Henry si Reela veľmi obľúbil. Vlkopsovu silu pri ťahaní saní si veľmi cenil.
Prišiel deň, kedy bolo treba dokúpiť zásoby. Henry ani na chvíľu neváhal, okamžite sa rozhodol, že zoberie do záprahu Reela.
Skoro ráno bol už zbalený a psy boli zapriahnuté.
S vlkopsom v záprahu trvala cesta omnoho kratšie.
Po príchode do mesta išiel Henry do obchodu, aby nakúpil potraviny. Záprah nechal stáť pred obchodom, ako to robili všetci ostatní.
Kým nakupoval, pri jeho psoch sa postupne začali zastavovať okoloidúci.
V Aljašských mestečkách to tak bolo zvykom. Ak niekto uvidel hodnotného psa, pokúsil sa ho odkúpiť.
Miestni muži si obzerali Henryho psov najprv len z diaľky, až si jeden z nich všimol Reela.
,,Toto je mocný pes," povedal uznanlivo.
,,On...vyzerá úplne ako Neskrotný," povedal po chvíli iný.
,,To nie je možné, ten je predsa mŕtvy. Na vlastné oči som videl, ako ho zastrelili," prehovoril ďalší.
Reel zatiaľ len poslušne stál a čakal na Henryho. Keď sa však jeden z mužov dostal až príliš blízko, zavrčal a varovne scvakol čeľusťami vzduch.
,,Zabijak," zasyčal zjazvený muž. ,,Je to on."
,,Ako je to možné?"
,,Je to beštia. Zaslúži si smrť," zavrčal ďalší, vyťahujúc svoj revolver.
Vtom ho uvidel Henry, ktorý sa vracal z nákupu zásob. Okamžite pustil tašky, ktoré niesol.
,,Ihneď prestante," zakričal na muža, ktorý ohrozoval Reela. ,,Prestaňte, som jeho majiteľ!"
Muž ho však nepočúval. Henry sa naň vrhol. Zhodil ho na zem, až mužovi vypadol revolver z rúk.
,,Patrí mne. Nech vám ani nenapadne ubližovať mu!" Zavrčal mužovi, ktorý ohrozoval Reela, do ucha a dovolil mu postaviť sa.
,,Nemáte ani poňatia, akého netvora obraňujete. Ja ho poznám. Je nevyspytateľný a nebezpečný. Zranil mnoho skúsených a silných mužov. Voláme ho Neskrotný Zabijak. Raz vám v noci roztrhne hrdlo, to vám garantujem. Zbavte sa ho, je ako mor. Jedna smrť mu nestačí. Všetkých nás zabije."
,,To by už stačilo," zahriakol ho Henry. ,,Nedovolím vám ho zastreliť, rozumiete?"
,,Keď nie kvôli vám, tak pre dobro mesta," zakričal jeden muž z davu.
,,Moja manželka ho miluje a ja jej ho nevezmem," odsekol Henry a odopol Reela z remeňa.
,,Veď my si ho nájdeme," zakričal za ním zjazvený chlap, ,,a ja navždy ukončím toto šialenstvo, to vám sľubujem!"
Henry sa tváril, že mužove vyhrážky nepočúval, avšak vryli sa mu veľmi hlboko do pamäti...išlo o život...
🐺
Ahoj, vĺčence!
Už sme takmer na konci😢
Ako sa vám páči?
Čo bude ďalej?
Ďakujem za 🌟&💬
WolfGirl
🐺
BINABASA MO ANG
Neskrotný
AdventureNapoly pes, napoly vlk. Postrach Aljašky, srdcom navždy patriaci divočine. To je Reel. Keď však beštiu severu prinútia kruté ruky človeka vzdať sa svojej podstaty, pripravia ju o hrdosť, pokúsia ovládnuť jej divokosť a skrotiť neskrotné, pokúsia sa...