One

4.8K 80 3
                                    

Probudila jsem se, zvonil mi telefon. Posadila jsem se a zvedla to. "Ano" řekla jsem rozespale.
"Miláčku to jsem já" uslyšela jsem hlas otce. "Tati?" Řekla jsem překvapeně. "Kde jsi" hned jsem si stoupla, oblíkla si župan a šla k oknu. "Teď v Paříži" zněl trochu nesměle. "Neříkal jsi že s tou praci už končíš?" Povzdechla jsem si. "Jo říkal" slyšela jsem jako by u něj houkal alarm. "Budu muset končit" řekl rychle. "Poslal jsem ti odsud dárek" dodal. "Pa, mám tě rád" řekl a típl to. Já tebe, řekla jsem nahlas i když to neslyšel.

Položila jsem mobil na postel a šla do kuchyně. V kuchyni byla Marta, "ahoj" pozdravila jsem ji. Chodívá nám semka uklízet a vařit. "Volala vaše Matka" řekla, "co chtěla" vzala jsem si ovocný salát a sedla si ke stolu. "Přiletí za  2 týdny" řekla Marta, ironicky jsem se pousmála.
Matka pracuje jako módní návrhářka a otec je mechanik, občas dělá špinavou práci, pořádně ani nevím co přesně ale je to nebezpečné říká.

O týden později:

Šla jsem po schodech dolů, v proskleném okně co je přes celou stěnu jsem viděla jak přijíždí otcovo auto a pár dodávek. Vždycky semka chodí se svým týmem, je zvláštní že nejsou staří jak můj otev ale mladší.

Všechen jeho tým šel k nám, on ale nikde nebyl. Viděla jsem Matthewa jak se na mě podíval ale hned pohled odvrátil, za ním byl Alex kterej jen okolo mě prošel.

Co jim je? Vždy mi něco řeknou nebo pozdraví, z venku na ně křičel Caleb. Zakroutila jsem hlavou a šla k sobě do pokoje, budou mít asi poradu. Otec už bude nejspíš v pracovně. "Beatris" slyšela jsem svoje jméno, zastavila jsem se a podívala se tím směrem. Stál tam Justin, taky z otcova týmu. "Ano" řekla jsem. "Pojď za nama" řekl a čekal až sejdu schody.
Přišla jsem do pracovny otce. "Kde je táta?" Zeptala jsem se Caleba, stál vedle mě.
"Beatris on tu není" řekl Justin, hned jsem se na něj podívala. Nechápala jsem ho.

"Zabili ho" řekl po chvilce, zastavil se mi dech. "Cože" vyjekla jsem. Všichni se na mě dívali. "Jakto" opřela jsem se o křeslo jinak bych asi omdlela. Cítila jsem v očích slzy. "To jste ho nemohli nějak zachránit?!" Zakřičela jsem po nich, mlčeli. "Toto ti posílá" podal mi Alex krabičku, vzala jsem si to od něj, otevřela jsem ji. Byl tam prstýnek. Utřela jsem si slzy. "Už nikdy vás nechci vidět" řekla jsem, na každýho se podívala a odešla od tam.

Spustil se mi hysterickej pláč. Nemohla jsem přestat, měla jsem v sobě hněv. Ten kdo ho zabil...určitě se mu pomstí. Viděla jsem v okně jak všichni odjíždí. Hned jsem volala matce ta mi to ale nezvedala.

============

Justin- jako Justin Bieber
Caleb- jako čtyřka z divergence
Alex- jako Paul Walker
Matthew- jako kluk s černýma hezkýma vlasama😂
John(otec)- jako Dominic Torreto

Dangerous Desire Kde žijí příběhy. Začni objevovat