Beatris:
Šla jsem se najíst. Dole v restauraci u stolu byl i James. Hned se na mě podíval a usmál se. Úsměv jsem mu opětovala.
Dojedla jsem a ještě chvíli tam seděla. Celou dobu se na mě díval. Nebudu lhát sice mi zabil rodiče ale je hezkej. Krátké blond ostříhané vlasy, modré oči a vysportovaná postava. Hnusí se mi to co udělal ale na pohled vypadá jak neviňátko.
Přišla jsem zpět do pokoje. Lehla jsem si na postel a dívala se do stropu. Přemýšlela jsem nad tím co se stalo včera. Vstala jsem, šla k baru a vytáhla si flašku tvrdýho alkoholu. Napila jsem se asi 3x. Bylo večer, pomalu se stmívalo. Oblékla jsem si riflové kraťase a tílko. Chtěla jsem se jít jen projít okolo. Tentokrát by mě nikdo už neměl hledat. Obula jsem si boty a šla na recepci. Všichni tady v hotelu se jen usmívají, chápu že to je jejich práce ale už me to pěkně sere. Alkohol kterýho jsem se napila mi začínal zlepšovat náladu. Už jsem cítila jak se malinko motám.
Sedla jsem si do parku a dívala se na pohybující se stromy ve větru. Byla dost zima mi, neseděla jsem tam ani 10 minut. Zvedla jsem se a šla zpátky k hotelu. Najednou u mě zastavilo auto, polekala jsem se a už chtěla začít utíkat. "Sedej" uslyšela jsem hlas Justina, otevřel mi dveře. Podívala jsem se na něj nahlas se nadechla a sedla si do auta.
"Co tu děláš?" Řekli jsme oba zaráz, asi 10 sekund bylo ticho. "Šla jsem se projít" řekla jsem, "a ty?" Dodala jsem. Mlčel. "Ty jsi zase pila?" Podíval se do zpětnýho zrcátka a jel. "Trochu" usmála jsem se.
Asi 5 minut bylo ticho. Viděla jsem jak Justin přejel odbočku k hotelu. "Kam jedeš?" Zeptala jsem se. Začínala se mi víc dostavovat opilecká nálada. "Se projet" řekl tiše. "Aha jasný" ironicky jsem se zasmála. Podíval se na mě. "To znám, někam odjedeš semnou, zastavíš tam mě omrdáš a pak odjedeš" dívala jsem se na něj. "Proč si myslíš že bych to udělal?" Zeptal se, "nevím" vyjekla jsem trochu.
"Kdybych chtěl tak bych to udělal včera kdy jsi byla mnohem víc na sračky" usmál se a podíval se mi do očí. Zarazila jsem se. Jo včera to bylo dobrý.
Dojeli jsme do hotelu, jeli jsme výtahem. Stála jsem těsně vedle Justina, už jsem skoro vystřízlivěla. Výtah zastavil a my vystoupili, každej jsme si stoupli před svoje dveře, podívali jsme se na sebe. "Dobrou" řekli jsme oba zaráz. Otevřela jsem a vešla dovnitř. Všimla jsem si obrovské kytice uprostřed pokoje, šla jsem k ní. Byl na ní papírek. "Zítra ráno na snídani?" Přečetla jsem to nahlas. Pod tím bylo malé písmenko "J" jako James. Hnedka jsem šla za Justinem.
Zaťukala jsem na jeho dveře, otevřel už polohanej. "Pojď zamnou" řekla jsem.
Ukázala jsem mu tu kytici. Nejspíš viděl Justin jak se bojím tak řekl že to semka donesla pokojová služba."Nic tak dobrou" zvedl se ze židle a byl na odchodu. Podívala jsem se na něj. Bojím se tu. Zastavil se a otočil se na mě. "Pojď spat ke mě" řekl. Bez ničeho jsem se hned zvedla a šla k němu.
Přišli jsme k němu, všude byla tma, omylem jsem do něj narazila. Chytil mě za boky nahl se ke mě. "Běž si lehnout do postele, já se vysprchuji a přijdu" řekl a jeho ruka mě pohladila jemně po zádech.
Obešel mě a šel do koupelny. "Tak jo" řekla jsem a šla k jeho posteli. Vyslíkla jsem si kraťase a lehla si, zakryla jsem se peřinou. Snad mu nebude vadit že nemám kraťase. Byla jsem pořád taková namotaná z toho alkoholu. Je to nejspíš něco silnýho.
Pochvilce Justin přišel a lehl si ke mě, skoro jsem už usínala. Krásně voňel. Cítím se u něj v bezpečí. Přehodil si přes můj pas ruku, otevřela jsem oči a chytla se lemu jeho trička. Sjel rukou trochu níž a zjistil že nemám kraťase. Otočila jsem se a sedla si na něj obkročmo. Hned zareagoval a chytil mě. Nahla jsem se k němu a políbila ho, spolupracoval.
Cítila jsem jak byl nadrženej, začínala jsem být taky. Líbali jsme se vášnivě. Asi za 3 minuty jsme se od sebe odtáhli. Zavrtěla jsem se mu na klíně. Chytil mě pevně za zadek. Usmála jsem se. Najednou mu začal zvonit telefon
Zvážněl, slezla jsem z něj a lehla si. Telefonoval asi 10 minut. Mezitím jsem zase usínala.Lehl si zpátky a přitáhl si mě k sobě. Zanedlouho jsem usla.
=======
Nazor😟😟
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?