Beatris:
Seděla jsem na gauči, naproti Alexi a Calebovi, vedle nich stál Matt a Justin stál opodál. Hádala jsem se s nima. Teďka mi řekli jejich plán, určitě na to nepřistoupím!
Mám se seznámit s Jamesem, jít na večeři pak se u něj vyspat nebo abych si prohlídla jeho dům a prej si to namotat aby mi věřil.
"Ale kurva co když mě zná od otce a pozná mě?! To mě zabije na místě" řekla jsem naštvaně, "Beatris neboj se, tebe nikdy neviděl a my budeme hnedka připraveni kdyby se něco dělo" řekl klidně Caleb, "Ne" odsekla jsem, "to jsme mi ten váš plán nemohli říct dřív?!" Vyjekla jsem po nich. Justin se na mě otočil, navázala jsem s ním oční kontakt. "Nemohli, neboj se" řekl teď Matt. Zavřela jsem ztěžka oči. Asi minutu jsem přemýšlela.
"Ty se nechceš pomstít za svoje rodiče?" Řekl Caleb, "jo chci" řekla jsem tiše. "Takže?" Zeptal se Alex. "Jo jdu do toho" řekla jsem a všechmy sjela pohledem. "Super" řekl Caleb a šlo vidět jak si oddechl.
Bylo asi 10 hodin večer. Byla jsem hrozně unavená ale je to tu ještě nadlouho. "Tak jo, zítra přijede do hotelu okolo 12 odpoledne s jeho lidma" řekl Alex a vzal si na klín počítač. "Nějak v 6 je večeře tak ty půjdeš taky s Mattem, budeš se okolo něj nějak motat nebo do něj omylem strčíš aby si tě všiml a musíš ho nějak okouzlit" napřáhl Alex ruce jakože abych ho okouzlila. Mírně jsem se usmála.
"No ale Matta zná James ne?" Zeptala jsem se a podívala se na Matta. "Nezná ho, nebyl u toho" řekl za něj Justin. Pohled jsem přesunula na něj. Vypadal naštvaně, měl zkřížené ruce a chodil sem a tam.
^^^
Došla jsem na pokoj, úplně jsem usínala. Šla jsem se rychle vysprchovat a hned si lehnout. Bojím se zítřka ale musím to zvládnout.
Probudila jsem se protože semnou někdo třásl, křičela jsem a po tvářích mi tekly slzy. Zdál se mi hroznej sem. Asi až po pár sekundách jsem si uvědomila že vedle mě někdo sedí a drží mě. Byl to Justin, "co tu děláš?" Zeptala jsem se ho ubrečeně. Srdce mi bušulo jako o závod. "Křičela jsi ze spaní" řekl a držel mě za ruku. Zhluboka jsem se nadechla, uvědomila jsem si co se mi zdálo. Začala jsem znovu brečet. "Vklidu" objal mě Justin.
Brečela jsem mu na rameni, hladil mě a to mě uspávalo. Pustila jsem se ho a podívala jsem se na něj. "Už je to v pohodě jo" řekl a stoupl si. Zakroutila jsem hlavou. Už jsem skoro spala, zvedl se že už jde. "Zůstaneš tu?" Zeptala jsem se ho, chtěl něco říct ale byla jsem rychlejší "prosím" dodala jsem.
Vrátil se zpátky a sedl si na postel. "Lehneš si?" Zamumlala jsem. Lehl si vedle mě, za pár minut jsem usla.
V noci jsem se probudila ještě jednou, Justin spal, pomalu jsem vztala a šla si zakouřit. Měla jsem na sobě jen delší tričko a tanga. Opřela jsem se o balkón a kouřila cígo. Najednou se vedle mě objevil Justin, lekla jsem se ho. Zapálil si taky.
"Už jsi v pohodě?" Zeptal se Justin. "Co se ti-" skočila jsem mu do řeči. "Neptej se na to" vydechla jsem kouř. "Promiň" řekl a típl cigaretu. Típla jsem ji taky. "Pojď jdeme spat" řekla jsem a šla dovnitř.
Lehli jsme si, "děkuji" řekla jsem do tmy. "Neděkuj" zachraptěl. netrvalo ani 10 minut a usla jsem.
^^^^^^
Probudila jsem se na to že někdo klepal na dveře, otevřela jsem oči a uviděla probouzejícího se Justina. Naštvaně se otočil na druhej bok. Pořád někdo klepal. Chtěla jsem jít otevřít, pamalu jsem si sedala. Justin mě chytil za stehno. "Ser na to" zamumlal, podívala jsem se na jeho ruku, pustil mě a dal si ruku pod polštář.
Asi minutu bylo ticho, nikdo už neklepal. Najednou někdo zaťukal znovu na dveře. Justin se nasraně zvedl a šel otevřít.
Justin:
Nasraně jsem otevřel dveře, "co je" vyjekl jsem. Až pak jsem si uvědomil že to je Matt. "Justine" řekl moje jméno zmateně, zamnou se objevila Beatris. "Co chceš?" Zeptala se ho, pustil jsem dveře a odstoupil dál. Něco jí říkal, mezi tím jsem se šel obléct. Pochvíli Beatris přišla. Podívala se na mě, sjel jsem ji pohledem. Otočil jsem k balkónu a šel si zakouřit.
Vedle mě si stoupla Beatris, taky kouřila. Podíval jsem se na ni. "Nechceš se jít obléct?" Zeptal jsem se jí. Podívala se na mě, "vadí ti to snad?" Mírně se pousmála. "Nene" zakroutil jsem hlavou. "Ale ten chlap vedle na balkóně tě hltá pohledem" řekl jsem a ukázal na balkón vedle. Podívali jsme se tam zároveň.
Ten chlap se na nás díval. "Máš nějakej problém" křikl jsem na něj, ten chlap se zvedl. Cítil jsem jak mě Beatris chytla za ruku abych toho nechal. Podíval jsem se na tu ruku, hnedka mě pustila a šla dovnitř.
^^^
Šel jsem k výtahu na oběd do restaurace, u výtahu stála i Beatris, dívala se do země a vypadala divně. "Co ti je?" Zeptal jsem se jí, lekla se a trochu odstoupila. "Nic" zrovna se otevřel výtah, nastoupili jsme do něj. "Bojím se toho" řekla po chvilce ticha když jsme jeli dolů, "neboj se, to zvladneš" řekl jsem a díval se na ni. "Musíš si věřit" dodal jsem. Podívala se na mě uslzenýma očima.
"Věřím ti že to zvládneš" řekl jsem a chvíli se rozhodoval jestli ji mám obejmout. Vzal jsem ji za ruku a přitáhl k sobě. Objal jsem ji. Pochvilce se otevřel výtah, pustili jsme se a vystoupili.
=======
Prosim všechny o nazor na část!❤️🔥
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?