"מה?"
"שלום גם לך"
ענה בעינים נוצצות
"אתה צריך משהו?"
שאלתי מאופקת
"למה את מדברת באופן הזה" "אך אתה רוצה שאני אדבר?אני מדברת באופן שבו מגיע לך ואם אתה חושב שלא צריך לדבר אליך ככה אז יש לך בעיה"
עניתי רגועה
"את לא שמחה לראות אותי?"
שאל בחוסר סבלנות
"ממש לא, ואני גם לא מבינה ממה אתה מופתע?אני גם לא מבינה עוד דבר כמו למה ציפית? שתחזור אני אקפוץ עלייך בנשיקות וחיבוקים ואתחנן שתישאר או שאני אגיד משהו בסגנון של יש לא עזבת אותי בסוף בגלל אגו מטופש שנה שלמה מתאו.
שנה שלמה שאתה הלכת ולא תיקשרת.
ובגלל מה? בגלל אגו בגלל שאמרתי לך אך אני מרגישה?בגלל מה?תגיד לי תפסיק לשבת שם בחיבוק ידים."
אמרתי וראיתי שלאט לאט כולם הלכו מהחדר ורק שנינו נשארנו.
אני דיברתי בטון מתון ואני גאה בעצמי על זה
"את לא מבינה" ניסה לדבר "לא אל תגיד לי שאני לא מבינה, אני מבינה ועוד אך. אני לא הזמנתי אותך לביתי מתאו אני מבקשת שתלווה את עצמך החוצה את לא רצוי כאן."
והלכתי לחדרי. לא רואה בכלל אם הוא הלך או נשאר.
וזה גם לא עינין אותי.
נמאס לי מכול טלנובלה הזאת שנכנסה לי לחיים
*דפיקה בדלת*
"מי זה?" שאלתי בכעס "אני יכול להיכנס?" עוד פעם הוא? "לא ,למה אתה עדיין כאן אמרתי לך כבר..אתה לא רצוי פה" לא" "לא מה?" הוא נראה מסוחרר "מתאו..?" שאלתי כמה לעברו "אלי..ז..בת" מה קרה לו? "מה קרה מתאו תדבר?" "אני עומד ליפול תושבי אותי רגע" הושבתי אותו על המיטה שלי .
עברו כמה דקות ואז הוא קם שם את היד שלו על הראש ונפל על הבטן.
דם.הרבה מאוד. דם.
מה.לעזאזל.
"מקס" צרחתי
"מתאו?" שאלתי תוך כדי שאני מנענעת אותו "תקום מתאו" הוא מת?
מקס בא וקרא לאמבולנס.
........
עבר כבר 3 שעות אני בבית החולים מחכה שרופא יגיע ויאמר לי שהוא בסדר והוא חי.
אני רוצה ללכת לבית להחליף בגדים ואולי להביא גם לו דברים.
מישהו התיישב לידי בזמן שאני בוהה בחדר בית החולים שמתאו נמצא שם.
"מה אתה עושה פה אלכסנדר?" "אני עובד פה."
אמר בצחוק ושאל מה אני עושה פה "אני מחכה לחבר" "חבר?"
"כן חבר שבא אלי באמצע הלילה אתמול והוא פשוט נפל.
ואלכ היה דם היה הרבה מאוד דם. וחשבתי שהוא מת אלכ מה יקרה אם הוא ימות"
הוא חיבק אותי וניסה להרגיע אותי תוך כדי שאני בכיתי לו על הכתף "שש שש תרגעי מותק אני פה איתך הכול בסדר אני אלך לבדוק מה איתו הכול בסדר רק אל תבכי טוב?" "אתה יכול לבדוק מה המצב שלו..?" שאלתי "כן ברור אני עכשיו אכנס ואומר לך מה המצב שלו בסדר? אבל בתנאי שאת מחכה פה יפה ולא בוכה!" "לך כבר לבדוק נו אלכס"
עברו כבר שלושים דקות ואלכס עדיין לא יצא משם.
חצי שעה
עשר דקות
חמש דקות
שש דקות
עשר דקות
רבע שעה
דקה
שתיים
ואז הוא יצא
קמתי לעברו "מה איתו?" שאלתי בלחץ "תשבי בת" "מה מה? תדבר כבר אלכס " "תסמכי אלי תשבי, הנה תכחי מים" "אני לא רוצה מים אני רוצה לדעת מה איתו "
הוא השפיל את הראש וחיפש את המילים
לא העזתי לחשוב על מה שעלה לי בראש בכלל אבל אני חייבת "הוא..הוא מת?"
YOU ARE READING
Is it real?
Romanceהוא ראש מאפיה בן 25. שגר בארגנטינה הוא בנה לעצמו תדמית של הבחור הרע, ואם תתקרב אז כנראה שלא תוכל יותר לחזור אחורה... אבל בפנים ...בפנים הוא הבחור הכי חמוד,שנון,מתוק,ורומנטיקן אמיתי... אבל האנשים שזכו לראות את האני האמיתי שלו.. זה אח שלו אחותו וההורי...