Beatris:
Probudila jsem se asi v 9 ráno, zvedla jsem se a šla do kuchyně. Všude byli střepy a krev. Budu to muset pak uklidit. Udělala jsem si kafe a sedla si na linku. Bolela mě hlava. Najednou se domem rozezněl zvonek, seskočila jsem z linky a šla ke dveřím. Pomalu jsem je otevřela. Ve dveřích byl pošťák s balíčkem.
Úplně bych na to zapomněla. Objednávala jsem si věci na zahradu. Vzala jsem si to od něj a šla s tím do kuchyně.
Položila jsem to na stůl. Vyběhla jsem schody do pokoje. Vzala jsem si telefon a šla zpátky dolů.Dívala jsem se do telefonu. Zvedla jsem hlavu, uviděla jsem sedět Justina na barové židli. Lekla jsem se. Sjel mě pohledem, měla jsem na sobě pořád košili a spodní prádlo. "Jdu se převlíct" řekla jsem a odešla.
Pochvilce jsem se vrátila už v oblečení, "nevěděla jsem že přijdeš tak brzo" řekla jsem a napila se kafe. "Jak ses semka dostal?" Zeptala jsem se ho, "měla by sis zamykat všechny dveře" ukázal na terasu, zmlkla jsem. Navázali jsme oční kontakt. Dala jsem si pramen vlasů za ucho, "Takže" začal mluvit. "Beru to, kdo je Jason?" Zeptala jsem se. Pak mi něco došlo, musím mu ukázat tu kazetu. "Pojď zamnou" řekla jsem.
Šla jsem do obýváku, museli jsme projít ale okolo těch střepů. "Toho si nevšímej" řekla jsem. Pustila jsem mu tu kazetu. Když skončila, postavil se a šel zamnou. Stála jsem u televize, pohledem sjel na moji ruku. Měla jsem ji pořezanou od toho zrcadla. Vzal ji do ruky, "vydezinfikuj si to" řekl a šel zpátky do kuchyně. Zhluboka jsem se nadechla.
"Ještě se musíme domluvit s ostatníma" řekl a opřel se o stůl. Jen jsem přikývla. Chvíli bylo ticho. "Jak to zvládáš sama?" Podíval se mi do očí, pokrčila jsem rameny. "Sám vidíš ne?" Ukázala jsem do chodby plné krve a střepů. "Hrozně jsi vyrostla za te rok" řekl. Mluvil semnou jako s děckem. "Je mi 18 nemluv semnou jako s děckem" řekla jsem naštvaně. Podíval se na mě omluvně. Asi minutu bylo ticho.
"Zítra přijedou semnou i ostatní aby jsme se domluvili" řekl a odtáhl se od stolu. "Dobře" řekla jsem tiše. "Ahoj" řekl a byl na odchodu, "ahoj" řekla jsem.^^^
Odpoledne jsem měla jeden obchod, jela jsem na smluvené místo u lesa. Vystoupila jsem a s kufříkem šla do budovy co tam byla. Už tam byl dealer. Prodavá mi drogy a já je pak prodávám dál.
Justin:
Jel jsem ke klukům, řekl jsem jim všechny potřebné informace a jel domů. Otevřel jsem dveře, hned jsem tam viděl asi 2 děvky. Rozběhli se proti mě. "Běžte domů" řekl jsem podrážděně. "Ale co naše práce" řekla jedna. "Běžte domů" zopakoval jsem to a šel do pokoje.
Byl jsem nasranej, dal jsem si sprchu a šel se najíst. Sedl jsem si ke stolu, najednou mi začal zvonit telefon. Zvedl jsem to, byl to Caleb. "Máme práci" řekl. Ztěžka jsem zavřel oči, "budu tam" řekl jsem a típl to. Ani najíst se nemůžu. Oblékl jsem se a šel do garáže, sedl jsem do Audi a jel k nim.
Beatris:
Položila jsem ten kufřík na stůl a otevřela ho. Nic nového tam nebylo. Tráva, koks a extáze.
Šla jsem s tím do pracovny, uložila jsem peníze do trezoru a kufřík s drogama nechala na stole.Další den:
Všude jsem uklidila a uvařila si oběd. Nevím kdy přijde Justin a klukama, neodepisuje mi. Udělala jsem si kafe a šla si sednout na balkón. Bylo okolo 3 odpoledne, zapálila jsem si cigaretu a nohy si dala nahoru na židli.
"Nevěděl jsem že kouříš"uslyšela jsem hlas, otočila jsem se a uviděla Alexe ve dveřích. Hned jsem se zvedla. "Taky tě ráda vidím" típla jsem cigaretu. "A kouřím už dlouho" řekla jsem a prošla okolo něj. Na gauči seděl Matt a Caleb pozdravili jsme se. Justin mě sjel pohledem, stál u stolu.
"Jdeme do pracovny" řekla jsem, posedali jsme si v pracovně na gauče. V pracovně jsem měla celkem zmatek, všude samí papíry, dokumenty a drogy na prodej.
Domlouvali jsme se a dělali plán jak dostat Jasona. Říkali mi všelijaký informace a důležitý věci.
"Potřebujeme naplánovat ještě hodně toho" řekl Caleb, "nějakej den bych se zase sešel a dodělal to" navrhl Justin, jen jsem přikývla.Všichni se sebrali a odešli z pracovny, "budu muset jít" řekl Matt, "Jestli se neozvu je po mě" řekl a oblíkl si bundu. Pamatuji si jak to říkaval i otci. Se všema jsem se rozloučela a šla dat dokumenty do pracovny. Byla jsem hrozně unavená a motala se mi hlava. Musela jsem se posadit na gauč. Začal mi zvonit telefon, rychle jsem se zvedla ale zamotala se mi hlava a spadla na zem.
Probudila jsem se na gauči zakrytá dekou. Viděla jsem Justina sedět naproti mě, lekla jsem se a posadila se. "Co?" Byla jsem zmatená. Zvedl se a šel ke stolu. "Co tu děláš?" Zeptala jsem se ho, "omdlela jsi" zachraptěl. "Proč tu máš ty drogy?" Zeptal se a podíval se mi do očí. "Prodávám je" promnula jsem si oči. "A ty ses semka jak dostal?" Zeptala jsem se, "a bereš je taky?" Mluvil. "Eh, můžeš mi říct jak to že tu jsi a víš že jsem omdlela" vyjekla jsem. Zmlkl.
"Zapomněl jsem si tady bundu" řekl jednoduše. Jen jsem přikývla. Díval se na mě, "Ne nic neberu jen je překupuji a prodávám dál" řekla jsem. Jen přikývl.
"Měla by sis jít lehnout" řekl a vzal si bundu z gauče. Ztěžka jsem zavřela oči."Možná jsi starší a znáš mě od mala ale já jsem dospělá a vím co dělat" stoupla jsem si ale zavrávovala jsem, chytil mě naštěstí. Podíval se na mě. Jen jsem protočila očima.
======
🐷
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?