כשהבאתי לו הוא הסתכל אלי לכמה שניות כאשר נותן את ראשי הצידה והתרחקתי ממנו.
הוא חיבק אותי בחזרה "אני מבין אותך זה בסדר.. פשוט בואי נגיד שחיכית לזה קצת יותר זמן ממך" "אני אף פעם לא מבינה אותך,ומי אמר שחיכית לזה?,אנחנו מכירים רק לכמה חודשים" "אני מכיר אותך לפני" "מה?" שאלתי בקצת בהלה "בבקשה לא עכשיו?" "למה אתה מתכוון?" הוא מסקרן אותי ואני שונאת את זה.
הוא עצם את עיניו וקירוב אותי עוד קצת "אני מבטיח שאני אספר לך בבוא העת,אבל אני רוצה לישון קצת עכשיו" "אתה עייף?" הוא הנהן "אתה יכול לבוא לבית שלי אני אבקש מסילביה להציע לך את המיטה" "אז לא" "אז לא מה..?" "אני רוצה לישון איתך" "מתאו.." "מה?" "אני לא חושבת שכדאי.." "למה?אני מבטיח שאני לא אעשה שם דבר חוץ מלישון אותך" "ברור שנישן אז מה חשבת שנעשה?!חוצפן" הוא צחק.
"אני לא בטוחה שכדאי שתישן איתי כי ככה.." "כי ככה מה?" "די ללחוץ" "לא לוחץ אבל תחשבי בא לך שאני אישן לבד בחדר מלון מסריח שלא מחליפים בו מצעים..?" "מתאו אנחנו הולכים לבית שלי ונמצא פיתרון בוא" "מעולה בואי נצא" גלגלתי את העיניים וקמתי. "לא יכולת ללבוש משהו חשוף יותר?" שאל בסרדקזם .
כאשר הו כרך את ידו סביב המותן שלי "מתאו" אמרתי באזהרה "די עכשיו מותר לי מקודם לא יכולתי עכשיו אני יכול" "מה גורם לך לחשוב שאתה יכול להעיר על הלבוש שלי?" "אני חבר שלך מותק מותר לי הכול" "אני הסכמתי לכך?" "אני יודע שאת רוצה יפה" הנדתי את ראשי לצד.
"אין לך שום דרך לדעת אם אני מסכימה או לא" אמרתי ברצינות "את לא מעונינת להמשיך לצאת איתי?" הוא נראה נעלב וקצת עצבני "בדיוק-" הוא נהם "תיתן לי לסיים!" הוא תמיד קוטע אותי " בדיוק אך אתה רוצה שנמשיך לצאת אם רק התחלנו לצאת?אם היום היה הדייט הראשון שלנו,הנשיקה הראשונה שלנו,הדברים הראשונים שלנו. היום היה הדייט הראשון שלנו וכבר אמרנו אחד לשני שאנחנו אוהבים,אנחנו..אנחנו מתקדמים מהר מידי מתאו.." אמרתי והשפלתי את ראשי
הוא החל בנסיעה בשתיקה.
אני לא יודעת מי הרס את הערב הזה,אני או הוא.
כי הערב שלי נהרס מאוד..
לשאול אותו?
אני בטוחה שאם אני לא אדבר איתו עכשיו אני בחיים לא אראה אותו יותר,בגלל שיש לו אגו בגובה של גירפה , זה או עכשיו או אף פעם.
"מתאו.."
הוא עצבני עצבני מאוד.
" מתאו אני מצטערת אם העלבתי אותך,אני באמת לא התכוונתי ,זה פשוט מה שאני מרגישה ואני לא יודעת מה אני מרגישה, אני לא יודעת מה אני עוד צריכה לאמר חוץ מזה שאני זאת שאמורה להעלב בגלל שאתה לא מחיל אותי .. אתה לא מבין אותי לא אכפת לך מהרגשות שלי ואתה חוזר עכשיו למצב העצבני שלך התמידי אם אפשר להוסיף.
הוא בדיוק חנה מול השער של הבית שלי ירדי מהמכונית בלי לחכות לתשובה וברגע שסגרתי את דלת המכונית הוא פשוט טס משם וידעתי שאני לא הולכת לראות אותו בזמן הקרוב.
)הוא כזה דרמה קווין )
דצמבר
ינואר
פברואר
מרץ
אפריל
מאי
יוני
יולי
אוגוסט
ספטמבר
אוקטובר
נובמבר
שנה.
שנה שלמה עברה ולא ראיתי אותו.(אני יודעת שהפרקים קצרים אבל..ככה אני כותבת,קצר ולעניין בקרוב נגמר הספר אז אני לא רוצה למשוך... וגם זה מרתון כול כמה זמן עולה פרק חדש אז זה פרקים קצרים אבל מלאים תוכן!)
YOU ARE READING
Is it real?
Romanceהוא ראש מאפיה בן 25. שגר בארגנטינה הוא בנה לעצמו תדמית של הבחור הרע, ואם תתקרב אז כנראה שלא תוכל יותר לחזור אחורה... אבל בפנים ...בפנים הוא הבחור הכי חמוד,שנון,מתוק,ורומנטיקן אמיתי... אבל האנשים שזכו לראות את האני האמיתי שלו.. זה אח שלו אחותו וההורי...