Dneska jsem měla schůzku s tím chlapem. Vystoupila jsem z auta a šla do kavárny kde jsme se měli sejít.
Sedla jsem si ke stolu a objednala si kávu. Ani né za 5 minut se u mě objevil chlap, mohlo mu být tak 30. Sedl si naproti mě, vypadal jako by se skrýval předevšema. Chvíli jsem čekala jestli začne mluvit. Nadechovala jsem se že něco řeknu. "Vaše matka vám posílá toto" řekl a z kapsy vytáhl menší papírovej sáček. "Ještě předtím než umřela" dodal.
Vzala jsem si to od něj a otevřela to. Bylo tam asi 20 diamantů. Podívala jsem se na toho chlapa ale nikdo tam už nebyl. Zarazila jsem se.
Dopila jsem rychle kafe, zaplatila a jela domů. Hodila jsem kabelku do rohu a šla do kuchyně. Na stůl jsem vysypala celej pytlík, bylo tam opravdu tak 20 diamantů. Na stůl jsem vysypala i kazetu. Vzala jsem ji do ruky a prolédla si ji. Šla jsem do obýváku, cestou tam jsem si vyzula lodičky. Kazetu jsem dala do přehrávače, sedla si na gauč a pustila kazetu.
Chvíli to šumělo ale pak to naskočilo. Viděla jsem tam mámu sedět na posteli. Nechápala jsem to. "Beatris" řekla moje jméno, mírně jsem se pousmála. "Já vím že jsem nebyla skvělá máma, skoro vůbec jsem nebyla doma" začala mluvit, dala jsem si hlavu do dlaní. "Posílám ti ty diamanty, a na účet peníze. V trezoru máš zbytek" řekla. Šel k ní nějakej chlap se zbraní. "Promiň že jsme ti celej život lhali, ale ani jeden jsme nebyli dobří rodiče, žádná návrhářka ani mechanik" řekla a podívala se na toho chlapa. "Pomsti se" řekla tiše. Ten chlap ji postřílel. Dala jsem si ruce na obličej.
Kazeta skončila. Otevřela jsem ztěžka oči. Počkat! Takže oni ji zabili, nebyla zabita při dopravní nehodě...a ona byla s tátem v nějakým obchodu nebo co?!
Tu kazetu jsem si pustila asi ještě 3x. Dívala jsem se na to naštvaně. Promnula jsem si oči a zvedla se. Nalila jsem si víno, šla jsem do předsíně před zrcadlo. Dívala jsem se na sebe asi 2 minuty, měla jsem v sobě hroznou zlost, napřáhla jsem se a praštila pěstí do zrcadla. Všude byli střepy. Tekly mi slzy po tváři a dívala se na moji krvavou ruku. Šla jsem k telefonu, vytočila Justinovo číslo a zhluboka se nadechla.
Zvonilo to asi 4x, pak jsem si uvědomila kolik je hodin. 2 hodiny ráno. Najednou to zvedl. "Ano" zněl podrážděně, nejspíš jsem ho vzbudila. "To jsem já" řekla jsem, "Beatris" zašeptala jsem. "Co se děje?" Najednou se jakoby probral. "Beru to" vydechla jsem. "Zítra za tebou přijedu" řekl. Chtěla jsem ještě něco říct ale radši jsem to típla.
Beru jejich nabídku. Pomstím se za oba dva rodiče. Sesypala jsem se k zemi. Stekla mi slza po tváři. Nevěděla jsem co dělat.
Asi za 10 minut jsem se zvedla a šla dat ty diamanty do trezory. Vysprchovala jsem se, oblíkla si tanga, podprsenku a košili. Ráda spávám v košile. Lehla jsem si do postele. Ztěžka jsem zavřela oči. Dneska byl náročnej den a zítra bude ještě horší.
Pochvíli jsem usla, probudila jsem se asi ve 4 ráno. Zdál se mi zlej sen, byla jsem celá spocená a vyděšená. Zhluboka jsem dýchala. Otočila jsem se na druhou stranu postele a snažila se to zaspat. Zachvíli jsem zase usla.
=====
Budu moc rada za votes a komentik co mam zlepsit!!!
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?