3.6

1.3K 134 79
                                    

1 hafta yb atmadım ama bence beklemenize değdi, en uzun bölüm buydu. Umarım bolca yorum yaparsınız, çünkü çok uğraştım. Bölüm içinde bazı yerlerde küfürler kullandım, eğer rahatsız olur iseniz biliyorsunuz söylemeniz yeterli. Ama yorumlar kısmı bölümden daha beter o yüzden birkaç küfrü sorun edeceğinizi düşünmüyorum sysıuxpsjeels her neyse, vote vermeyi unutmayın. İyi okumalar. (yorum yapmayanı kınıyorlarmış, lütfen yorum yapmayı unutmayın)

---

"Beyler bu sefer siki tuttuk ha."

"Alan onlara değil bize daralacak."

"Götümüze çelik tencere falan mı taksak korkuyorum."

Derin bir nefes aldım ve panikle bir oraya bir buraya hızla gelip giden Benjamin ve Juliam'ı durdurdum.

"Sakinleşmeyi deneseniz olmaz mı? Hem, versenize şu mektubu bir de ben okuyayım."

"Peki Asha, al." deyip mektubu bana doğru uzattı Juliam.

Birkaç saniye kırmızı mühürle bakıştım. Ve alttaki nota baktım.

Shemira krallığından...

Yutkunup mektubu açtım.

Merhaba, bizim soylu ırkımızın bir parçası olan Silvina krallığı. Tüm samimiyetimizle yazdığımız bu mektupta, yaptığınız hata hakkında savaşma- ay pardon konuşmak istediğimizi belirtiriz.

Vampir güçlerini ve hafızasını elinden aldığınız safkan vampir Asha'nın, en son yıllar önce hissedebildiğimiz enerjisini birkaç gün önce hissetmiş bulunmaktayız. Ateşkes antlaşmamızın birinci maddesinde, Asha gibi tehlikeli bir safkan vampirin bizim ırkımız için tehlikeli olduğunu, bu yüzden onu yok etmemiz gerektiğine değinmiştik. Sözünüzü bozdunuz, gazabımıza hazır olun.

-Shemira krallığından Tasi ve Lucas

"Vay lan adamlar ciddi." diye fısıldadığımda Rauf alt kattan elinde birkaç kazık, taze kan ve kesici aletle geldi.

"Benim aileme bulaşmayacaklardı, taktik maktik yok bam bam!"

Brandan sinirle oturduğu koltukta başını avuşturdu.

"Aynen, öyle yaparsak başımızı bedenimizden ayırır kamp ateşinde marşvelov pişirir gibi pişirirler. Ama yine de siz bilirsiniz hacılar."

Jeon'u odanın en köşesinde, gözyaşlarını silerken gördüğümde düşen yüzümle yanına doğru gittim.

"Jeon, sakin ol... Bu son değil biliyorsun, başaracağız. Onlarla güzelce konuşup anlaşacağız, ama eğer bunu yapamazsak tüm gücümüzle savaşacağız."

"Ona ağlamıyorum... Yarın için endgame'e bilet almıştım yedi dolara, sokarım savaşınıza ya..."

Mirenda olanlar karşısında kahkaha attı ve koltuğun köşesine oturdu.

"Ay resmen göte geliyoruz inanabiliyor musunuz?"

Annabella elini yavaşça onun omzuna koydu ve başını tavana doğru kaldırıp gözlerini kapadı.

"Kokularını alabiliyorum."

"Ne?" diye fısıldadı Benjamin.

Ölümsüz (Texting) (tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin