"James je ve Vietnamu" řekl Alex a nasraně hodil s telefonem o stůl, podívala jsem se na něj. "Kurva" promnul si obličej. "Máme dvě možnosti" řekl a podíval se na Caleba a Justina. Matt seděl vedle mě u stolu. "Buď se na to vyserem a budeme se pár měsíců skrývat a nebo si pro něj pojedeme" řekl nahlas. Všichni byli ticho. Dívala jsem se na všech reakci.
"Rozpustil bych to" řekl Caleb, Matt jen přikývl. "Chcete se na to vysrat jo?" Stoupla jsem si a opřela se o stůl, "to že to nevyšlo poprvý neznamená že to nevyjde podruhý" byla jsem naštvaná. "Ty Jamese ale neznáš, nevíš co je zač" řekl Alex. Všechny jsem sjela pohledem. "Chcete mi říct že ten slavnej tým mýho mrtvýho otce to nezvládne?" Vyjekla jsem.
Bylo ticho. Ironicky jsem se zasmála. "Já jsem si myslela že jste dobrý, teda alespoň jste byli tenkrát" řekla jsem a odešla z pokoje.
Šla jsem k sobě. Sedla jsem si na balkón a zapálila si. Seděla jsem tam asi deset minut. Sebrala jsem se a šla do kuchyně, otevřela jsem ledničku a napila se vodky. Zavřela jsem ji, předemnou stál Justin. Lekla jsem se ho, "Beatris" řekl moje jméno, obešla jsem ho a šla do koupelny. Vysprchovala jsem se a převlíkla se do volné mikiny a legínů.
Justin seděl u stolu a s někým volal. Lehla jsem si na gauč a vzala do ruky mobil. Asi za pět minut Justin dotelefonoval a podíval se na mě. "Pojedu si pro jídlo, chceš taky?" Zeptal se, zakroutila jsem hlavou že nechci. "Takže chceš, jsi moc hubená" zvedl se a šel se obouvat. Protočila jsem očima, "ne já nechci" odsekla jsem. Zarazila jsem se. Nahl ke mě přes gauč, "nebudeš odsekávat" řekl chladně a vzal mě za ruku. "A vůbec...jedeš semnou" zasmála jsem se. Stoupla jsem si a šla teda s ním.
Sedla jsem si do auta a podepřela si hlavu rukou o okýnko. Jeli jsme asi 5 minut v tichosti. "Takže s Jamesem je konec našeho plánu?" Zeptala jsem se, "nevím" řekl jednoduše. "Myslela jsem si ž-" zastavil na červený a nahl se ke mě. "Tak radši nemysli" dal mi pusu a svoji ruku položil na moje stehno, jel víš a víš. Chytila jsem mu ruku a odtáhla se od něj.
Podívali jsme se na sebe, odtáhl se. Zrovna blikla zelená, rychle se rozjel a jel prudce do prava.
^^
Seděli jsme v takové menší kavárně a restauraci zároveň. Pila jsem starbucks a dívala se z okna. Bylo okolo 10 večer a už pomalu zavírali. "Tak jdeme?" Zeptal se Justin, jen jsem přikývla. Nějak nemám moc náladu, zaplatili jsme a šli do auta. Sedla jsem si a napila se kafe. Nastartoval a jeli jsme.
Zaparkoval v garážích, byli tam všude opilí lidé. Šli jsme k výtahu, držela jsem se vedle Justina protože jsem se trochu bála. Justin každýho zabíjel pohledem. Najednou do mě někdo strčil, Justin hned zareagoval a toho chlapa chytil pod krkem a natlačil na zeď. (Viz trend na tiktoku) něco mu řekl ale neslyšela jsem ho, pustil ho a ten chlap hned spadl na zem. Vzal mě za ruku a šla jsme k výtahu.
"Jsi v pohodě?" Pustil mě když jsme nastoupili do výtahu. "Jo, děkuji" řekla jsem.
Přišli jsme do pokoje. Sundala jsem si mikinu a byla tam jen ve sportovní podprsence. Sjel mě pohledem. Lehla jsem si unaveně do postele a zakryla se. Fakt nemám na nic náladu.
"Zachvíli přijdu" řekl a odešel z bytu. Nahlas jsem vydechla.Justin:
Šel jsem za klukama, "kde jste byli? Chtěl jsem to dořešit" řekl hned Caleb, "na večeři" řekl jsem nepříjemně. Asi minutu bylo ticho. "No a co jste vyřešili" zkřížil jsem si ruce na hrudi. Alex se zvedl od počítače a šel k tiskárně, "zatím nic" ironicky se zasmál. Podíval jsem se Caleba a Matthewa jestli to myslí vážně. "To mi fakt chcete říct že se tý akce pustíme?" Řekl jsem nasraně. Nikdo nic neřekl. "Ona je teď v nebezpečí, a to já nechci" opřel jsem si nasraně ruce o stůl. Všichni se na mě podívali. "Kurva zabili nám šéfa, vy se nechcete pomstít?" Zeptal jsem se, "chci, a rád ale víš čeho je schopnej" řekl Matt. Caleb se odsunul od stolu a podíval se na nás. "No tak fajn" přikývl. "Jdeme do toho" dodal. Mírně jsem se usmál. "Zítra letíme do Vietnamu" řekl Alex. "Děkuji" řekl jsem tiše.
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?