Beatris:
Uběhli 2 týdny. Ležela jsem na gauči a usínala vedle Jamese. Držel mě jednou rukou za pas a druhou se podepíral. "Jestli chceš tak si běz klidně lehnout" řekl, "ne v pohodě" usmála jsem se. Jen křikývl. Okolo nás prošel Zain, navázala jsem s ním hned oční kontakt. Odešel někam a já se zvedla. "Kam jdeš zlato?" Zeptal se James. "Si lehnout" řekla jsem. "Dobře, tak dobrou a já pak přijdu" řekl a dal mi pusu na čelo.
Šla jsem ještě do kuchyně si pro pití, byl tam Zain. "Teď nevím jestli on si namotal víc tebe nebo ty jeho" zasmál se. Nic jsem mu na to neodpověděla. Osprchovala jsem se a lehla si do postele.
Justin:
Seděl jsem na gauči a díval se ven z okna. Zamiloval jsem se do ní, teďka si uvědomuji všechny ty chvíle s ní. Kdo ví co s ní je. Nejspíš ji zabil a nebo vězní. Nemáme se k němu jak dostat. Zkoušeli jsme to, Nejde to.
Najednou mi do pokoje vtrhl Alex, lekl jsem se ho. "Máme akci, zboží" řekl. "Jo" řekl jsem otráveně. Nachystal jsem se a šel do garáží.
Řídil jsem. "Justine co ti je?" Zeptal se mě Matt, seděl vepředu. "Nic" řekl jsem hnusně. Zastavil jsem u takové polozbořené budovy. Vystoupili jsme a šli dovnitř."Co nám mají vůbec dávat?" Otočil jsem se na Caleba a šel dovnitř. "Drogy" řekl zaraženě a díval se dopředu. Otočil jsem se hned taky.
Uviděl jsem tam stát vedle Jamese Beatris. "Beatris" řekl Matt tiše. Hned jsem si vytáhl zbraň.Namířili na nás od Jamese chlapy. Navázal jsem oční kontakt s Beatris, uhla hned pohledem. "Chtěli jste zboží ne?" Řekl James. Podíval jsem se na něj. Jeho lidi na nás přestali mířit. Šli jsme pomalu k němu.
James si hned přitáhl Beatris k sobě, podíval jsem se na ně. Zrychleně jsem dýchal. "Tak jo, v těch krabicích je 40kg" řekl jeden chlap, otočil jsem se na Alexe. Ten jen přikývl. "Zlato skoč prosimtě do dodávky pro ty papíry" řekl na Beatris James. Jen se na něj podívala a šla. "A vy si to odneste ty bedny" řekl James a něco tam podepisoval.
Vůbec jsem jim nevěřil. Matt popadl krabici a nesl je ven, vzal jsem jednu a šel taky. Videl jsem jak tam jde Beatris s papírama. Zamnou byl jeden chlap od Jamese. Nedíval se zrovna tam tak jsem rychle přeběhl za Beatris. Schoval jsem nás za dodávku.
Beatris:
"Co děláš?" Zeptal se vyděšeně Justin. Bylo to hrozné se na něj a všechny dívat jak to nechápají. "Justine" řekla jsem jeho jméno. "Mám plán" řekla jsem rychle, začal mě volat James. "Nechte to na mě" řekla jsem. Díval se na mě ještě víc nechápavě. "Já jsem se do tebe zamiloval" řekl. Podívala jsem se mu do očí. "Beatris!" Zakřičel James. Jemně mě políbil na rty ale hned se odtáhl. "Jo" křikla jsem a šla rychle za Jamesem.
"Promiň, hledala jsem to" řekla jsem udýchaně a podala mu to. Naštvaně si to ode mě vzal a chytil za pas. Alex a Justin odnesli ty bedny a Caleb to podepisoval. Matt stál opodál a díval se na mě. "Tak jo, až vám dojdou zásoby tak neváhejte a kontaktujte mě" řekl James.
Odjeli jsme od tam. Jela jsem s Jamesem v autě, jeli jsme sami. Celou dobu jsem mlčela. "Co ti je?" Zeptal se, "nic" usmála jsem se na něj. "Nelži mi" stiskl mi silně ruku, "au" vyjekla jsem. "Promiň" řekl.
Dojeli jsme k němu do domu, ano bydlime u neho. V mym dome v LA ted nikdo neni teda aspon doufam.
Sedla jsem si na gauč a napila se vína co jsem si nalila. "Zlato" zavolal na mě z pracovny. Hned jsem se zvedla a šla za ním. Stoupla jsem si do dveří, "pojď zamnou" ukázal mi. Vzal mě za ruku a posadil si mě na klín.
"Na 3 dny odjedu něco zařídit" řekl, dívala jsem se na něj. "Ty tady budeš s Zainem a Billem" řekl, jenom jsem přikývla. "Budou tě hlídat a jestli se ti něco stane tak-" začal se rozčilovat. Políbila jsem ho na rty, hned si mě chytil.
Stoupl si, tím pádem i já. Rychle mě otočil a ohl přes stůl. Zavřela jsem ztěžka oči. Nahl se ke mě a políbil na krk. Začal mi rozepínat kalhoty. Otočila jsem se na něj čelem. "Zlato, neboj se" usmál se a vyslíkl mi kalhoty. Zrychleně jsem dýchala. Začal si rozepínat pásek u kalhot, podívala jsem se mu do očí. Nahl se ke mě a políbil, musela jsem spolupracovat. Vzal mě ruce a otočil mě. Chytla jsem se stolu.
Tvrdě ho do mě strčil, vyjekla jsem. Začal se ve mě pohybovat. Měla jsem zavřený oči a držela se stolu. Chytil si mě za vlasy. Dělám to jen pro to abych odsud vypadla, opakovala jsem si to pořád dokola. Asi deset minut mě tam tvrdě šukal na stole zezadu. "Řekni že mě miluješ" řekl udýchaně. "Miluju tě" zavzdychala jsem aby se udělal a skončilo to. Asi za minutu se udělal mi na záda.
Utřel mi to, oblíkl se a podíval se na mě jak se oblíkám. "Vidis jak se ti to libilo" dal mi pusu a odešel.
========
Jajjj
ČTEŠ
Dangerous Desire
FanfictionJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?