Eleven

1.5K 39 0
                                    

Beatris:

"Moc se ti chci omluvit" mluvil semnou James, dala jsem si pramen vlasů za ucho. "Vpohodě, byla jsem opilá" usmála jsem se. Potkala jsem ho na obědě, "budu muset jít, sejdeme se někdy ještě?" Zeptal se, přikývla jsem. "Určitě ano" řekla jsem.

Přišla jsem na pokoj a šla si zakouřit. Justin byl taky na balkóně, podívali jsme se na sebe. "Za deset minut přijd k Mattheovi" řekl, típl cigaretu a odešel dovnitř.

Justin:

Stál jsem opřenej o parapet a díval se na Alexe jak dělá něco na počítači. Beatris zrovna přišla, sedla si na gauč vedle Matta. "Porada?" Zeptala se a podívala se na Alexe, jen se na ni podíval.
"Na tady máš" podal ji malou kamerku v knoflíku a štěnici. "Půjdeš k němu a natočíš tam trezor, celý to tak projdeš a budeš se ho ptát co dělá za práci co dělá atd" řekl Alex po chvíli. "A vezmeš mu kartu od pokoje aby jsme tam pohli potom jít" dodal ho Caleb. Jen přikyvovala a vzala si ty věci.

"Až tak za 3 dny se s ním sejdeš" řekl Alex, jen jsem je poslouchal a pozoroval. Asi za hodinu jsem se vrátil na pokoj. Sedl jsem si na gauč a zapl si televizi. Začal jsem u toho usínat, lehl jsem si a pomalu usl.

^^

Probudil jsem se, všude byla tma. Vzal jsem ze stolu telefon a podíval se na čas. 22:46 večer. To jsem spal tak dlouho? Zvedl jsem se a šel si zakouřit. Viděl jsem Beatris sedět na balkóně, spala tam zabalená v dece. Dokouřil jsem, přeskočil balkón a šel k ní. Pomalu jsem ji zvedl a šel s ní dovnitř, probudila se. "Co děláš?" Položil jsem ji na postel, mlčel jsem.
Dívala se na mě a já na ni. "Podej flašku z baru" řekla, chvíli jsem se rozmýšlel. Šel jsem pro ni, otevřel jsem to a napil se. Hned si to ode mě vzala a napila se taky.

"Pojď lehni si budeme pít a stěžovat si na život" řekla a lehla si, začal jsem se smát. "Jsi hrozná alkoholička" vyslíkl jsem si tričko, "to teda ne" usmála se.

"Na co si chceš stěžovat?" Zeptal jsem se, asi minutu bylo ticho. "Nemám ráda svůj život, všichni mi umřeli nebo umřou" řekla. Napila jsem se z flašky. "Mě taky" ironicky jsem se usmál. "Jak ses vlastně dostal k takový práci?" Dala si ruku pod hlavu a podívala se na mě. Odkašlal jsem si. "Můj otec byl pomocník u mafiánů, když jsem byl malej tak mě párkrát hlídali. Pak mi umřeli rodiče a já se obrátil na ně" řekl jsem. Podal jsem si flašku.

^^

Byla asi 1 hodina ráno, Beatris vstala z postele a hnedka spadla. Začal jsem se smát, ona taky. Šla vyhodit prázdnou flašku. Pomalu jsem vstal, zamotala se mi hlava. Byl jsem opilej. Pomohl jsem ji vstát a šel s ní do kuchyně.

Chytil jsem se vázi protože jsem padal, spadla na zem a rozbila se. "Kurva" řekl jsem, Beatris se začala smát. Opřel jsem se o linku, Beatris se na mě podívala a šla zamnou. Objal jsem ji.
Obmotal jsem si ruce okolo jejího pasu. Vzala moji ruku a položila ji na svůj zadek, jemně jsem ho zmáčkl.

Nahl jsem se k ní a dal jí pusu, hned z toho vzniklo líbání. Vysadil jsem ji na linku, nepřestávali se líbat. Pochvíli jsme se od sebe odtáhni. Seskočila a šla na balkón, do všeho narážela a málem spadla.

Kouřili jsme, přitáhl jsem ji k sobě a zajel rukou pod její tričko. Podívala se mi do očí a skousla si ret, hned jsme se začali znovu líbat. Začala mi rozepínat pásek u kalhot. Típl jsem cigaretu a odtáhl jsem se od ní. Udělala to stejný. Začala couvat dozadu do pokoje, šel jsem hned za ní.

Vyslíkla si tričko a někam ho zahodila, narazila do postele, shodil jsem ji na ni a lehl si nad ní, chytla se mě za krkem, políbil jsem ji na krk.
Rukama sjela po mým těle až ke kalhotům. Sundala mi je, usmál jsem se a jednou rukou ji rozepl podprsenku.

Beatris:

Vstala jsem z postele, sundala jsem si kraťase a sedla si na Justina obkročmo. Cítila jsem jeho penis, usmála jsem se. Chytil mi do ruk prsa a jemně je zmáčkl.

Přetočil nás, sundal mi tanga a strčil do mě dva prsty, jemně jsem vzdychla. Viděla jsem jak se usmál, prohrábla jsem mu vlasy. Přidal další prst, nahlas jsem vzdechla. Líbali jsme se vášnivě. Sundala jsem mu boxerky, přetočila jsem nás, natahoval se pro kondom v kalhotech, zastavila jsem ho "beru prášky"  sedla jsem si na něj obkročmo a dosedla na jeho penis. Oba dva jsme nahlas zavzdechali.

Začala jsem se nadzvedávat, chytil mě za boky a drtil mi je. Přetočil nás, lehl si nademě a strčil ho do mě, vzdychala jsem vždycky když přirážel. Chytil mě za ruku a zmáčkl mi ji. Skousla jsem si ret. Tvrdě dorazil, nahlas jsem vzdychla. "Zlato" řekl tiše, "ano" zavzdychala jsem. "Děláš úžasný zvuky ale nepotřebuji aby to slyšeli i na recepci" řekl a zasmál se, usmála jsem se a vzdechla. Podíval se na mě, nahl se ke mě a políbil

Chytila jsem se ho za krkem, začala jsem mu dělat cucflek. Cítila jsem že už budu a Justin podle tempa taky. Udělali jsme se zaráz, dýchala jsem zhluboka a dala si na obličej ruce. Začala jsem se smát a Justin taky.
Nahlas jsem vydechla.

=====

❤️😏

Dangerous Desire Kde žijí příběhy. Začni objevovat