3.0

1.4K 156 16
                                    

30. Bölüme gelmişiz aga bee zaman çok hızlı geçiyor sizi çok seviyorum- tamam tamam vote verin pls iyi okumalar

~~~

"Tyler sadece konuşmaya çalışı-"

"Sana konuşmak istemediğimi söyledim Anista!"

Tyler'ın ani çıkışı ile yutkundum ve birkaç adım geriledim. Aşağı doğru kıvrılan kaşlarım ve titremeye başlayan dudaklarım ile ne kadar acınası göründüğümü tahmin bile edemiyordum.

"Hey, dostum sakin ol!" deyip yanıma geldi Benjamin. Teselli edercesine omzuma elini koydu.

"Ben sakinim, ona sakin olmasını söyle."

Rauf uzandığı ağacın dalından birkaç saniyede indi ve aramıza girdi.

"Sizi minnetçe konuşun diye bir ormana vardırıyorum ve sizler birbirinizi yiyorsunuz."

Tyler birkaç saniye sinirle Rauf'a baktı.

"Birbirimizi yemiyoruz, Anista paranoyakça aklından olaylar kurup üstüme geliyor!"

Annabella olaya el koydu ve sırıttı.

"Hadi ama çocuklar, okula gidelim! Hem sabahın köründe orman çok soğuk ve sisli. Biz üşümüyoruz ama Anista'yı da düşünmeliyiz."

Benjamin ile önden yürümeye başladılar. Sessizce arkalarından yürümeye başladık, Tyler'a kırgındım ve o özür dileyene kadar onunla konuşmaya hiç de niyetim yoktu.

"Hava çok güzel değil mi?" deyip hafifçe koluyla omzuma vurdu. Hafifçe dediğime inanmak istemiyorum, çünkü yere ayaklarımı sağlam basmasaydım on metre ötedeki ağaca yapışabilirdim.

"Havanın nasıl olduğunu hissetmiyorsun bile, Tyler."

"Ama senin üşümediğini hissediyorum."

Kıkırdadım ve boynumu biraz kaldırıp onun sarı saçlarına baktım. Kemikli yüz hatlarına dokunmayı ne kadar istediğimi geçirdim içimden.

"Ben de sen üşüyemediğin için mutluyum."

"Üşümekle alıp veremediğim yok Asha."

'Asha' demesiyle önümüzde yürüyen Rauf, Annabella ve Benjamin durdu. Kaskatı kesilmişlerdi ve bakışlarında dehşet vardı.

"Asha mı? Adımı unuttuğunu söyleme Tyler..." diye fısıldadım.

Asha...

Bu isim bana o kadar tanıdık geliyordu ki. Önceden ikimizin de tanıdığı birinin ismiyle mi seslenmişti bana? Yoksa ben onun dediği gibi, paranoyaklaşıyor muydum?

"Ahah, Asha mı dedim ya? Anista ile benzer isimler ya ondan." deyip önüne döndü. Benjamin de onun gibi gülüp "Aynen he, Asha ne yahu?" dedi. Rauf ve Annabella ise sessizliklerini koruyorlardı.

Harika...

Ölümsüz (Texting) (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin