12 Luku

64 6 0
                                    

Itsekkin otin kahvia ja samalla tein leivät ja menin sohvalle myös ihmutaan veljeni vierelle, jossa hän katsoikin jo minun jäämääni kohtaa friendeissä. Laitoin aamupalan ja kahvikuppini olkkarin pöydälle ja kipitin nopeasti laittamassa Nupulle valmiiksi ruuan ja menin takaisin olkkariin syömään ja katsomaan veljeni kanssa.

 -Mitäs te katsotte? Siskoni tuli vierelleni ja laittoi varovaisesti aamupalansa olohuoneen pöydälle myös ja sipasi kahviaansa samalla katsoessaan samalla tv näyttöä. -Danin joku amerikkalainen tv sarja jäännyt kesken. Tomas sanoi ja hörppäsi kahvia ja haukkasi palan leivästäänsä.

-Friends on tämän ohjelman nimi ja tykkään näistä hahmoista varsinkin Chandleristä ja Reachelista! Tämä ohjelma on huvittava ja hauska. Sanoin muka loukkaantuneena Tomakselle ja aloin virnistää sille ilkikurisesti ja näytin jopa nopeasti kieltäni hänelle.

Katsoessamme sarjaa nauroimme aina välillä, koska siellä tapahtui jotain aina hassua tai outoa ja heidän ilmeet sekä reagoinnit ovat aina hauskaa katsoa. Meidän koko aamupäivä oli mennyt katseossa ohjelmaa, päätimme tehdä ruokaa ja mennä ulos kävelemään jonnekkin ja ostaa jäätelöä sekä ottamaan uusia kuvia valmiiksi ja viettämään vähän ulkonakin aikaa kun olla pelkästään sohvaperunoita kotona.

Syötyämme hyvää ja täyttävää ruokaa menimme laittamaan kengät jalkaan ja lähdimme ottamaan eripaikoista kuvia. Aina joko yhdessä tai yksin jotain mikä näytti luonolliselta olla ja liikkui vaikka ettei se näyttänyt, että väkisin yrittäisi poseraa kuvassa ja olla kuin miss malli.

Meillä on todella hauskaa ja nauroimme välillä paljonkin ja kiljuimme sekä muuta sen sellasta. Sain yhtäkkiä idean että menisimmee ottamaan kuvia rannalla, mutta kallioilta ja siitä näkee kalliolta myös rantaa viellä alapuolelta jonkun verran.

Olimme ottaneet jonkun verran rauhassa kuvia, mutta yhtäkkiä kuuluu puhetta ja nopeita kävelyaskeleita ja vielä monta sellasta. Käänsimme katseet sinne suuntaan josta kuului ääntä ja esiin astui se Elizabeth muitten tyttöjensä kanssa. Hänen kaveriporukanssa ja Elizabeth käveli hitaasi mutta uhkaavasti minun luokse, mutta onneksi Anni ja Tomas tuli heidän eteen ja kysyi minne heillä oli matkaa.

-Tulimme pyytämään anteeksi tiedän pikkusiskoltanne, miltä tämä muuten näyttäisi muka teille? Elizabeth sanoi ja yritti esittää surullista ja olevansa muka pahoillaan, mutta se ei näyttänyt miltään muulta kuin koston himoiselta halulta tehdä jotain minulle.

-Jos ei mennä positiivisella tavalla mennään myös pahalla. Elizabethin sanottua hän napsautti sormiaansa ja tytöt alkoivat hommiin ja kaatoivat Annin ja Tomaksen ja laittoi heidät lukkoasentoihin. (poliisi ote) Peruutin taakseppäin, kun hän tuli uhkaavasti luokseni ja katsoi minua irvistyksien kanssa ja otti kaulastani kiinni ja kuiskasi jotain korvaani ja tönäisi minut kalliolta alas.

-DANI!... Kuulin kun siskoni huusi nimeni niin kovaa kuin pystyi. Ehin näkemään että veljeni pääsi otteesta irti ja hakkasi tyttöjen naamaa todella kovaa ja löi ja potki heitä ihan ruhjille asti. Ennen kun kaikki pimeni kuulin muittenkin ihmisten alapuolella kirkuvan ja huutavan apua ja käskevän jonkun soittavan ampulanssin paikalle.

Tunsin todella paljon kipua joka puolella kehossani. Yritin avata silmiäni, mutta se oli todella vaivalloista mutta onnistuin. Näin kun joku ampulanssista oleva nainen tuli vierelleni ja kysyi mikä on nimeni ja pystynkö kertomaan hänelle, mutta samalla hän sanoi etten saisi sulkea silmiäni. 

Yritin olla vahva ja sanoa, mutta en saannut sanottuu mitään ainoastaan silmillä seurasin tilannetta, mutta koko ajan se kuva kulma meni pienemmäksi ja hämärämmäksi ja sumeaksi samalla. Kuulin kun se samainen nainen yritti saada minun avaamaan silmäni ja etten saisi nukahtaa juuri nytten.

Kaikki äänet alkoivat menemään sekaisin toistenkanssa ja se muuttui pikkuhiljaa puuroutuvan niin pahasti etten kuullut mitään. Kaikki meni hiljaiseksi sekä pimeäksi ympäröimäväksi alueeksi, en tiennyt missä olin. Olinko kuollut vain välitilassa jossa näen kohta silmieni edessä kaikki historian elämästäni rullautuvan nopeana versiona.

-Eih... En ole valmis kuolemaan vielä. Olen vasta saannut elämän haluni takaisin, joten pyydän...















ÄLKÄÄVIEKÖ SITÄ!..













MINULTA














Toivottavasti piditte tästä luvusta ja pistkätää, jos piditte sekä nähdään seuraavassa luvussa!

Mikä on elämäni tarkoitus?Where stories live. Discover now