13 Luku

63 6 0
                                    

-Eih... En ole valmis kuolemaan vielä. Olen vasta saannut elämän haluni takaisin, joten pyydän...















ÄLKÄÄVIEKÖ SITÄ!..













MINULTA










Anni nk

-Tyttärenne tilanne on tällä hetkellä todella kriittinen ja mennyt koomaan itsestään, joten me emme ole ehtineet pistää hänet siihen tilaan. Se tarkoittaa hänen n. 15% mahdollisuus selvitä ja herätä joku päivä, mutta herämiseen voi kestää todella pitkään ennen kun se tapahtuu... Olemme todella pahoillamme, mutta nyt emme voi tehdä mitään kuin odottaa ja seurata hänen tilaansa. Pyrimme silti pitämään hänet vakaassa tilassa, joten Danelle ei pitäisi käydä mitään erikoisempaan nytten, mutta hänelle pitää antaa kaikkea mahdollista hoihtoa. Hän tulee kärsimään oikeanjalan polvesta ja vasemmanjalan nilkasta sekä alaselän kunnosta. Se tarkoittaa ettei hän tule pari vuoteen aluksi tekemään mitään erikoista esim. ei voi juosta, urheilla eikä mitään missä voi rasittua alaselkä, koska jos sen haluu kuntoon pitää ekaksi antaa sen toipua kunnolla. Lääkäri sanoi ja antoi vielä viimeisen katseen meille kaikille ja poistui huoneesta  ja jätti meidät nukkuvan siskomme.

Hänen naamansa on turvonnut ja mustelmissa. Danilla on hengitys putki mikä menee suuhun ja siitä mikä ylettyy kurkkuun asti jotta happi menee hänen keuhkoihin sekä ruokaputki mikä menee nenää pitkin mahalaukkuun asti. Danilla on monta eri kohtaan pistetty tarrat mitkä mittaavat hänen sykettä sekä elintoimintojen toimintaa, jos joku menee pieleen kone alkaa heti huutamaan ja lääkärit juoksevat paikalla. Sillä se menee heille heti ilmoitus että pitää alkaa operoimaan tai jotain muuta.

Danille on pistetty kipsit molempiin jalkoihin jotta luut saavat rauhassa luutua yhteen ja siteet pitsetty leikattuihin haavojen päälle sekä muitten avautuneiden haavojen kohille...



Yhtäkkiä huoneeseen juoksee Jesse ja pysähtyy seinään kun näkee Danin makaamassa vuoteessa kaikissa koneissa kiinni sekä tiputuksessa samalla. Jesse romahti polvilleen ja alkoi katsomaan epätoivosena Dania ja yritti hapuilla häntä, mutta ei kyennyt nousemaan. Yritin pidättää kyyneleitä, mutta se oli mahdotonta koska näin toisenkin henkilön olevan ihan sydänmurtuneena, kun sikoni makaa kuoleman partaalla vuoteella koneissa kiinni.

-Pyydän... sun on herättävä ja katsottava pienellä hymyllä minulle ja sanoo ettet tehnyt tahallaan sitä itsellesi... Jesse sopersi ja raahautui hitaasti Danin luokse ja tarttui varovaisesti siskoni kädestä kiinni ja alkoi itkemään kovemmin paikoillaan ja nosti hetken päästä katseensa ylös ja siirsi sen jälkeen katseensa meihin.

-Olen pahoillani... tämä kaikki on minun syytäni, jos en olisi koskaan alkanut kiusaamaan Dania hän ei joutuisi kärsimään nytten ja elisi todella iloista elämää teidänkanssanne. Jesse sopersi ja kumartui meidän edessä ja meni maahan itkemään ja piti katseena lattiassa eikä nostanut sitä enään kertaakaan.

Tomas meni Jessen luokse ja otti hänestä kauluksesta kiinni ja puhui hillitsiessään oman surun vihan sekoituksessa Jesselle. -Niin... jos sinä paskiainen et olisi koskaan alkanut kiusamaan siskoani hän ei olisi tässä tilanteessa, mutta ei myöskään voisi paremmin kun nyt ymmärtää että me välitämme aidosti hänestä yhtä paljon kuin muistakin. Kiitos sinun... Tomas sanoi ja päästi jessestä irti ja lähti kävelemään ulos huoneesta. Lähdin hänen peräänsä ja vilkaisin vielä nopeasti taakse ja näin hänen katseensa olevan edelleen lattiata kohti ja pyyhkivän märkää naamansa itkun jättämiin jälkiä kyyneleistä.

-Tomas odota... ODOTA!.. huusin täyttä kurkkua ulkona kun pääsimme ulos sairaalasta, näin hänen pysähtyvän ja kääntyvän hitaasti minua kohti ja katsovan punaisilla silmillä vihaisesti. -Mä vittu hakkaan jokaisen tytön siitä Elizabethin jengistä mustelmille ja sairaala kuntoon myös. Ainakin oppivat ettei kannata käydä väärän henkilön kimppuun, jos ei ite halua päästä samaan tilanteeseen!..

Mikä on elämäni tarkoitus?Onde histórias criam vida. Descubra agora