° Birinci Bölüm °

511 46 15
                                    

                        Herkese Merhaba!

      Yazdığım ikinci hikaye ile karşınızdayım. Uzun zamandır düşündüğüm bu hikaye umarım herkes için      güzel olacak. Sizden tek istediğim bölümü okuyup bitirdiğinizde ufakta olsa yorum bırakmanız..

Saplantı'dan gelenler, bu pasaja yorum bırakabilirler mi?

İlk defa bir hikayemi okuyacak olanlar da buraya yorum bıraksın lütfen..

      
             Keyifli Okumalar Dilerim..

Yazardan

David, bayılan kadınla birlikte hızla kurttan insana dönüştü. Üzerinde sadece pantolonu vardı. Kurttan insana dönüştükten sonra üzerilerinde sadece alt kıyafetleri kalıyordu. Giydikleri tişörtse yırtılmış oluyordu.

David, hızla onun yanına ilerledi. Yere çöküp onun net gördüğü yüzünü inceledi. Beyaz teni ve teniyle uyumlu  kahverengi saçlarıyla çok güzeldi. Küçük burnu ve dolgun çürük vişne rengi dudakları bu güzelliğine güzellik katıyordu.

David, sadece kadının yüzünü inceliyordu. Zaten nefes aldığını kontrol etmeden de biliyordu. Kulağına gelen soluk sesleri bunun kanıtıydı.

Genç kadının suratını bir kaç dakika daha inceledikten sonra silkelenerek kendine geldi.  Napıyordu? Oturmuş burada tanımadığı birinin suratını inceliyordu. Asıl düşünmesi gereken bu bayılan kadına ne yapacaktı. Burada bırakırsa muhtemelen diğer kurtlardan birisi bulacaktı onu. En iyisi onu evine götürmekti.

Elini kadının tek koluna değdirdiğinde vucudunu bir titreşim aldı bir iki saniye. David, garip bakışlarının ardından kadını belinden tutarak kucağına aldı. Ardındansa hızla koşmaya başladı.

Beş dakikadan kısa sürede evine vardığında zaten şehirden uzak evinin etrafında kimse yoktu. Bu yüzden koşmayı bırakıp hızlı hızlı yürümeye başladı.

Evine girdikten sonra kadını kendi yatak odasına doğru götürüp yatağa incitmeden bıraktı. Ardından odadan çıkıp cadıların en kıdemlilerinden sayılan Katherine'yı arayarak evine gelmesini söyledi.

Katherine, kurtların liderinin onu aramasıyla yaptığı büyüyle o dakika David'in evinin kapısına geldi. Kapıyı çalıp kısa süre bekledikten sonra açılan kapıyla yavaşça içeriye girdi. Ama girmesiyle çıkması bir oldu.

"Burada başka biri daha mı var?" dediğinde David kısık gözleriyle ona bakıp kafasını salladı.

"Evet. Ormanda genç bir kadın buldum. Bayılmış bir şekilde yukarıda uyuyor şuan. Gidip ona bakmanı istiyorum." Dediğinde Katherine tekrar eve girdi. Bir kaç adım attıktan sonra olduğu yerde durdu. Hissettiği enerji çok farklıydı.

"İnsan mı?" diye sordu bu kez.

" Kurt değil. Cadı mı bilmiyorum. Ama cadı olsa beni gördüğünde bayılmazdı. Muhtemelen insan. " dedi.

Ama Katherine hissettiği bu enerjinin bir insandan gelmiş olduğuna inanmıyordu.

Hızla merdivenlerden çıkarak odaya girdi. Yatağının üzerinde ki kadını görünce yavaşlayarak onun yanına ilerledi. Güzelliği ta öteden belli oluyordu. Ama yüzü baya solgundu.

Yatağın kenarına oturup genç kadının elini tuttu. Ona iyi gelecek bir kaç büyü yapacaktı ki bir anda zihninde beliren görüntülerle öylece kaldı. Gözlerinin önünde beliren görüntüler onu şaşkına uğratmıştı. Gördüğü şeyler olacak şey değildi. Eğer gördüğü şeyler doğruysa doğanın kurtarıcısı geldi demekti.

Dolunay |Nuntius 1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin