Semua hanya tunduk kesedihan. Adudu mara ke arah Halilintar dan Hazel. Dia cuba mencari nadi Hazel. (Uish.. Rin dah mula merapu 😂😂😂)
Adudu: Halilintar, dia masih hidup lagi!
Halilintar: Hah, dia hidup lagi?!Apabila Adudu kata bahawa Hazel masih hidup, semua memandang Hazel dengan penuh harapan.
Adudu: Tapi nadi dia lemah..
Gopal: Apa kita nak buat??
Yaya: Jap.. Aku cuba hubungi komander..
Gopal: Okay.Yaya mula mendail nombor komander. Tak lama kemudian, panggilan Yaya diangkat oleh komander.
Komander: Ya, Yaya. Ada apa?
Gopal: Komander kena tolong kami!!
Komander: Tolong apa??
Ais: Hazel tak sedarkan diri apabila kami jumpa dia. Nadi dia lemah juga.
Komander: 10 minit lagi saya akan sampai.TBC...
YOU ARE READING
Friend or Enemy? | BBB HALILINTAR X READER ✔️
Roman pour AdolescentsHalilintar.. Hazel.. Tak perlu cakap banyak pasal diorang. Diorang ni kalau berjumpa, macam anjing dan kucing. Pasti akan bergaduh. Tapi sesuatu telah berlaku, perkara yang membuatkan Halilintar sedar bahawa dia mempunyai perasaan terhadap Hazel. "B...