Fifteen

1.3K 33 0
                                    

Beatris:

Probudila jsem se vedle Justina, ještě spal. Chtěla jsem se zvednout ale držel mě za pas a druhou ruku mě držel za prsa. Kdybych se pohla tak ho vzbudím, vydechla jsem a zavřela oči.

Asi za 10 minut se Justin začal probouzet, pustil mě a převalil se na druhej bok. Ještě chvíli jsem ležela, vypadalo to že ještě usl. Pomalu jsem vstala a šla na terasu si zakouřit. Nějak jsem ji neuvědomila že jsem ve spodním prádle a že máme terasu všichni spojenou. Strh na mě pohled Matt, taky kouřil.

Pane bože, rychle jsem dokouřila a šla dovnitř. Teď nevím co ho víc prekvapilo, jestli to že jsem byla ve spodním prádle a nebo to že jsem byla u Justina...ve spodním prádle. Přišla jsem k posteli a podívala se na Justina. Měl hlavu pod polštářem a už nespal. "Hrozně mě bolí hlava" řekl a pomalu se posadil. Sjel mě pohledem. "Ani se nedivím" řekla jsem a šla se obléct. Zohla jsem se pro legíny co byli spadené na zemi, Justin mě pozoroval. "Musíš se zohýbat" řekl a vstal z postele. V duchu jsem se pousmála.

Oblíkla jsem se a šla k sobě, vysprchovala jsem se a oblíkla si černý tepláky od adidasu a bílé kratší tričko. Namalovala jsem se a objednala si snídani na pokoj. Asi za 15 minut jsem už snídala, sedla jsem si na gauč a zapla si televizi.

Justin:

Dal jsem si sprchu, a nasnídal se. Bolela mě trochu hlava, dal jsem si prášek a zapil ho. Pochvíli zamnou přišel Caleb, šel jsem s ním vyskládat kufr se zbožím co jsme včera dovezli. "Zítra začne Alex plánovat" řekl a zavřel kufr, jen jsem přikývl. "Dnes žádnej obchod není ne?" Zeptal jsem se ho, "zítra" řekl a vzal kufr do ruky. "Dobře" řekl jsem a viděl jak odchází do pokoje.

Opřel jsem se o linku a nalil si džus do skleničky. Byl jsem celkem unavenej tak jsem si šel lehnout na gauč.

^^

Probudil jsem se asi za hodinu. Posadil jsem se a podíval se na hodinky 1 hodina odpoledne. Pomalu jsem vstal a šel na terasu, viděl jsem tam Beatris jak se baví s Alexem. Zapálil jsem si cigaretu a sedl si do křesla.

O pár hodin později:
Beatris:

Kluci si tu uspořádali párty, bylo tu aspoň tak 20 kurev, zavřela jsem se doma a lehla si do postele. Nemám náladu se na to dívat a poslouchat. Objednala jsem si na pokoj kafe. Do 5 minut mi na pokoj klepal někdo. Divím se že tak pozdě mi to donesli. Je něco po půlnoci. Otevřela jsem dveře, předemnou stála holka a v ruce měla kafe, všimla jsem si za ní Justina jak se tam cumlal s nějakou děvkou. Úplně jsem zapomněla na to kafe a jen se soustředila na ně. "Slečno" uslyšela jsem. "Jo, děkuji moc" vzala jsem si od ní to kafe, odešla a já zůstala a zírala na ně.

Rychle jsem zabouchla a šla naštvaně do pokoje. Položila jsem kafe na stolek a sedla si na postel. Honili se mi hlavou hrozný myšlenky.

Teď to vypadá a asi i je, že mě Justin jen využívá na sex. Je to děvkař a umí to a holkama. "Pane bože" dala jsem si hlavu do dlaní. Jsem tak hrozně pitomá. Naštvaná na sebe a i na něj.

Zvedla jsem se a šla si zakouřit, na terase bylo ale hrozně kurev a kluci se okolo nich točili. Vzala jsem si cigarety a šla do koupelny. Sice vevnitř se kouřit nesmí ale v koupelně teď snad můžu. Nebudu chodit mezi ně. Sedla jsem si na vanu a zapálila si. Dívala jsem se na sebe do zrcadla. Teď jsem fakt odporná...vlasy v rozhozeném drdolu, rozmazaná řasenka, tepláky a pomačkané tričko. Protočila jsem očima.

Dokouřila jsem a šla si lehnout, nemám vůbec na nic náladu. Asi za 10 minut jsem usla.

Probudila jsem se, mohlo být tak 7 ráno. Měla jsem hned blbou náladu, nasnídala jsem se a šla si zakouřit na terasu. Všude byl bordel, poházené flašky a kdo ví co ještě. Pila jsem kafe a dívala se na rušné město.

Dangerous Desire Kde žijí příběhy. Začni objevovat