11 Luku

84 6 1
                                    

Tää päivä oli yksi parhaimmista päivistä mitä minulla voi olla pitkään aikaan taas ja toivon että ne ei lopu koskan ja saan jakaa muistojani kavereitteni ja perheeni kanssa enemmän...

Kun seuraava päivä koitti ja kaikki se eperus aamutoimeet olin tehnyt. Olin antanut meille uudelle tulokkaalle ruokaa. Otin Nupusta paljon söpöjä kuvia ja julkaisin pari sellaista kuvaa ig:seen. Kirjoitin siihen "Uusi tulokkaame saa nyt aamupalaansa ja tämän söpön kisun nimi on Nuppu. Nuppu on vasta noin kuukauden ikäinen pentu" Olin saannut monta kommenttia ja joissain niissä oli se emojia jolla on sydämmet silmissä ja toinen emoji jossa oli vaan sydän.

Hymyilin vain ja laitoin puhelimeni pois ja jatkoin syömistäni ja huomasin samalla keittiöön kävelevän veljnei haukotellessaan isosti.  Nostin kasvoilleni pienen hymyn, koska hän näytti hauskalta pörröiseltä hiuksiensa takia. Tuijottaessaan samalla jääkaappiin unisena miettiessään mitä söisi. Kröhäytin pari kertaa ja hän heräsi horroksestaja otti sieltä maidon ja voin sekä kinkun ja juusto paketin mukaansa.

Tomas laittoi leivät paahtimeen ja katsoi kännykkäänsä ja näpytteli jotakin, koska huomasin ilmoituksen tulleen tomakselta käyttäjältä kommentoinut kuvaani, minkä olin pistänyt vasta vähä aikaa sitten. Kurkkasin nopeasti sen kommentin ja pistin sen jälkneen puhelimeni alas ja hymyilin veljeni.

-Olen kyllä iloinen, että valitsemani lahja ei ollut huono ja kiitos vanhempiemme kautta pystyimme toteuttamaan sen sinulle. Muistan kun pienenä haluist saada itsellesi kissan ja olit pyytänyt vanhemmiltamme lupaa että voimme hankkia sellaisen. Olits sillon liian nuori huolehtimaan siitä kissanpennusta ja muutenkin me olisimme saanneet kattoa sen perään koko ajan siskosi siskomme kanssa. Veljeni selitti ja tuli antamaan minulle halin ja pörrötti hiuksiani vähäsen. Naurahdin ja tökkäsin veljeäni kyljestä ja hän lopetti sen hiuksieni pörröttämisen samalla hetkellä ja hymyili.

-Onko Anni vielä nukkumassa? kysäsin samalla kun hörppäsin kahviani ja otin palasen leivästäni ja luin samalla lehteä.  -Ei hän on kaverinsa luonna jo ja vanhemmat lähtivät hoitamaan pari asiaa, joten me ollaan kahestaan tänään. Ja haluaisin kysyä sinulta mitä sinä haluaisit tehdä tänään? Mieitin hetken aikaa mitä veljeni oli äsken sanonnut ja sain idean että menemme ottamaan kuvia vähän kaikesta ja toisistamme myös ja päivitämme käyttäjiiämme. Sekä menisimme ostamaan hyviä pirtelöitä, kun tänään oli muutenkin luvattu kuumapäivä.

Ennen kun lähdimme pois talosta tarkistimme että kaikki ovat kiinni ja ikkunat mistä Nuppu voisi päästä ulos ja laitoimme yhen ikkunan vähän raolleen johon on laitettu este mistä Nuppu ei pysty karkaamaan. Sekä kaulapanta on laitettu varmuudeksi jos Nuppu pääseekin, joskus karkuun vahingossa ulos liian pienenä kissan poikasena.

Kävelemme ihanassa kauniissa säässä. Veljeni oli ottanut erikseen oman järkkärinsä mukaan ja otti minusta kuvia, kun kävelin eteenpäin ja hyppelin aina välillä ja käännyin katsomaan häneen päin ja hymyilin. Minulla taas on G1 Mark III kamera ja se on kamera, mutta pienempi ja kalliinpi. Koska siinä on todella isot megapikselin toiminnat vaikka se onkin pieni kamera. Veljeni oli ostanut sen minulle erikseen syntymäpäivälahjakseni ja antoi sen minulle. Sillä Nuppu oli isäni ja äitini yhteinen lahja ja veli oli vain auttamassa valikoimaan se oikean minulle.




Aika kului kivasti ja olimme viettäneet 7h ulkona ja käynneet vähän kaikkialla pyörähtelemässä ja kävelimme nyt takaisin kotiin. Huomasin matkan varrella yhen tytön kuka oli pahimmista tyttö kiusaaja porukoista se johtaja. Hän taisi huomata minut ja käveli reippailla askelilla luoksemme, mutta jäi parin metrin päähän tuijottamaan minua intiimisesti.

Mikä on elämäni tarkoitus?Onde histórias criam vida. Descubra agora