NO ONE POV
Hazel tiba-tiba muncul di atas Halilintar dan menghempap Halilintar. (Kesian Lili-chan 😂😂)
Halilintar: Adei.. belakang aku..
Hazel: Alamak!! Maaf Halilintar!!!
Gempa: Macam mana kau buat tu Hazel??
Hazel: Err.. Pasal tu.. Kita bincang kat tempat lain boleh??
Komander: Baiklah.. Semua pergi ke bilik mesyuarat!Hazel cuba untuk berjalan tetapi kakinya masih lagi cedera. Dia nak minta tolong tapi.. Semua orang dah pergi meninggalkan dia..
Hazel: Haih.. baru nak minta tolong.. Apa-apa jela.. Kuasa teleportasi!!
Hazel terus teleportkan dirinya ke bilik mesyuarat TAPOPS. Dia dah sampai.. Tapi yang lain masih belum sampai..
Hazel: Aku ingatkan aku yang lambat..
10 minit kemudian-
Hazel POV
Haih.. lambatnya diorang ni.. Kata suruh berkumpul dekat bilik mesyuarat.. Ah baik aku jalan-jalan dululah..
???: Booo!!!
Hazel: Waarghh!! Pemindahan kuasa teleportasi!!
???: Eh! Jangan!!!Aku terus tersedar.. Aku terteleportkan Gopal ke tempat lain.. Alamak... Aku terhantar dia ke Taman Gula-gula..
Bila aku tengok dekat pintu mesyuarat.. Aku nampak semua berada di situ dengan mata yang bulat.
Taufan: Wah.. Gopal dah hilanglah~
Ochobot: Kau ni.. Dia tak hilang.. Cuma kena teleportkan dengan Hazel..
Hazel: Ehehhee...Aku terus menghayunkan tanganku di atas kepalaku..
Hazel: Pengembalian Kuasa Teleportasi! (Author reka je 😂)
NO ONE POV
Dalam sekelip mata je, Gopal sudah berada di dalam bilik mesyuarat semula.
Gopal: Ala...
Yaya: Kenapa Gopal??
Gopal: Aku nak duduk lama kat tempat yang Hazel teleportkan aku..
Ais: Kenapa pula??
Gopal: Kat situ banyak gula-gula!! *mata bersinar*
Blaze: Gula-gula?!!(Ah kita abaikan diorang.. Kita kembali kepada yang lain..)
Komander: Hazel.. Macam mana kau boleh ada kuasa teleportasi??
Hazel: Ouh, macam ni..Time skip....
Hazel: Macam tulah ceritanya~
Kapten Papa: Hebat!
Yaya: Eh, macam mana cikgu boleh ada dekat sini?
Ochobot: Hmm.. Dia suruh aku teleportkan dia ke sini..Diorang hanya memandang Kapten Papa dengan reaksi "seriuslah".
Hazel: Ada-ada jela cikgu ni..
Kapten Papa: Hehheeh...
Komander: Baiklah! Kamu semua pergi berehat! Esok kamu ada misi baru!(Blaze: Hah? Misi lagi??
Taufan: Ala... Aku baru nak tengok VLIVE..
Solar: Ada apa dekat VLIVE??
The Troblemaker: BTS buat VLIVE!!!Author: 😂😂😂😂)
Mereka semua berjalan ke bilik masing-masing. Tapi Halilintar menarik tangan Hazel.
Halilintar: Err.. Hazel..
Hazel: Hmm?? Kenapa?
Halilintar: Boleh aku cakap dengan kau sekejap??
Hazel: Ouh.. okay..TBC...
YOU ARE READING
Friend or Enemy? | BBB HALILINTAR X READER ✔️
Teen FictionHalilintar.. Hazel.. Tak perlu cakap banyak pasal diorang. Diorang ni kalau berjumpa, macam anjing dan kucing. Pasti akan bergaduh. Tapi sesuatu telah berlaku, perkara yang membuatkan Halilintar sedar bahawa dia mempunyai perasaan terhadap Hazel. "B...