Beatris:
Seděla jsem na gauči a dívala se na televizi, spíš jsem usínala u toho. Najednou jsem uslyšela kroky zamnou, úplně mnou projela vlna. Nahmatala jsem pod sedačkou zbraň ale ucítila jsem Justinovu voňavku, nahlas jsem se nadechla.
"Jdi pryč" řekla jsem. Zastavil se. Jsem na něj naštvaná za ten včerejšek. "Chci s tebou mluvit" zněl divně. "Ale já ne" vypla jsem televizi, vstala a podívala se na něj. Byl celej domlácenej, roztrhlej ret a pod okem monokl. "Co se ti stalo?" Zeptala jsem se ho a prošla okolo něj. "Našel jsem si toho kluka s kterým jsi tam byla včera" řekl. Zastavila jsem se a podívala se na něj jestli si dělá prdel. "Vypadni" řekla jsem hnusně a šla na balkon si zakouřit.
Doprdele jsem na něj naštvaná ještě víc. Cítila jsem ho vedle sebe. "Beatris" řekl moje jméno. Otočila jsem se na něj se slzami v očích. "Co je" vyjekla jsem. "Promiň" řekl hned.
Chtěl mě obejmout ale odstoupila jsem od něj. "Já už na to nemám, jedu domů. Seru ja nějakou pomstu" típla jsem tigaretu, obešla ho a šla si balit věci. Hodila jsem tašku na postel a šla do šatny. Šel zamnou, tekly mi slzy. Nadávala jsem.
Otočila jsem se a narazila do něj "Přestaň" chytil mi ruce. Hystericky jsem brečela. Objal mě a pevně mě držel. Vybrečela jsem se mu na rameno. Asi pět minut mě objímal. Odtáhla jsem se od něj a podívala se na něj.
Dívali jsme se ho očí. Šla jsem do pokoje pro kabelu, šel hnee zamnou. "Nemůžeš jet domů" řekl, házela jsem si věci do tašky. "Proč ne?" Řekla jsem nasraně. "Protože o tobě ví a jdou po tobě. Musíme to dokončit když jsme to začali" shodil mě na postel. Sedla jsem si a dala si hlavu do dlaní.
"Beatris to zvládneme" čupl si ke mě a zvedl mi hlavu. Utřel mi opatrně slzy. Nahl se ke mě a políbil, projela mnou vlna. Odtáhla jsem se od něj ale. "Justine ale já to nezvládám s tebou" řekla jsem a podívala se na něj. Stoupl si celej se napl. "Já se snažím" řekl, "já se kurva snažím" křikl a třískl s vázou co byla vedle něj. Lekla jsem se a zavřela oči. "Kdyby jsi nebyla tak hloupá tak mě možná pochopíš" řekl nasraně a odešel. Třískl s dveřma.
Začala jsem brečet. Lehla jsem si na postel a brečela aspoň tak hodinu.
^^^^
Jel jsem do baru, rychle jsem bral zatáčky a jel do nejblišího klubu nebo baru. Sedl jsem si k baru a hned do sebe kopl tak 3 panáky. "Těžkej den?" Zeptal se barman a nalíval mi dalšího, jen jsem přikývl a vzal si to od něj.
Vedle mě si sedla kurva a podívala se na mě. "Jestli jsi měl těžkej den tak můžeš jít semnou na záchody třeba" usmála se a poposedla si blíž. "Mám holku" kopl jsem do sebe panáka a zvedl se. Zamotala se mi hlava.Šel jsem k autu, odemčel jsem ho a sedl si za volant. Nasraně jsem pěstí udeřil do volantu. Rozjel jsem se a jel se projet po městě. Opilej a nasranej jezdit je nejlepší kombinace.
Jel jsem okolo domu, už jsem na sobě cítil že jsem opilej. Najednou jsem uviděl černou dodávku jet z ulice. "Kurva kdo to je?" Řekl jsem nahlas. Zastavil jsem u domu a šel dovnitř. "Hej jela tu nějaká černá dodávka teď" zakřičel jsem do domu. Matt a Caleb seděli na gauči. Podívali se na mě pohrdavým pohledem. Nasraně jsem vyšlápl schody za Beatris a otevřel dveře. Potřebuji s ní hned teď mluvit. Motala se mi hrozně hlava. Nikde nebyla. Posadil jsem se na její postel a rozhlédl se. Uviděl jsem na stole ležet papír, zvedl jsem se a dokulhal se tam.
"Už je pozdě" přečetl jsem to nahlas, pod tím bylo napsaný James. Chvíli jsem přemýšlel. Začal jsem si to uvědomovat, ta černá dodávka..a teď ten vztah. Kde je kurva Beatris?!
"Kurva" zakřičel jsem a vyběhl z pokoje. Běhal jsem po celým baráku a hledal ji. "Kde je kurva beatris?!" Zakřičel jsem po Alexi kterej byl na chodbě. "Já nevím, bože uklidni se" řekl hned. "Unesli ji!" Vyjekl jsem a běžel dolů. "Unesli Beatris, teď jsem viděl černou dodávku a toto měla v pokoji" řekl jsem klukům v obýváku.
Začal jsem být hysterickej. "Justine kurva uklidni se, jsi opilej" stoupl si Caleb a posadil mě na gauč. Alex přišel do obýváku. "Tak něco kurva udělejte" křičel jsem po nich. Všichni jsme se na sebe dívali.
"To jste si toho do piče nevšimli že ji unesli?!" Křičel jsem po nich a stoupl si. Matt zakroutil hlavou. "Kurva" kopl jsem do stolku kterej spadl a z něj spadli skleničky.
"Dělej běž je nějak napíchnout" řekl jsem Calebovi a zatřepal s ním. "Sedni si na prdel a drž hubu" křikl a shodil mě na gauč.
"Jseš hrozně opilej" řekl a šel za Alexem k počítači. Matt seděl naproti mě a sledoval mě. "Vy jste se nějak pohádali?" Zeptal se mě, "jo" promnul jsem si oči. "Křičela tam asi hodinu a mě nenapadlo že křičela že ji unesli" řekl, ztěžka jsem sebou praštil na gauč. "Oni ji zabijou" křikl jsem na ně. "Nezabijou, to by zabili i nás když jsme tu byli s ní. Mají to vymyšlený no" řekl Alex u počítače.
^^^
Probudil jsem se v letadle. Rychle jsem si stoupl. Začala mě hrozně bolet hlava. Viděl jsem před sebou Alexe. "Justine sedni si, v klidu" řekl hned. "Kde je Beatris?" Sedl jsem si a promnul si obličej. "Nejspíš je v LA" řekl. "Co?" Podíval jsem se na něj nechápavě. "V jejím domě se zapl Alarm a my jsme jí to tenkrát napíchli" řekl za něj Matt kterej byl opodál. "Nejspíš jsou u ní doma" řekl Alex. Podíval jsem se na něj.
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?