PERUSTUU "Mikä on elämäni tarkoitus?" ENSIMMÄISEEN KIRJAAN. KIRJA JATKAA SAMAN HENKILÖN ELÄMÄSTÖ KERTOMISESTA, MUTTA TÄLLÄ KERTAA SE PERUSTUU SIIHEN MITKÄ OVAT NE UNELMAT JA MITEN JA MISSÄ SEN TOTEUTTAA...
———————
Summary
Danielle Nicole Swan "Dani" On aloittanut nuoren aikusen elämänsä ja ei tiedä mitä oikein haluaa toteuttaa tulevaisuudessa ja on siinä päässä, kun pitäisi alkaa pikku hiljaa päättämään oma polku ja lennettävä pois kotoa. Jotta voisi toteuttaa omia unelmia ja jopa ehkä perustaa perheensä itselleen ja saada söpökä lapsia.Jesse ja Dani ovat olleet jo 5-v yhdessä. Ja se on aika pitkä aika olla söpöinä pareina, mutta kumpikaan eivät ole kihlattuja eikä myös naimisissa vielä. Voiko olla mahdollista että he ovat tulevat parit yhdessä kaikkien sen draaman ja sairaalaköyntien jälkeen + fyysiset arvet sen arvoisia että Dani suostuisi olemaan loppu elämän Jessen kanssa.
By Hemppuliini
———————prologi osa 2: sta
- Danielle Nicole Swan tulisitko minun tyttöystäväkseni? hän kysyi sekä oli ojentanut kätensä minulle ja odotti vastaustani. Kaikki ympärillämme supistelivat tai ottivat kuvia/videoita meistä, mutta en välittänyt siitä.
Kelasin hetken aikaan ja tajusin. Koko tämä tilanne muistuttaa kaikista rakkaus elokuvista ja sarjoista, kun poika kysyy tyttöä tyttöystäväksi. Ja tyttö vastaa kyllä tai antaa rukkaset pojalle.
Tiesin jo oman vastauksen, mutta en voinnut uskoa silmiäni edelleenkään. En olisi koskaan uskonut hänen kysyvän muitten ihmisten edessä.
Hänen kropan ele alkoi muuttumaan pikkuhiljaa levottovamaksi sekä hänen kätensä alkoi tärisemään pikkusen. Sulasin hänelle kokonaan ja purskahdin onnen itkuun ja nyökkäsin päätäni varovaisesti ja otin hänen kädestä kiinni.
Pidin naamani vielä maata kohti, mutta tunsin kun hän nosti sen varovaisesti leuastani pitäen ja suuteli minua huulilleni ensimmäistä kertaa elämässäni. Sen jälkeen hän kurottautui korvani luokse ja kuiskasi, että se oli hänen ensimmäinen suudelma. Kuiskasin hänenkin korvaan että sama minunkin kohdalla.
Repesimme molemmat nauruun, mutta minulla valui edelleenkin kyyneleitä silmistäni, mutta onnen kyyneleinä. Kaikki meidän ympärillä hurraavat meille. Jotkut supisevat edelleenkin ja jotkut taas ihailevat meitä sekä jotkut näyttävät kateellisilta.
Hän otti minut syliinsä ja lähti kantamaan minut muualle, jossain kohtaa hän laski minut alas ja me lähdimme yhdessä mopon kyytiin ja suuntasimme näköjään kotiini.
- Jesse Matias Soukka!.. Oletko 100% varma, että olet tosissasi hänen poika ystävä. Eikä mikään pila leikki ja leikit tyttäreni tunteilla? Oletko mielestäsi vakuuttanut tarpeeksi minulle ja muillekkin? Iskä katsoo Jesseä todella tuimasti ja odottelee kärsimättömänä Jessen vastausta.
Hän oli kalpeena, kun ei tiennyt mitä vastata enään isälleni, mutta ryhdistäytyi ja sanoi suoristaessaan samalla selkänsä suoraksi. Isäni oli vieläkin todella vakavana, mutta leppyi oppujen lopuksi ja otti hänet suureen karhun halaukseen ja onnitteli vielä lopussa meitä molempia.
