Thirteen

1.4K 35 0
                                    

Beatris:

Probudila jsem se na měkké posteli, všude byla tma. Posadila jsem se, pořád jsem měla takový stavy ale už to bylo lepší. Stoupla jsem si. Kde to jsem? Najednou se otevřeli dveře a z nich vyšel Justin bez trička. Projela mnou vlna, skousla jsem si jemně ret. "Kde to jsme?" Zeptala jsem se. "V Itálii" řekl a šel zamnou. Stála jsem tam a nemohla se pořádně hnout. "Už jsi v pohodě?" Zeptal se a nalil si vodu. "Ne" řekla jsem tiše. "Ty vole co ti dal za matro" protočil očima.

Sjela jsem ho pohledem, vyslíkla jsem si šaty a zahodila je. Justin se na mě podíval. "Lehni si" odkašlal si. Stála jsem pořád na místě. "To jsi pořád tak nadržená?" Usmál se a šel ke mě. "Jo možná jo" shodil mě na postel. Rozepl mi jednou rukou podprsenku a někam ji hodil. Najednou někdo začal klepat na dveře. Podívali jsme se na sebe. Justin vstal a šel otevřít, já se zabalila do deky.

Asi za minutu se tu objevil Matthew. Podíval se na mě. "Už je v pohodě?" Zeptal se Justina, "ne" řekl Justin a podal Mattheowi nějaký papíry. "Asi tak za hodinu chce Alex poradu" řekl a podíval se na mě. Jen jsem kývla. Pořádně jsem ho ani neslyšela. Bylo mi to jedno. Měla jsem hrozně energie.

"No nic jdu" řekl a zakop o moji podprsenku, pousmála jsem se. S Justinem jsme se na sebe podívali.

Justin:

Zavřel jsem a šel zpátky. "A teď" uviděl jsem před sebou Beatris, byla celá nahá. Má krásné tělo. Usmál jsem se. "Zachvíli je porada" řekl jsem a šel ke stolu. "Za hodinu" odsekla. Podíval jsem se na ni vražedně, nemám rád když mi někdo odsekává. "Co? Nemůžu být drzá?" Zasmála se. "Ne" řekl jsem nepříjemně. "Nebo co" odsekla znovu. Napl jsem se a šel k ní.

Posadila se na postel, vzal jsem ji jednou rukou jemně za hlavu a políbil, druhou rukou silně chytil za stehno. Vzdechla. Cítil jsem jak mi roste, usmála se. Odtáhl jsem se od ní, začala zase brblat. Rozepl jsem si pásek a sundal kalhoty. Zastavila se a podívala se mi do očí. Jemně jsem se usmál.

Přitáhl jsem si ji k sobě, "a zkus nekřičet" řekl jsem a tvrdě ho do ní vrazil, vyjekla slastí. Začal jsem přirážet, chytila se deky co byla vedle. "Justine" zavzdychala moje jméno. Otočil jsem ji a mrdal ji zezadu. Držel jsem ji za vlasy, vzdychala přes celý pokoj. Plácl jsem ji přes prdel. "Mám to moc ráda tvrdě" řekla tiše, pořád je sjetá. Nahlas vzdechla, přirážel jsem asi 5 minut. Udělala se a já hned po ní. Odtáhl jsem se od ní a oblíkl si kalhoty. Přetočila se na záda a zhluboka dýchala. Díval jsem na ní.
"Myslím že už máš dost" řekl jsem a šel na balkón.

Beatris:

Oblíkla jsem se a šla za ním. "Cigareta po sexu?" Zeptala jsem se, jen přikývl. Zapálila jsem si taky a sedla si na schodky. "Máš rád tvrdej sex?" Zeptala jsem se, "Ne, jen mě nasralo jak jsi drzá" řekl a típl cigaretu. Podívala jsem se na něj. Už jsem se cítila v pohodě skoro. Stopla jsem si a típla cigaretu.

Nahl se ke mě a políbil, "a teď jdeme na tu poradu" plácl mě po zadku, otočila jsem se a šla dovnitř.

^^^
Seděla jsem na gauči a poslouchala je jak se mezi sebou dohadují. Křičeli po sobě a nadávali si. "Kurva můžete toho nechat?!" Vyjekla jsem, všichni ztichli. "Co se děje vlastně?" Zeptala jsem se jich. Caleb se zhluboka nadechl. "James nás viděl v hotelu a hned to řekl svým lidem, hádám že po nás teď jdou a jestli tě nějak napíchl tak ví kde jsme" řekla bych že to hodně zjednodušil. "Nic mi nenapíchl" řekla jsem hned. "Nevím" plácl rukama.

"Já na ti nemám nervy, vymyslíme to ráno" chytil se za hlavu Alex. "Tady jde o čas" vyjekl Matt. "Ne to teda nejde, neví kde jsme" přidal se k nim Justin. Protočila jsem očima. "Do piče, jsme tu v nějakým zasraným hotelu, jen 3 pokoje máme. Mám hlad a jsem unavenej. Vyřešíme to zítra" řekl nahlas Caleb. Asi do 5 minut jsem od tam vypadla, nemám náladu to poslouchat.

Celý se to posralo, James ví kdo jsem a že patřím k nim. Jsem první na seznamu co umře. Jsem nasraná. Šla jsem se vysprchovat a převlíkla se do věcí. Nevím kde se tu vzali moje věci z toho hotelu, asi je donesl někdo ale jsem ráda.

Lehla jsem si do postele, najednou na mě padla úplná depka a únava. Dala jsem si ruku pod hlavu a dívala se na pokoj. Zachvíli přišel Justin, hodil s mobilem o stůl a šel do koupelny. Asi za 20 minut se vrátil, voněl krásně po sprše. Podíval se na mě a šel si zakouřit.

Pochvíli si zamnou lehl. Stekla mi slza po tváři, posmrkla jsem a utřela si ji. "Ty brečíš?" Podíval se na mě. Všude byla tma takže nic neviděl. "Hm" zamumlala jsem. "Všechno se to posralo" řekla jsem. "Ne, je to v pohodě" pohladil mě. "Není" zakroutila jsem hlavou. "Je, věř mi. Nemáš se čeho bát" řekl mile, najednou je hodnej. "Jsem tu já" dodal. Mírně jsem se usmála. Před chvíli mě tu šukal tvrdě a byl nasranej a teď je hodnej a milej.

=========

💗💗😬

Dangerous Desire Kde žijí příběhy. Začni objevovat