אוקי אהובים ואהובות התחלנו מתרון שבסופו ייגמר הסיפור!
אשמח לשמוע תגובות וברור פירסומים כי זה בעצם מה שנותן לי כוח להמשיך! כבר רוצה לאמר תודה רבה רבה על הכול! ותהנו מהפרקים!הוא בדיוק קם מן השולחן והוושיט את כף ידו אל כיווני החזקתי בה ושילבנו את אצבעותינו זו בזו.
זה הרגיש יותר נעים מהפעם הראשונה שעשינו את אותה הפעולה בדיוק "את רוצה לחזור לביתך?" "אתה רוצה?" "לא" צחקתי "אז מה אתה מציע?" "יש ליד הים צוק יפיפה אני אוהב ללכת לשם שאני פה." "אז בוא נלך לים" נכנסנו אל המכונית והוא המשיך להחזיק לי את ידי.
במכונית הוא נישק אותה יותר מ6 פעמים בנסיעה של שלוש דקות. וכמובן הסמקתי כמו משוגעת.
הוא כזה חמוד חשבתי לעצמי הוא גם כזה מתוק ונחמד. אני מרגישה יותר טוב עם עצמי לידו וגם אני חושבת שאני מתחילה להרגיש אליו משהו. נכון שזה רק הפגישה האמיתית הראשונה שלנו אבל פגשתי אותו כולכך הרבה פעמים ובכול פעם הכחשתי מחדש את הרגשות שלי אליו.
הגענו אל הצוק המדובר. הוא לא הגזים בתיאור שלו הצוק היה פשוט יפיפה.
הספסל שהוא דיבר אליו התחלף בערסל זוגי גדול עם כריות ושמיכת צמר עבה ונעימה שקוראת לי להתכרבל איתה. הערסל מוחזק בין שני עצי אורן גדולים וחזקים. "נשב?" הציע הנהנתי להסכמה עדיין מופתעת מהיופי הזה. הוא נשכב ראשון.
ואני עשיתי את אותו הדבר אחריו רק שאני כמובן נפלתי עליו הסתכלתי לו בעיניים אבל מהר מאוד הוזזתי את הפנים שלי סתם לייתר ביטחון שלא יקרה כלום.
אז נישכבתי לידו לא שהייתה לי ברירה.אבל אני לא אשקר לעצמי ואומר שנהנתי ממגעו.
"אני רוצה לשמוע עוד אלייך" התחיל אבל מיד סיים ושאל "קר לך? מינוס שלוש מעלות" "לא, נעים לי מאוד" שיקרתי לו כי קפוא לי מקור כי אני רק עם השמלה המהממת הזאתי. "אמרתי לך שיהיה לך קר" הוא כיסה אותי עם שמיכת הצמר העבה ומעל עם המעילו שלו,וגם בנוסף לזה הוא חיבק אותי וראשי נחפר בחזו הוא היה כול כך חם ונעים. התקרבנו אחד אל השני עוד ועוד ובכול חיבוק הוא נישק לי את הראש וגופו נרפא עוד יותר "את קופאת מקור, פעם אחרונה שאת יוצאת ככה רק עם שמלה "בסדר?" "כןכן אני רק רוצה להבין על מה התכוונת שהתווסף לך תחביב חדש" "התכוונתי אלייך את התחביב החדש שלי. אני מתכוון אני יותר נהנה מלבלות איתך לחבק אותך ופשוט ליהות איתך ,ואיתך אני מתאו סנטיאגו האמיתי ולא מתאו סנטיאגו המזויף אני מתאו טוב יותר איתך אני-" הוא עצר את עצמו מלהגיד משהו "אתה מה?" הסתכלתי עליו במבט מעודד
"אני פוחד לומר לך ותיבהלי יותר מידי ותברחי את בטוח תשני את המחשבה שלי בך"
"שום דבר לא ישנה את המחשבה שלי אלייך" האצבע שלי ליטפה את הפנים שלו ואת הזיפים היפים המעטרים את פניו" "מה את חושבת אלי?" "אני חושבת שאתה חמוד-" "חמוד אומרים לכלב" "אתה אמרת את זה לא אני" אמרתי וצחקתי. "תיתן לי לסים!" "טוב תמשיכי" "אתה חמוד ונחמד ואדיב וגנטלמן ואתה מאוד יפה ואתה פשוט בן אדם טוב, לא כמו שכולם אומרים" "עכשיו תאמר לי" "אני אומר לך" הנהנתי והסתכלתי עלין "אני אוהב אותך" מה? שיט הוא אהוב אותי? למה? "אליזבת" "כן?" "את אוהבת אותי?" "כן" "מה?" "אני אוהבת אותך" "באמת?" הנהנתי "סוףסוף" מלמל ומיהר לנשק אותי.
הוא לא מפסיק, חשבתי לעצמי בצחוק.
הוא תפס את הלחיים שלי ונישר אותי בחוזקה "מתאו-" אמרתי מנסה להשחיל מילה ולשחרר אותו ממני כי אני חייבת אוויר.
הוא לא הקשיב לי והמשיך במעשיו. " די מתאו זה מספיק" אמרתי מנסה לשחרר אותו.
זו הנשיקה הראשונה שלנו והוא מגזים קצת.
"מה?"הוא שאל טיפה עצבני "תירגע,אתה מגזים קצת"
YOU ARE READING
Is it real?
Romanceהוא ראש מאפיה בן 25. שגר בארגנטינה הוא בנה לעצמו תדמית של הבחור הרע, ואם תתקרב אז כנראה שלא תוכל יותר לחזור אחורה... אבל בפנים ...בפנים הוא הבחור הכי חמוד,שנון,מתוק,ורומנטיקן אמיתי... אבל האנשים שזכו לראות את האני האמיתי שלו.. זה אח שלו אחותו וההורי...