פרק 13

519 18 1
                                    

מומלץ מאוד לקרוא למטה❤

אני כרגע יושבת במשרד שלי וחושבת לעצמי כאילו 'מה לעזאזל' אני הפכתי באיזושהיא צורה לבו אדם מתנשא ויהיר ממתי אני הופכת לדברים כאלה מתי הפכתי לעשות את הדברים הנוראים הללו.
אני הפכתי מעצבנת ולא נחמדה זה פשוט הכה בי בבום.
זוהי המחשבה שלי (כנסו לי קצת לראש😉) למה לי לקום לעבודה?למשל לאכול ללמוד בעצם לחיות..
הרי כולנו בסוף מתים נכון? אז מה העניין בלחיות מלכתחילה?
ובמעבר חד ולא דכאוני.

חשבתי על לפצות את מיה לטיול לחול למשך כמה שבועות.
עוד מעט מגיעה חופשת הקיץ אפילו שבגידה במזג אוויר לא נותן לנו לתהות שבקיץ ממש לא קרב ובא.
בקיצור חשבתי על לפצות אותה לטיול בדרום ארהב היא חופרת לי על מקומות מסוימים המדהימים ביופים היא רוצה ללכת לארגנטינה קובה במקסיקו, ולכל המקומות הללו יש יתרונות ויש חסרונות יתרונות: טיסה קצרה נוספים מדהימים אוכל מצוין מזג אוויר מדהים.
אבל יש גם חסרונות, החיסרון הוא שמתאו גר בארגנטינה  ואני לא יכולה לחשוב כל הסיכויים לפגוש אותו.
כנראה שאני סתם אגואיסטית ופראנוידית אנחנו מטוס לדרום אמריקה!ולא אכפת לי מתאו שמתאו!
עבר כבר שבוע מאז ההחלטה שלי,סגרתי את כול העניינים של הטיסה,המלון ששיך לנו שנתון בו חוץ מפרט אחד, השומרים שלי לא שמחים בהחלטתו הם מחייבים אותי ללכת עם הגנה.
שונאת אנשים שמחליטים מעלי,אבל יכולתי לעשות את ההקרבה הזאתי בשביל מימי
כשסיפרתי למיה היא הייתה בשמים היא לא הפסיקה לחבק,להודות,ולנשק.
אני לא הולכת לאכזב אותה!

סיימתי את היום במשרד והלכתי לכיוון הבית,בהתחלה חשבתי אם להזמין אוכל או לבשל, החלטתי שנעשה ערב סרטים ונזמין כנראה a&w זה מסעדת המבורגרים ובירות 
ראינו כמה וכמה סרטים כגון: what if
Love jacket
Anne with e
ואז לקחתי אותה לישון(מיותר לציין שהעברתי את כול הקטעים הלא נאותים בשבילה)
הפכתי למיטה שלי אחרי ציחצוח השונים ושטיפת הפנים וחשבתי לי על המיטה
בדיוק כשבאתי לכבות את הטלפון ואת מנורת הלילה שיחה לא מזוהה הופיעה על המסך לא עניתי.. אין לדעת מי זה.
אז נשלחה אלי הודעה שלום יפיפיה  הסקרנות כירסמה אותי מבפנים מי אתה? תנחשי.  אני לא מעונינת ליל מנוחה.
עוד שלח אייקון כזה:) זה מתאו . לילה טוב מתאו.
לא לא אל תנתקי. למה?
התגעגעתי אלייך.
עכשיו אני זאת ששלחה את האייקון. שלי היה צוחק  אתה לא מבין?כוח למניפולציות שלך למינהם לא עובדות אלי.אני לא מעונינת לדבר,לילה טוב.
הוא לא ענה.
הנחתי את הפלאפון ליד השידה  כיביתי את מנורת הלילה
נסחפתי עם חלומות הזויים על מתאו?

שלום לכולם❤❤
חזרתי אחרי הרב  זמן שלא. אני יודעת זה היה בערך חודשים. אני כול כך מצטערת ההיתי חייבת להפסיק קצת עם וואטפאד לעשות לי הפסקה קטנה ואחרי כמה זמן להמשיך..
זה לא התקופה הכי זוהרת שלי אז תנסה להבין😂 מקווה שניהנתם מהפרק!!
אם כן אשמח לתגובות.
תמיד זה מחזק אותי וגורם לי להמשיך לקרוא ולהנות מהכתיבה שלי
וכמובן שזה מחזק בן אדם שכותבים עליו תגובות נחמדות🥰
טוב חדל חפירות!!!
מקווה לעלות עוד פרק היום על החסך סגרתי לכם!
אוהבת מלא❤❤

Is it real?Where stories live. Discover now