-23- IS SHE OKAY?

169 12 4
                                    

Halilintar POV

Tadi kami berada di gelanggang arena.. Sekarang berada di TAPOPS pula..

Komander: M-macam mana kita boleh ada dekat sini?!
Ying: Mungkin Ochobot teleportkan kita ke sini kot..
???: Eh, korang dah balik??

Aku memusingkan badanku dan nampak Ochobot menghampiri kami bersama Motobot.

Gempa: Wei Ochobot, kau teleportkan kitaorang ke sini ke??
Ochobot: Huh? Takdelah.. Aku ngan Motobot tadi..
Thorn: Habis tu....

Kalau bukan Ochobot siapa? Ochobot je yang boleh teleportkan orang atau benda lain..

Gopal: Arrghhh!! *jerit macam perempuan*
Yaya: Eh kau dah kenapa Gopal?!
Gopal: T-tu...

NO ONE POV

Mereka semua memandang ke arah tangan Gopal. Semua terkejut dengan apa yang mereka lihat.

Hazel POV

Ergh.. akhirnya aku berjaya juga.. Bila aku berdiri.. Aku berasa kepala aku sangat berat.. Tapi aku kuatkan diri untuk memusingkan kepala aku..

Hali: Ha-Hazel...??

Aku hanya tersenyum apabila memandang ke arah Halilintar. Tapi belum sempat aku membalas, pandangan aku terus menjadi gelap.

Yaya POV

Hali: Ha-Hazel...??

Muka Hazel tersenyum apabila dia mendengar Halilintar memangil namanya. Tapi belum sempat dia membalasnya, Hazel pengsan. Aku dan Ying terus bergegas ke sisi Hazel.

Yaya: Kita kena bawa Hazel ke bilik rawatan cepat!!
Hali: Biar aku bawa dia.

Halilintar terus mengangkat Hazel dan pecut ke bilik rawatan dengan kelajuannnya.

Gempa POV

Blaze: Uish, lajunya lari~
Solar: Orang tengah bercinta, biasalah~

Hmm.. Aku bangga dengan kau Hali.. Kau telah berjaya mencari cinta hidup kau.. Aku doakan agar kau bahagia..

Seminggu kemudian-

Di bilik rawatan~

NO ONE POV

Sudah seminggu Hazel tidak sedarkan diri. Halilintar pula setia menunggu Hazel. Sehinggakan dia langsung tak keluar dari bilik rawatan.

kreeeekkk....

Bunyi pintu bilik rawatan dibuka. Semua elemen datang untuk melawat Hazel.

Gempa: Macam mana keadaan dia Hali??
Halilintar: Dia okay.. Cuma.. Dia tak sedarkan diri lagi..

Tiba-tiba Blaze menjerit. Jeritan Blaze membuatkan semua yang berada di dalam bilik rawatan terkejut.

Ais: Ish, kau ni dah kenapa?!!
Blaze: T-tangan Hazel bergerak...
Halilintar: NANI?!!!!!! (😂😂😂)

👆🏻SNKhad_1324 ayat mu 😂😂

TBC...

Friend or Enemy? | BBB HALILINTAR X READER ✔️Where stories live. Discover now