Tomas ja Anni tulivat meidän luokse ja Tomas teki todella liikkeen ja paiskasi Jessen seinää vasten ja kysyi uhkaavana. - Tiedäthän mitä olet nytten tekemässä? Jos sä satutat häntä vielä kerran, silloin en anna enään sulle koskaan anteeksi sekä sä olet todella kuollut mulle sen jälkeen. Jesse sanoi sen uhkaavalla tavalla ja kurkkasi vielä minua sivusilmällä.
Huokaisin vieressä todella raskaasti ja siirsin katseeni siskooni ja veljeeni, molemmat tajusivat lopettaa ja päästivät hänet vapaaksi. Menin hänen vierelleen ja sanoin vakavalla äänen sävyllä, että hän on oikeasti tosissaan meidän suhteesta ja haluaa olla minun kanssa yhdessä ja pitää minusta huolta.
Molemmat vain nyökkäsi jonkun ajan päästä ja pahottelivat ja pyysivät meidän tulemaan mukaan heidän kanssa olohuoneeseen ja katsomaan jotain kivaa sarjaa tai leffaa. Istuuttuamme sohvalle. Huomasin Jessen olevan puhelimellaan ja kirjoitti omaan kohtaan teksin.
Tekstissä luki "Y are mine Danielle Swan" Ja sen jälkeen hän meni lisäämään uuden kuvan instaan ja otti sellaisen mistä olimme molemmat tykänneet ja hän kirjoitti kuvan alle viellä ihanan tekstin. "Sä olet se oikea. Sä olet se minun puuttuva palanen. Ilaman sua olen puolikas ja toista puoltani. Olet se minun tähti mikä loistaa kirkkaimpana ylhäällä muitten joukossa ja sinun hymysi on ihana. En voi olla sitä unohtamatta ikinä. Ainakun olet kauakana minusta tai en ole nähnyt sinua, olen yksinäinen ja haluan todella kovasti nähdä sinut heti uudestaan tai olla koko ajan sinun kanssasi. Danielle Swan sinä olet se oikea ja minä se sinun oikea..."
Sen jälkeen hän oli julkaissut kuvan ja tagannyt minut siihen kuvaan. Kun olin lukenut sen tekstin. Punastuin todella kovin ja hautasin kasvoni käsieni alle ja en nostanut katseta kenenkään. Jesse yritti ottaa kädet pois kasvojeni edestä, mutta en suostunut. Kun otin sen pois annoin nopean hellän suudelman hänen pehmeille huulille ja otin tyynyn nopeasti syliini. Peitin sillä kasvoni jotta hän ei pystyisi antamaan minulle takaisin. Ja tiedän, että hän ei lopeta jos ei saa annettua minulle myös suukkoa.
Nauroin ja en antanut heti alussa periksi, mutta loppujen lopuksi annoi ja annoin hänelle uudestaan, mutta pidemmän. Sen jälkeen Jesse rauhoittui ja otti minut kainaloon ja kuiskasi minun korvaani ihania asioita. Punastuin entisestään mutta en peittänyt tällä kertaa kasvojani, sen sijaan nosti katseeni ylös ja annoin ison hammar rivi hymyn hänelle.
Jessen käyttäjä JesseMatias:
JesseMatias: Danielle Nicole Swan. Sä olet se oikea. Sä olet se minun puuttuva palanen. Ilaman sua olen puolikas ja toista puoltani. Olet se minun tähti mikä loistaa kirkkaimpana ylhäällä muitten joukossa ja sinun hymysi on ihana. En voi olla sitä unohtamatta ikinä. Ainakun olet kauakana minusta tai en ole nähnyt sinua, olen yksinäinen ja haluan todella kovasti nähdä sinut heti uudestaan tai olla koko ajan sinun kanssasi. Dani sinä olet se oikea ja minä se sinun oikea...
KAMU SEDANG MEMBACA
Mikä on elämäni tarkoitus?
RomansaVihaan itseäni, koska kaikki vihaavat minua! Olen silti elossa, miks?... miksi olen silti täällä?!... Perheeni yrittää silti auttaa minua. Varsinkin siskoni ja veljeni tekevät mitä vaan minun puolestaan, jos se sitä vaatii... *** Koulukiusattu tytt...