הגעתי לסטודיו שלי,סוף סוף! הסטודיו שלי..הוא בעצם מקום המקלט שלי..ששם אני יכולה להביע את כול הרגשות שלי..
עצב
שמחה
אהבה
בכי
אכזבה
בלבול
רוע
שנאה
רחמים עצמיים
אבל
אדישות
אומץ
אושר
אימה
פחד
אכזריות
אשמה
בדידות
בושה
גועל
דכדוך
והתלהבות כמובן..
וזה רק המעט שאני אומרת כאן..כי יש לי כול כך הרבה רגשות חבווים בתוכי שאני מפחדת להביע אותם.
נכנסתי לסטודיו וראיתי את לורה מדברת בפלאפון והיא נראתה טיפה לחוצה אז פשוט חבקתי אותה ושימנתי לה שאני הולכת להתחמם בצד.
ומתחילה עם הדברים הבסיסים כמו פלייה ורלווה שתוך כדי אני משלבת פור דה ברה אחר כך עוברת לדברים אחרים שיותר קשים מזה אבל קלים מאוד בכללי... כמו: פה דה שה , גליסד , אסמבלה ,שאטה, ופה דה בורה .לי בכללי יש תנועות מאוד חדות וישרות. אני אוהבת בריקוד שלי שהכול מושלם בלי שום פגם קטן.
"היי,ליזי יקרה" אמרה לורה "היי לורה, הכול בסדר? את ההית נראת לחוצה במקצת" "כן כן הכול טוב! פשוט הבן שלי מתאו עושה לי חיים לא קלים המיוחד.." צחקקתי טיפה ואמרת "ספרי לי על זה..אויש הילדים של היום!" אמרתי והיא צחקה " טוב אני אספר לך על זה בהפסקה?כי לא תזיק לי אוזן קשבת..." "בשמחה,לורה!" היא חיכה חיוך אימהי וחמים שההיתי מתה לקבל אחד כזה מאמי.
"טוב!שנתחיל?" "בהחלט כן" אמרתי בחיפזון.
סיימנו את השיעור ונשארו לי עוד ארבעים דקות בשביל לקחת את מימי מהבית ספר. אז הצעתי ללורה שתישאר לדבר איתי על מה שקרה..
"אני אגיד לך את העיקרון.." הנהנתי "אז יש לי שלושה ילדים שני בנים ובת אז הבן הראשון שלי קוראים לו מתאו.. מתאו סנטיאגו.." אמרה בחשש..ואני לא הבנתי למה. "את לא פוחדת?" שאלה "לא,האמתי שאין לי מושג מי זה..אבל אם זה חשוב לך אני אקרא אליו באינטרנט" "לא לא זה ממש לא חשוב! פשוט סתם שאלתי...עזבי! בקיצור אני רבתי איתו בגלל שאמרתי לו שאני דואגת לו.. ואני לא רואה אותו כמעט. אז הוא אמר לי שניפגש בצרפת מתי שאנחנו נטוס לשם ,שזה שבוע הבאה. הנה ראית עוד משהו...שבוע הבא יש נשף מסכות של רקדני בלט מכול העולם..אז אני בחרתי אותך ואת גבריאל בשביל זוג לנשף הזה.." "אוקיי..אבל אני לא חושבת שאוכל לבוא בגלל מיה לורה...וגם בנוגע לבן של..אולי הוא באמת עסוק. אבל לראות אותו בצרפת זה עדיף מאשר לא לראות אותו בכלל.." "נכון את צודקת..,ולא תוכלי לשים את מיה אצל דודים שלך? הרי את סומכת עליהם.." " אולי..אני אבדוק מה הם יגידו לי לגבי זה..אפ הם יאשרו לי..פשוט לא בא לי להיות נטל" "אל תדאגי את לא נטל!,ואני רוצה לראות אותך שם!!! זה ביום חמישי תבואי לפה ונלך ביחד.." "אוקיי.." " עכשיו תלכי להביא את מימי שלא תישאר לבד" ״אוקיי בי לורה תודה רבה❤️״ ״באהבה יפה" יצאתי לכיוון המכונית שלי בשביל ללכת לכיוון בית הספר של מיה.
