|28|

303 28 3
                                    

Pov. Yun Minji

„Jineee.. To..číš." zasmál se Jimin a opíral se o mě. Všichni už jsme měli nějaký ten alkohol v těle a začlo se přituhovat.

„Namjoonieeee.. Pravdička nebo.. úkolíček?" zachychotal se a kýval se ze strany na stranu. Namjoon na tom nebyl o nic lépe.

„Úkol." řekl a Jin se začal rozmýšlet.

„Ha! Vykousni se s tím, na koho padne flaška!" roztočil rychle flašku. Před půl hodinou nebo i dýl by Nam určitě nesouhlasil ale teď s alkoholem v krvi a otupělým racionálním myšlením jemu i všem to bylo jedno. Hrdlo dopadlo na Yoongiho, který na tom byl snad nejhůř.

„Tak pojď sem ty koťátko." zasmál se Namjoon a naklonil se k Yoongimu. Ten jakoby si to celé užíval než nespolupracoval. Nam si sedl zase zpět a roztočil flašku.

„Diminieee na scéně! Úkol!" zakřičel mi Jimin do ucha, až jsem se ho lekla.

„Svlékni si triko a udělej nějakou sexy pózu." Jimin se hned zvedl a stoupl si. Sundal si triko párkrát zapózoval. Jimin si sedl vedle mě bez trika a roztočil flašku.

„Taee.. Copak chceš?" zeptal se ho a předklonil se, aby na něj viděl.

„Úkol." odpověděl a lokty se opřel o kolena.

„Dej Minji pusu." než jsem stihla něco říct nebo namítnout, dostala jsem od Taeho pusu na tvář.

„Hej! Já myslel na rty, né na tvář hajzlíku!" Tae nad tím jen pokrčil rameny.

„To se neřeklo." zasmál se a nechal Jimina uraženého jako dítě. Roztočil flašku, která padla na Nama.

„Úúúkooool." rozhodl se a Tae chvilku přemýšlel.

„Ten, na koho padne flaška, půjde s tebou zahrát scénu z Titaniku." usmál se a roztočil flašku.

„Tak pomeee." pomohl Nam Jinovi se zvednout i když on sám byl s rovnováhou někde jinde. Jungkook jim do toho i zazpíval. Když se posadili, Nam roztočil flašku.

„Hoseeeeok!" zakřičel.

„Úkol pro odvážné jako jsem já!" zvolal a Nam se chvilku rozmýšlel.

„Zahraj s tím, na koho padne flaška nějakoukoli romantickou scénu ale musíte se políbit." rychle roztočil flašku, která se zastavila mezi mnou a Taem.

„Nebudeme se hádat!" okřikl nás Nam, když jsme se s Taem začli hádat, na koho to padlo.

„Dejte si kámen, nůžky, papír." rozhodl. Hoseok už stál připravený a čekal na svého spoluherce.

Pov. Jung Hoseok

Prosím, prosím, prosííím.

„Minji! Minji! Minji!" začali všichni řvát. V duchu jsem jásal radostí, že je to Minji. Nemotorně ke mně došla a stála naproti mně. Kluci na nás s zaujetím koukali a já trochu znervózněl.

„Víš, že to nejde.. Prostě spolu být nemůžeme." začala Minji a já přemýšlel, jak to vlastně zahraji.

„Ale proč? To chceš nadosmrti poslouchat svou rodinu na slovo?" hraní není nějak má velká stránka ale Minji v to byla úžasná. I když je v trochu podnapilém stavu.

„Vyhrožují mi smrtí. Pokud se s tebou nepřestanu stýkat." otočila se ke mně zády a dala si ruku před obličej.

„Tak utečme." přitáhl jsem si jí za ruku k sobě, až jsme si dýchali do obličeje. Měla červené tváře, vypadala opravdu nádherně.

„Nemohu opustit jen tak svou rodinu." vysmekla se a odcházela. Udělal jsem dva kroky a otočil ji obličejem ke mně. Na nic jsem nečekal a políbil ji. Nikdo z nás to nečekal, ale nic nebylo na dlouho. Menší polibek, který jsem jí ukradl jí vzal slova.

Tohle dokazuje, že nesmírně miluji a nechci  ztratit." řekl jsem a pustil jí.

„Wauuuuu!" začali pořvávat kluci a my si sedli zpět na místa a pokračovali ve hře.

Škoda, že to byla jen hra.

~~
You need it? Here horsiehobii
Reward? Here thebarborablack
<33

English teacher | j.hsKde žijí příběhy. Začni objevovat