0.7

2K 161 19
                                    

Zilin çalması ile herkesin koşarak sınıflarına gitmesi bir oldu. Dar ve uzun koridor birbirlerini iten, laf atan, sataşan bir sürü ergenle doluydu. Birden bir sessizlik okulu kapladı ve ortada bir yol açıldı.

Tyler ve grubu her zaman olduğu gibi, okula havalı bir giriş yapmışlardı. Benjamin kaykayını tek hamlede havaya atıp hızla eline aldı ve ona bakan birkaç kıza göz kırptığında kızlar bayılacakmış gibi sesler çıkartarak aşkla ona baktılar.

Annabella 1900'lü yıllardaki bir filmden fırlamış gibi, zarifçe yürüyordu. Bazen etrafında dönüyor, Rauf'un elini tutuyor ve onu çekeliyordu.

Ve Tyler...

Çok güzeldi.

"Hey, Anista?"

Yakın arkadaşım olan Dawid'e doğru döndüm ve dolabımın kapağını kapattım.

"Efendim Dawid?"

Bakışları Tyler ve grubunu bulduğunda onların yavaşça koridordan uzaklaşışını izledi ve yüzünden onlardan pek de hoşnut olmadığını anlayabiliyordum. Çok geçmeden beklediğim cümleler dudaklarından döküldü: "Şu Tyler denen kıza çok takmadın mı sen ya?"

Gülerek elimdeki kitabı daha sıkı tuttum ve cebimden telefonumu çıkartırken ona laf yetiştirmeye çalıştım.

"Aslında o kadar kötü değiller..."

Anista: Ne havalı bir girişti ama, bu giriş yüzünden tüm okul sizden nefret edebilir.

Attığım mesajı birkaç kez okudum, hep bunu yapardım zaten. Yanıt almam çok uzun sürmemişti ve bu yüzden şaşırmıştım. Dawid ile vedalaşıp sınıfıma geçtim ve oturduğum an telefona yapıştım.

Tyler: Bu pek sikimde değil.

Anista: Doğru, ben seni seviyorum zaten!

Anista: Yarın sana bir hediye vermek istiyorum Tyler, kabul eder misin acaba?

Tyler: Hediyelerden nefret ederim ki.

Anista: Ama güzel bir hediye.

Tyler: Çirkin hediyelerden nefret ederim dediğimi hatırlamıyorum.

Tyler: Hediyelerden nefret ediyorum dediğime eminim.

Anista: Amaaan, yine de vereceğim. Bana hiçbir şey engel olmaz.

Tyler: Ej85

Anista: Ne?

Mesajıma ne görüldü ne de cevap alabildim. Zaten sonra hoca geldi, rütin şeyler yapıldığında ve derse geçildiğinde kaşlarımı çatıp düşünmeye başladım.

Ej85 neydi?

Belki de sadece yanlışlıkla klavyeye basmıştı.

Tyler'dan beklenmeyecek hareketler.

Derin bir nefes alıp sıkkınlıkla verdim ve cüzdanımı almak içim çantamın ön gözünü açtığım an dün aldığım yeni parfümün üzerindeki numarayı gördüm.

Ej85...

---

Havhav

Ölümsüz (Texting) (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin