Beatris:
Dojeli jsme do na hotel, budeme tu prej dlouho takže máme zaplacený jedno celý patro, pořádně tomu nerozumím, jediný co vím je že mám pokoj vedle Justina a naproti Matthewa, Ostatní jsou asi někde za rohem.
Vybalila jsem si kufr a šla se porozhlédnout. Je to tu hrozně luxusní a drahý. Šla jsem se podívat do koupelny, obrovská mramorová vana vedle velkého proskleněného sprchového koutu a naproti dlouhé umyvadlo s velkým naleštěným zrcadlem. Nádhera.
Zpátky jsem se vrátila do pokoje alias obývák, sedla jsem si na gauč ztěžka. Jsem hrozné unavená. Najednou mi oči zabloudili do ložnice, zvedla jsem se a šla se podívat. Obrovská, fakt obrovká postel. Nebudu popisovat celej byt jak je luxusní a krásnej. Bylo by to nadlouho.
Stála jsem na balkóně a kouřila, "Beatris" uslyšela jsem svoje jméno, otočila jsem se za sebe, stál tam Caleb. "Ano" řekla jsem hned. "Můžu tě o něco poprosit?" Řekl a držel v ruce telefon. "Ano" znejistila jsem. "Potřebuji aby jsi řekla mojí přítelkyni že jsi moje nová, no snad to chápeš" díval se mi do očí, "Jo, jo chápu" Natáhla jsem se pro telefon, vytočil mi ji. "Bež, já ti ten telefon pak donesu" řekla jsem. Jen přikývl a odešel.
Dotelefonovala jsem a típla to. Cítím se špatně. Ještě jsem se převlíkla protože pak asi půjdu na oběd rovnou, oblékla jsem si šedé legíny a delší top. Zaklepala jsem na jeden pokoj, snad to je Caleba pokoj. Najednou z pokoje vedle vyšel Justin, sjel mě pohledem a hned zas někam šel.
^^^
Bylo asi 8 večer, už se pomalu stmívalo, nalila jsem si víno a šla si sednout na balkón. Měla jsem výhled na celý město. Měla jsem takovou blbou náladu. Zapálila jsem si cigaretu a vydechla kouř.
Seděla jsem tam asi hodinu, popíjela víno a nebudu lhat byla jsem v dobré náladě. Stoupla jsem si a trochu se zamotala, chytla jsem se zábradlí. "V pohodě" řekla jsem si sama pro sebe. Podívala jsem se dolů ze zábradlí, udělalo se mi špatně, nahla jsem se trochu přes to zábradlí. Měla jsem hroznou chuť skočit a pak vzlétnout.
"Hm nedělal bych to" nadskočila jsem jak jsem se lekla. Všude byla tma. Podívala jsem do prava a uviděla tam někoho sedět na druhém balkónu. "Kurva" řekla jsem chtěla odejít ale zakopla jsem a spadla na zadek.
Pak jsem si to uvědomila, vedle hned má balkón Justin. "Už to stačilo jo?" Zvedl se a přeskočil ke mě, vůbec jsem nechápala jak to udělal protože tam mezi nama je asi metrová díla dolů. "Jak dlouho tu sedíš?" Promnula jsem si oči, "dlouho" podal mi ruku.
Zvedl mě ze země a přehodil přes rameno, "co stačilo?" Zeptala jsem se, "jdeš spat" řekl a položil mě na postel. "Ne, já tam ještě budu" zvedla jsem se. Shodil mě na postel, chytil mě za ruku, dal mi ji nad hlavu. "Budeš tady" podíval se mi do očí. "Jo jasný" zasmála jsem se.
Asi 5 minut tam seděl a pozoroval mě. Začínala jsem být unavená. Zakryl mě a stoupl si. "Měla by jsi přestat pít" řekl vážně. "Jdi doprdele" řekla jsem a otočila se na bok.