הלכתי וראית חבורת ילדים עומדים לידה וליד שני החברים הכי טובים שלה לינקולן ובטי שהם מגנים עליה?! ישר יצאתי מהאוטו לכיוון הילדים שמחוללים את כול המהומה הזאתי.
"סליחה?מה קורה פה?" ישר הילדים התלחששו והלכו. "מימי?מה קרה?" "כלום..הבנים האלו מציקים לי ולבטי תמיד..פשוט לינקולן תמיד בא ועוזר לנו.." אמרה וחיבקה את לינקולן" ואני?אני ישר שמחתי!שאחותי פעם ראשונה מאוהבת!יש.
"ב"ת אפש-" "כן אתם יכולים לעשות מסיבת פיגמות אצל קיט.." "ישש" אמרה וחיכה "טוב קיט אני אקפיץ את מימי בשעה...?" "שבע!ותודה ב"ת" "בשמחה חמודה" אמרתי בחיוך והיא חיבקה אותי "ב"ת..תוכלי גם לעבור בבית שלי בשביל לקחת אותי?"שאל נבוך וחייכתי "למה אתה בכלל שואל? הרי זה מובן מאילו.." "ש..." "שכן טיפשון.." אמרתי מצחקקת "תודה רבה ליזי" אמר לי וחייכתי "אז אנחנו נלך..ולינקולן תההיה בחוץ בשעה שבע ועשרה?" "אהיה " "מעולןה" אמרתי והלכנו לרכב "מימי שבוע הבא ביום חמישי..זה יהיה בסדר אם תילכי לדודים שלך?" "כן בהחלט..אבל את לא עוזבת אותי נכון?" שאלה והופתעתי מאיפה זה צצ לה?!? "לא!למה בכללל חשבת ככה?מימי אני לעולם לא אעזוב אותך? את תצטרכי לסבול אותי!" "טוב אז אני אלך" "סליחה מימי..פשוט יש לי קנס שקשור לבלט בצרפת..אבל אם את רוצה אני אשאר איתך!" "לא לא אני לא רוצה שתפסידי בגללי..": "אני לא מפסידה כלום!" "בבקשה תלכי בת פשוט עזבי רק תלכי..." "טוב" אמרתי נכנעת "מה את רוצה לאכול?" "מה את רוצה להכין?" "מה שאת רוצה לאכול.." אמרתי לה מצחקקת
"את המאכל האהוב אלי!שבמקרה הוא אחד המאכלים הלאומיים של קנדה!" אמרה ברישמיות וצחקתי.."אז מקרוני וגבינה?" "כן" אמרה מצחקקת.
שבוע לאחר מכן יום חמישי:
נחתנו בפריז צרפת!
שלוםם חברים! אז אני מעלה עוד פרק שזה ממש לא אופייני לי!פעמיים באותו שבוע!?.
עזבו בקיצור! אני ממש שצחה שאתם מגיבים ומצביעים! כי זה באמת הכוח שלי להמשיך..וזה מה שכיף לי עם התגובות וההצבעות ובגלל זה אני מעלה שתי פרקים בשבוע!
אז תודה רבה יל הכול ולאט לשכוח להגיב לי אך יצא הפרק!
אוהבת מלא💕❤
5הצבעות
4תגובות
וממשיכה
אוהבת❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Is it real?
Romanceהוא ראש מאפיה בן 25. שגר בארגנטינה הוא בנה לעצמו תדמית של הבחור הרע, ואם תתקרב אז כנראה שלא תוכל יותר לחזור אחורה... אבל בפנים ...בפנים הוא הבחור הכי חמוד,שנון,מתוק,ורומנטיקן אמיתי... אבל האנשים שזכו לראות את האני האמיתי שלו.. זה אח שלו אחותו וההורי...