Reel sa pomalými krokmi blížil ku zaskočenému Ginovi.
Gin stál na mieste, akoby bol zhypnotizovaný vlkopsovým pohľadom. Zrazu jeho odvahu vystriedala neistota.
Započul zvuk, ktorý prichádzal spoza neho. Prudko sa obzrel, takže Reela na stotinu sekundy spustil z očí. Urobil fatálnu chybu, ktorá ho stála kruté zahryznutie do predlaktia pravej ruky.
Zreval bolesťou, no i napriek tomu začal drevom trieskať útočníka po hlave dovtedy, pokiaľ mu nepustil ruku.
Reel potriasol hlavou, ktorá ho neuveriteľne bolela. Okrem hlavy ho nebolelo nič, sily mal stále dosť. Zameral sa na iný cieľ, ktorý bol mimo bolesť-spôsobujúcich rúk. Zraniteľné miesto, ktoré sa ťažko bráni.
Použil lesť. Keď predstieral, že sa ide znovu zahryznúť do mužovej zranenej ruky, obratnosťou mačky sa zvrtol vo vzduchu a prekĺzol Ginovi pomedzi nohy tak, že dopadol na zem chlapovi za chrbtom, mimo zorného poľa.
Kým sa Gin otočil, aby stál tvárou ku rozbesnenému pomstiteľovi, Reel napol všetky svaly a vyskočil takmer meter a pol, aby sa zahryzol zozadu do krku chlapovi, ktorý mu bol stelesneným zlom.
Jeho čeľuste sklapli ľudské mäso železným zovretím. Reelovu papuľu znova zaliala horúca krv. Strhol ho k zemi tak prudko, až mužovi vypadlo drevo z rúk. Reel pustil jeho krk, ktorý dovtedy držal zozadu, aby sa mohol dostať k tepne. Ku špeciálnej žile, ktorú keď prehryzne, takmer okamžite ukončí surovcov život.
Všetkými labami sa postavil na muža tak, že prednými stál na jeho prudko sa zdvíhajúcej hrudi. Srsť sa mu zježila ešte viac, keď videl v očiach protivníka zdesenie a strach. Tentokrát mu telom prúdil adrenalín, vzrušenie zo zabitia.
Hlboko zavrčal. Roztvoril čeľuste, z ktorých mu kvapky slín dopadali na mužovu bundu. Na smrtiace zahryznutie sa tešil.
Vtom do miestnosti napochodoval Rudy.
,,Do *nadávka*," zvolal, keď uvidel výjav pred sebou.
Jeho najlepší priateľ ležal na zemi v kaluži vlastnej krvi so zmrzačenou rukou, krvácajúcim krkom a najnebezpečnejším tvorom zo všetkých v miestnosi stojacim na jeho hrudi, chystajúcim zabíjať.
Rudy chytil lopatu, ktorá bola blízko neho opretá o stenu. Reel nevyzeral, že si ho všimol. Čo najtichšie sa prikradol za vlkopsa, poriadne sa načiahol, no vtom sa Reel otočil a skočil na Rudyho.
Ten to však čakal a z celej sily treskol lopatou nebezpečného útočníka.
Ozvali sa tlmené zadrnčanie, keď sa kov stretol s Reelovou hlavou. Reel tvrdo dopadol na zem, pravdepodobne v bezvedomí.
Rudy neváhal ani chvíľu a utekal pre neďaleko položený hrubý kovový náhubok, ktorým čo najrýchlejšie spútal Reelove smrtiace čeľuste. Potom bežal k Ginovi, veľmi pomaly ho zdvihol a odniesol preč.
,,Rudy, priateľu, zbavme sa ho. Prosím, už sa ho zbavme. Je to zabijak. Pochytil besnotu od Valensovho psa. Posadol ho zlý duch. Sir Bertram nám zaňho fajne zaplatí. Budeme v bezpečí, už nám neublíži," chrčal Gin.
,,Ššš, nenamáhaj sa," Rudy zabránil Ginovi postaviť sa. ,,Neboj, ešte dnes mu ho predám, ale ty sa radšej uzdrav. Budeš potrebovať novú energiu na ďalších psov, aby..."
,,Nie! Žiadni psi! Už nie! Končím! Radšej si zarobím legálne, ale prosím, už žiadni psi. Zničil mi život. Zabijak mi zničil život."
♤♤♤
Reel sa prebral vo veľkom koterci. Hlava ho veľmi bolela, nevládal sa postaviť.Zťažka otvoril oči. Všade naokolo boli veľké koterce. V každom z nich bol aspoň jeden obrovský pes. Psi štekali, vrčali, prskali, vrážali do mreží koterca, či zavýjali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neskrotný
MaceraNapoly pes, napoly vlk. Postrach Aljašky, srdcom navždy patriaci divočine. To je Reel. Keď však beštiu severu prinútia kruté ruky človeka vzdať sa svojej podstaty, pripravia ju o hrdosť, pokúsia ovládnuť jej divokosť a skrotiť neskrotné, pokúsia sa...