Justin:
Odpoledne jsme měli poradu, "asi za 2 dny bude ve stejným hotelu ubytovanej James takže začneme náš plán" řekl Caleb, "jakej plán?" Zeptala se Beatris. Všichni jsme se na ni podívali. "To pak" řekl Caleb. Navázal jsem oční kontakt s Beatris. Alex a Matt se tam bavili a řešili to. Moc jsem je neposlouchal, nad něčím jsem přemýšlel. "To by bylo asi vše" řekl Caleb, zvedl jsem se a hned odešel.
Šel jsem do pokoje, sedl jsem si na postel a přemýšlel, asi za 5 minut jsem se zvedl a šel si zakouřit.
^^
Beatris:
Byli asi 2 hodiny ráno, měla jsem hroznou chuť někam jít, sbalila jsem se a šla ven z hotelu. Na ulici svítili světla, měla jsem takovej divnej pocit že jde někdo zamnou. Zašla jsem do takové temné uličky, hm to jsem si teda pomohla.
Pořád jsem se otáčela ale šla jsem dál do tmy. Najednou mě někdo zatáhl za ruku a přitlačil na zeď, lekla jsem se. Byl to někdo v kapuci. Vyšvihla jsem koleno do jeho rozkroku a rozutíkala se, ten dotyčnej mě ale chytil, "to jsem já" zakřičel. Vzepřela jsem se a pořád se snažila dostat pryč. Najednou mu vypadla z kapsy zbraň. Hnedka jsem ji zvedla a namířila to na něj. "Kurva to jsem já" sundal si ten dotyčnej kapuci, uviděla jsem Justina. "Noaco" křikla jsem. Pořád jsem se ale snažila dostat z jeho sevření. Nabila jsem si tu zbraň. "Beatris uklidni se" řekl a chytil mi ruku ještě víc, "Ne" prala jsem se s ním. Udělal jakej si chvat a já ležela na zemi, dal mi ruku za záda. "Co to do tebe kurva vjelo?" Zeptal se udýchaně.
"Co mám říkat já? Uprostřed noci! Co tu děláš?!" Vyjekla jsem po něm. "To se tě jdu zeptat proč jsi odešla z hotelu" pomalu mě pustil. "To mě jako hlídáš i v noci?" Odfrkla jsem si. Naštvaně jsem si stoupla. Asi minutu jsme se na sebe dívali. "Ale bránit se umíš" řekl a utřel si krev z nosu. "Jo, promiň" řekla jsem.
Justin:
"A kam jsi šla?" Zeptal jsem se jí. "No, chtěla jsem se projít jen" řekla a opřela se o zeď. "Aha" přikývl jsem. "Nemusíš mě pořád hlídat" řekla, "nejsem malá" dodala. "Povzdechl jsem si. "Ale ty jsi v největším nebezpečí, ještě nic nevíš co se tu bude dít" řekl jsem.
"Tak mi to řekni ne?" Zkřížila si ruce. "Zítra se to dozvíš" podíval jsem se na ni. "A pojď vypadneme odsud, není to tu bezpečný" řekl jsem, odtáhla se od zdi a šla pryč, šel jsem hned za ní.
"Kam jdeš?" Zeptala se mě, "tam kam ty" mírně jsem se usmál. Nahlas si povzdechla. "Jdu do hotelu se opít, už mě nemusíš hlídat" řekla a plácla rukama.
Beatris:
"Nebudeš chlastat" řekl naštvaně. Asi půl minuty bylo ticho. "Nebo co" usmála jsem se. Podíval se mi do očí, ale pohled hned odvrátil.
Došla jsem na pokoj, šla jsem se vysprchovat. Všude jsem zhasla a šla si lehnout. Zavřela jsem oči a snažila se spát.
Asi za hodinu co jsem se pokoušela spat a nešlo to, jsem se naštvala a šla si zakouřit za balkón. Sedla jsem si do křesla a dívala se na záři nočního města.
Začínala jsem mít špatnou náladu, zabalila jsem se do deky a přemýšlela. Jsou asi 4 ráno, super.========
Vote¿🧷
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?