Bilinmeyen numara: Görüldü mü?
Bilinmeyen numara: Ah, cidden mi?
Bilinmeyen numara: Neyse, önemi yok. Eminim mesajıma bir gün cevap verirsin!
Bilinmeyen numara: Lütfen şaka yaptığımı düşünme, olur mu?
Bilinmeyen numara: Keşke seni gördüğümde kalbimin nasıl hızlandığını hissedebilseydin Tyler!
Bilinmeyen numara: Sen hayatımda gördüğüm en güzel kızsın!
Bilinmeyen numara: Keşke senin kadar güzel bir kız olsaydım...
(görüldü)
Bilinmeyen numara: Off, ne aptalım... Belki de cinsiyetimi hiç söylememeliydim!
Bilinmeyen numara: Lütfen bana "İğrençsin!" deyip gitme, olur mu? Sevgimi reddetmeni istemiyorum
Bilinmeyen numara: Homofobiksen veya sevdiğin herhangi birisi varsa... Siktir, bunu kaldıramam Tyler. Lütfen bunu bana yaşatma!
Tyler: Böyle şeylere harcayacak vaktim yok küçük.
Bilinmeyen numara: Tanrım, bana cevap yazdın!
Tyler: Tanrı yok, bunu aşmalısın.
Bilinmeyen numara: Ah, ne? Hayır... Var, Tyler. Ve biliyorum ki seni bir sebeple karşıma çıkardı, sen hayatım boyunca iyi bir insan oluşumun ödülüsün Tyler.
Tyler: Saçma.
Bilinmeyen numara: Kaşlarını çattığında bile çok güzel olduğunu bilmeni istiyorum, Tyler! Kantinin en karanlık köşesinde, diğer 3 arkadaşınla otururken ne kadar parlak göründüğünü bilmelisin. Keşke şuan kalp atışlarımı duyabilseydin, sana olan aşkımdan kuşkun olmazdı.
Tyler: Kalp atışlarını duyabiliyorum. 5 metre öteden.
Bilinmeyen numara: Hahah, keşke Tyler. Espri yapabildiğini bilmiyordum, dışarıdan hep soğuk biri gibi görüyorsun ama baksana
Bilinmeyen numara: Espri anlayışın var!
Tyler: Espri yapmıyorum, kafamı çevirdiğim an kalp atışından seni bulurum ve sonu iyi olmaz.
Tyler: Bu konuşmaları kimseye gösterme ve benden uzak dur küçük kız.
Tyler: Senin iyiliğin için.
Bilinmeyen numara: Ne?
Bilinmeyen numara: Kalbimi bu uzaklıktan duyduğuna inanamam
Tyler: Şuan benden uzaklaştığını duyabildiğimi söylesem?
(görüldü)
Tyler: Ben de öyle düşünmüştüm, küçük.
---
Her gün 1 bölüm yavrucaklarım kitap 100. Bölümde final yapıyor 3 aya biticek idareli yiyiverin sizde :D xpdjsğdjğdjdğe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz (Texting) (tamamlandı)
Vampiros"Benim karanlık dünyamda sana yer yok, Anista."