בלילה האחרון לא הצלחתי להרדם, אבל התעלמתי במחשבה שמחר אני טסה עם מימי.
מעולה!שם אני לא אפגוש בו ולא אצטרך לחשוב עליו (האולי?) ארגנצי עכשיו אצ כוח הדברים שלי את המסעדה תיקים למינהם.. חולצות..חציאות.. שמלות..מכנסים..הרגיל בקיצור.
סיימתי וטסתי לעבודה.
כעבוריומים:
נחתנו ביעדנו הראשון קאן קון ארגנטינה.
מה שהתפעלתי הכי כרגע זה הנופים המרכיבים ביופים ומה שפחות זה הכייסים
נכנסנו למלון שכמובן קיבלנו את הסוגייה המלכותית.
פשוט בולשיט כול החרא הזה...
נכנסנו ישר פירקו את הדברים ושמתי עלי שמלה פרחונית:שאלתי את מיה מה היא מעדיפה לעשות..היא רוצה ללא לאכול 'אוכל ארגנטינאי' אז ישבנו מוח הים המדהים גם טאקוס טורטיות ונאצוס עם סלסה אחר כך הלכנו קצת לשחות בים והסתובבנו בשוק.
קניתי כמה טבעות,מימי קנתה כמה צמידים.
אחר כך חזרנו לחדר ברגל משום שההליכה מאוד קצרה.
בזמן שדיברתי עם מימי שמתי לב למשהו היו מאחורינו שני גברים חסונים הלובשים שניהם ג'ינס ברמודה שחור וחולצה מכופתרת פרחונית אחת באדום ונץהשנייה בשחור.
העונים שעונים יקרים ומשקיע שמש שחורים.
די מחשיד לא? ( השחור הוא עם פרחים בצבע בורדו)עוד מיותר נלחצתי כאשר הם באו אחרינו למלון ועלו לקומה שלנו..
משום שהקבוצה שלנו יש רק שני חדרים נמצאים אחד מול השנייה.
אבל נרגעתי כאשר ראיתי אותם נכנסים לשם.
בערב שנינו התקלחנו והחלטנו לפיגמות המפתיע קצרות שלנו הוזמנו שירות חדרים.
אבל כאשר פתחתי את הדלת ראיתי את זווית פניו של מישהו המוכר לי נכנס לחדר הסמוך.
הוא היה עטור בחליפה שחורה וזיפים קטנים שבצבצו.
אך הוא מוכר לי? הרי אין לי מכרים בארגנטינה.
וגם מדוע הוא היה עטור בחליפה בשעה11 בלילה? רוב האנשים מסיימים לעבוד ב9.
התעלמתי מהפרטים הללו ונכנסתי לחדר.
כעבור חצי שעה שראיתי שמיני נרדמת לי.
לקחתי אותה לחדר שלה.
יש בתוך הסוויטה כמה חדרים.
ושמתי לה כוס מים ליד המיטה לכול מקרה..
ופתחתי אצ הדלת.
כנראה באו בשביל לפנות כמו שביקשתי.
הדפיקות גברו וגברו ואני התחלתי להתעצבן.
הוא יעיר את מימי!
"אתה נורמאלי?" שאלתי כשראיתי את אחד מעובדי המלון לחוץ.
"מדוע אתה דופק בחוזקה?" "גבירתי,באתי לפנות לך את המזון וגם יש לך מכתב.
המכתב היה עטור כותנה אדומה,עם חותמת בצבע זהב שחרוטה עליה m.c מי או מה זה mc?
"בסדר אתה יכול ללכת" אמרתי כאשר הוא סיים "לילה טוב מיס" בערך אותי ואני החזרתי לו בהנדת ראש
היייתי יותר מידי מסוקרנת בשביל לחשוב בכלל על נימוסים או להיות מנומסת עכשיו.
פתחתי את המעטפה וראיתי שם כתב יד מסוגים למדי-
שיט.
ידעתיתצביעו ותגיבו!!
אוהבת❤❤
YOU ARE READING
Is it real?
Romanceהוא ראש מאפיה בן 25. שגר בארגנטינה הוא בנה לעצמו תדמית של הבחור הרע, ואם תתקרב אז כנראה שלא תוכל יותר לחזור אחורה... אבל בפנים ...בפנים הוא הבחור הכי חמוד,שנון,מתוק,ורומנטיקן אמיתי... אבל האנשים שזכו לראות את האני האמיתי שלו.. זה אח שלו אחותו וההורי...