Beatris:
Probudila jsem se na měkké posteli, bolela mě hlava. Otevřela jsem oči a uviděla svůj pokoj v LA. Hnedka jsem se posadila. Uviděla jsem před sebou Zaina, "cože" řekla jsem hned. To je ten kluk z baru jak jsem tam jednou byla. "Nevěděl jsem že to jsi ty" řekl hned a zasmál se ironicky. "Co tu dělám?" Zeptala jsem se ho. Nic si skoro nepamatuji, jen že mi do pokoje vrhli 2 chlapy.
Najednou do pokoje přišel James, kurva! "Beatris, už ses probudila" usmál se. Nechala jsem si chladnej výraz. Šel pomalu ke mě. "Co chceš?" Vyprskla jsem na něj. "Já nechci vůbec nic" usmál se. "To vy chcete ne?" Sedl si na postel zamnou. Vařila se ve mě krev.
"Tak mě zabij" řekla jsem asi po 10 minutách ticha, zíral na mě celou domu. "Tebe ne" pohladil mě po ruce, hned jsem se odtáhla. "Až semka naběhnout ty tvoje gorilky tak až potom přijde řada na tebe" usmál se a vstal. Zain taky odešel a zůstala jsem tam sama.
Lehla jsem si do postele. Dala jsem si hlavu do dlaní, proboha co mám teďka dělat?! Začala jsem brečet. Brečela jsem asi hodinu v kuse.
Měla jsem hroznou žízen a chuť na cigaretu. Plátila jsem tam do všech věcí a snažila se najít něco čím bych odemčela dveře, protože mě tu zamčeli.
Najednou se začali odemykat dveře, sedla jsem si rychle na postel a čekala. "Kurva proč tu děláš takovej bordel" zakřičel na mě jeden chlap. "Jsou 2 hodiny ráno" dodal. "A jak to mám vědět když jsou okna zastíněný a nejde vidět ven" křikla jsem na něj. "Tak poslyš ty malá děvko, nevím co jsi zač ale dovolovat si nebudeš" přišel ke mě a chytil mě pod krkem. Dívali jsme se do očí.
Pustil mě a odešel. Samozřejmě zamčel. Praštila jsem sebou na postel a začala znovu brečet. Jsem v hajzlu!
Justin:
Seděl jsem na gauči a měl hlavu v dlaních. Nevím co mám dělat. "Oni ji zabijou" řekl jsem nahlas. Caleb se na mě podíval, "čekají až tam naběhneme, je jich víc" řekl. Zavřel jsem ztěžka oči. "Já-já nevím co dělat" řekl. Všichni jsme se na něj podívali.
"Něco vymyslíme" řekl Matt, cítil jsem slzy v očích. Šel jsem si zakouřit na balkón. Všichni už odešli, jsme ubytovani v hotelu.
Seděl jsem v křesle asi ještě hodinu. Kurva já jsem to všechno posral, kdybych od ní neodešel tak by se to nestalo. Stekla mi slza.
Zarazil jsem se a hned ji utřel. Asi 5 minut jsem nad tím přemýšlel. Promnul jsem si oči a nasraně vstal. Shodil jsem celej stůl co byl vedle mě na zem a pěstí udeřil do stěny. Já jsem se do ní zamiloval. Sesypal jsem se k zemi, motala se mi hrozně hlava a zrychleně jsem dýchal. Já ji prostě od tam dostanu! Je v nebezpečí a to jen kvůli mě. Stoupl jsem si a šel dovnitř do pokoje. Šel jsem si hned pro flašku tvrdýho alkoholu.
Beatris:
Spala jsem, najednou jsem se probudila. Vedle mě seděl James. "Ahoj" usmál se mile. Ležela jsem dál a dělala že ho neslyším. "Beatris já se ti omlouvám" řekl. Hned jsem se posadila a podívala se na něj. "Za co se mi kurva omlouváš" řekla jsem hnusně. "Za vše" usmál se.
"Pojď semnou, rozmyslel jsem si to" vstal z postele. "Co sis rozmys-" dal mi ruku na pusu. "Jestli chceš přežít tak se staneš mým členem" pustil mě. "Ne" začala jsem křičet. "Notak zlato" vzal mě silně za ruce, stoupla jsem si taky.
Šla jsem někam s ním, byl to velkej dům. Nachodbě jsem viděla toho chlapa co po mě řval tenkrát v noci. Došli jsme do obrovského obýváku. Posadil mě tam na gauč a povídal si tam se Zaině, Zain se na mě pořád díval. "Pojď zamnou" řekl James a někam šel, hned jsem se zvedla a šla za ním. "Beatris já vím že je to pro tebe těžké, já jsem ti zabil otce" zastavil se na chodbě, zastavila jsem se hned taky a dívala se na něj. "Ale já jsem se do tebe zamiloval" řekl. Zarazila jsem se.
Chytil mě za ruku a přitlačil na stěnu, jemně mě políbil na rty. Hned jsem se od něj chtěla odtáhnout ale nešlo to. Nezbývalo mi nic jinýho než spolupracovat. Začal mi šahat pod kalhoty. To už jsem se od něj odtáhla, je hrozně silnej.
Jestli to mám dobře chápat tak jsem tady jako jeho rukojná nebo si mě prostě ukradl protože mě miluje?
Dovedl mě zpátky do pokoje a zamčel ho. Sedla jsem si ztěžka na postel. Počkat, zvedla jsem se. Plán vychází, pokud to Justin a kluci nějak neposerou teď tak je to skvělí. On se do mě zamiloval a já mám teď možnost od sud utéct díky jemu a zabít ho.
Teda až na to že jsem v jeho době a nevím jak utéct, navíc tady má všude ochranku a svoje lidi. Sedla jsem si zpátky na postel.
Začala jsem přemýšlet a dávala si úkoly. Můj nejhlavnější cíl je ho zabít, dostat se od tuď. A teď tu s ním pár týdnu budu aby si u mě udělal důvěru. Položila jsem se na postel. Co když ale semka Justin a všichni naběhnou a celej plán se pokazí. Musím se modlit aby to neudělali.
Najednou se otevřeli dveře, "tady máš jídlo" řekl James a položil mi na postel tác, "jo děkuji" usmála jsem se na něj. Pochvíli odešel a já to hned snědla.
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?