0.5

2.2K 174 52
                                    

Tyler: Anista denen kız beni rahatsız ediyor, belki de öldürmeliyim.

Tyler: Konuşmalarından benim için ölebileceğini çıkarabiliyorum.

Annabella: Çok kötüsün Tyler. Kız sana 'Kim olduğunu bilmeni' istemediğini söyledi, o kızı bulmamalıydın. Çoooook kötüsün :D

Tyler: Kim olduğu umrumda bile değil ki, küçücük kantinde onun kalp atışları yankılanıyordu.

Benjamin: Ama düşmesine izin verseydin ölüp giderdi zaten, niye kolundan tuttun ki?

Rauf: Bir insanın ölümü söz konusu, nasıl bu kadar rahat konuşabiliyorsunuz?

Benjamin: Tamam tamam, özür dilerim!

Annabella: Hep Tyler'ın suçu, :D

Tyler: Çünkü elimde olmadan tüm enerjisini çekiyorum, o kadar enerjik ve pozitif ki beni günlerce ayakta tutabilir.

Tyler: Ve ben... Bir insan öldüremem.

Benjamin: Neden öldüresin ki, biz insanların kitaplarda ve filmlerde uydurduğu gibi kötü yaratıklar değiliz nihayetinde. Sivri dişlerimizi boyunlarına geçirmiyoruz, hayvanlarla ve hastaneden çaldığımız kan torbaları ile besleniyoruz.

Benjamin: Kendimizi kaybettiğimizde çıkan sarı gözlerimiz ve kabaran yüz damarlarımız var sadece!

Annabella: KDPSJDPEJFODKDPDKEPEKD

Annabella: Bu "Benim kemiklerim iri" demek ile aynı şeydi Benja!

Rauf: KDPSJDPEJFODKDPDKEPEKD

Rauf: Bu nedir?

Benjamin: Annabella başka bir dilde bana küfretti Rauf, döv onu

Annabella: Hayır, bu gençlerin mesajlaşmalarda gülme süsü vermek için kullandıkları şey. Tuşlara rastgele basıyorlar, "Hahaha" yazmak gibi ama bu daha moda sanırım.

Rauf: Bulunduğumuz yıla bu kadar hızlı uyum sağlamana çok sevindim Annabella.

Benjamin: Rauf, sen de okulda 19. Yüzyılda yaşıyormuşuz gibi hareketler yapmayı bırakmalısın. İnsanlar şüphelenmeye ve dalga geçmeye başladılar dostum dsıjdpdkd

Rauf: Davranışlarım garip mi?

Benjamin: Kantinde sana çarpan bir gence "Dikkatli ol yoldaş!" diye bağırıp onu düelloya davet ettin, evet, evet garip. Artık yaşıtlarımız birbirlerine yoldaş yerine şey diyorlar, um...

Tyler: Kanka?

Annabella: Dostum?

Benjamin: Aynen onlardan işte, aman! 50 yaşında adamım karışmayın bana.

Tyler: En genciniz olmak beni üzüyor.

Annabella: Açıkçası bu yıl vampir olmana rağmen... Bu kadar kolay alışman ve güçlü olman beni hayran bıraktı. Seninle gurur duyuyorum!

Rauf: Ben de öyle, Tyler. Umarım şans ve başarı hep bir bulut gibi, peşinden gelir yoldaş!

Benjamin: Yine yaptın...

Rauf: Neyi?

Benjamin: 100 YIL ÖNCESİNİN ATASÖZLERİNİ SÖYLÜYORSUN

Annabella: KDPSJDPEKEPJDPSKEĞW

Tyler: Sana randomu öğretmemeliydim, lanet olsun.

---

Bu bölümü Tyler ve arkadaşlarını tanıyın diye yazdım :3

Biraz tanıyın alışın bunlara, sonra şey ekliycem dü- ay spoi veriyordum neredeyse :D ajsjsojdpekdşekdl

Vote vermeyi unutmayın seviyorum sizi!

Bu arada bu 4'lü de en sevdiğiniz kim?

-Tyler

-Annabella

-Benjamin

-Rauf

Ve anlamayanlar için söylüyorum, bilinmeyenimiz Anista.

Ölümsüz (Texting) (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin