Five

2.3K 54 0
                                    

Beatris:

Seděla jsem v kavárně s jedním chlapem, jednali jsme spolu o obchodě. Najednou jsem uviděla na ulici jak zastavilo SUV černý auto. Vystoupil z něj Justin a Matt, šli dovnitř do kavárny.

Doprdele, moc nechci aby mě viděli jak pracuji. "Jdeme předám vám to zboží venku" řekla jsem a stoupla si. Cítila jsem na sobě pohledy Justina, podívala jsem se tím směrem. Hned jsme navázali oční kontakt. Prošla jsem okolo něj a šla ven z kavárny. Co tam kurva dělají?

Šli jsme za kavárnu do uličky. Podala jsem mu kufřík a on mi zase peníze, přepočítala jsem je. "Až budu zase potřebovat ozvu se" řekl s menším úsměvem. Jen jsem přikývla.

Dojela jsem domů. Položila jsem si kabelku na stůl a šla do obýváku. Byla jsem hrozně unavená, boleli mě nohy. Od rána jsem na podpadcích.

Nalila jsem si trochu vína a sedla si na terasu.
Potřebovala jsem si oddechnout.

^^

Už jsem skoro usínala, najednou jsem uslyšela jak něco vevnitř spadlo. Lekla jsem se a zvedla se, hned jsem si nahmatala zbraň a připravila se. Šla jsem dovnitř, všude byla tma. To už je tolik hodin?

Zkontrolovala jsem kuchyň, tam nikdo nebyl,
Šla jsem podél zdi do předsíně. Najednou od tam někdo vyšel, hned jsem namířila zbraň ale narazila jsem do te osoby. Chytil mě za ruce a šlo vidět že se taky lekl.

"Beatris to jsem já" uslyšela jsem hlas Justina, vydechla jsem si. Pustil mě a rozsvítil. "Proč se semka kradeš?" Zeptala jsem se ho a položila zbraň na stůl. Šli jsme do kuchyně. Mlčel.

"Co to bylo za chlapa?" Zeptal se, zastavila jsem se. "Proč jste tam byli?" Podívala jsem se na něj. "Já se ptal první" mírně se usmál.

Protočila jsem očima, "prodávala jsem mu drogy" řekla jsem, "chceš něco k pití?" Zeptala jsem se ho, "Ne díky" zakroutil hlavou. Sedla jsem si na židli, čekala jsem až mi taky odpoví. "To je jedno teď" chytil se o opěradlo židle co byla naproti. "Není" řekla jsem hned.

Asi minuti bylo ticho. "Proč jsi tady?" Zeptala jsem se ho. "Zatím ti to říkat nebudu" podíval se do země. Naštvaně jsem se zvedla a šla na terasu. Šel zamnou.

"Musíme tě hlídat" řekl tiše, "cože?" Vyjekla jsem, "pšš" sykl. Nechápala jsem to. "Prostě tě pro jistotu hlídáme" řekl tišeji. Jen jsem přikývla. "Proč?" Zeptala jsem se hned.

Justin:

"Je to nebezpečné" řekl jsem a opřel se o zábradlí. Nechápala to. "Ale bránit se asi umíš jak jsem viděl" řekl jsem, mírně se usmála.
"Zítra přijedeme a řekneme ti plán" řekl jsem a zapálil si cigaretu. "Bojím se" řekla do ticha. "Rád bych ti řekl že nemáš čeho ale neboj se to zvládneme" dívali jsme se do očí.

Další den:

Seděl jsem na gauči, vedlě seděla Beatris a něco sepisovala na telefonu. "Pojedeme do Londýna" řekl Caleb a díval se do počítače. Všichni jsme se na něj podívali. "Jason je v Londýně" řekl, zvedl jsem se a šel za ním. "Takže začíná akce?" Zeptal se Matt. "Jo" přikývl jsem.

Najednou začal Calebovi zvonit telefon, zvedl to. "Jo budeme tam" řekl po chvilce a típl to. "Musíme jet do akce, potřebují pomoct a máme s nima obchody takže jedeme teď hned" řekl Caleb. Otočil jsem se na Beatris. Dívala se na mě. "Jedeš s nama" řekl jsem, "ne, dobrý. Pojedu domů" zvedla se. Zastavil jsem ji. "Jedeš s nama" podívali jsme se do očí, lehce odstoupila. "Jo, tak jo" přikývla.
Šel jsem se rychle převlíct a nachystat se.

Beatris:

Sedla jsem si dozadu do auta, Justin byl na místě spolujezdce a dopředu si sedl ještě Alex. Jeli jsme asi 5 minut. Zastavili jsme někde u lesa, Alex vystoupil a Justin tam zůstal sedět. Chtěla jsem taky vystoupit ale zastavil mě. "Zůstaneš tady, za jaké koliv situace nebudeš vystupovat nebo kdyžtak odjedeš" podíval se do zpětnýho zrcátka na mě. Mlčela jsem. "Dobře, zachvíli jsem tu" řekl a vystoupil. Dívala jsem se na něj jak jde do jakési budovy. Rozhlédla jsem se okolo sebe, všude byl les.

Seděla jsem tam asi 15 minut, byli slyšet výstřeli a křiky. Už mě to tu nebavilo tak jsem si otevřela dveře a vystoupila. Najednou z té budovy vyběhl Matt a za ním asi 2 chlapy, stříleli po něm, lekla jsem se a vytáhla si z opasku zbraň. Divila jsem se proč po nich Matt nestřílel. Pochvilce mi to došlo, krvácel z nohy a neměl zbraň. Zareagovala jsem a 2x vystřelila. Zabila jsem je. Z budovy vyběhl Justin, Caleb a Alex. Všichni se podívali na Matthewa a pak na mě.

Uklidila jsem si zbraň za opasek. "Jsi v pohodě?" Uslyšela jsem hlas Alexe jak mluví na Matta. Viděla jsem Justina jak jde ke mě. "Proč jsi nezůstala v autě?" Řekl nasraně, pokrčila jsem rameny. Vzal mě silně za ruce, otevřel dveře, hodil do auta a zabouchl je zamnou.
Sedl si za volant. "Mohlo se ti něco stát" řekl už klidněji. "Ale nestalo se nic" odpověděla jsem mu z provokativním úsměvem. Podíval se na mě pohledem ať držím hubu. Zmlkla jsem.

^^^

Byla jsem doma, bylo okolo 9 večer. Měla jsem hrozně energie tak jsem si řekla že půjdu do baru. Zítra odlítáme do Londýna, mám sbaleno a všechno hotovo takže do baru půjdu jen nachvíli...

2:15

Seděla jsem u baru a povídala si s nějakým klukem, barman mi nalíval panáky a já je kopala do sebe. Smála jsem se a užívala si to. Vstala jsem od baru a šla ven si zakouřit, ten kluk šel semnou. Přitlačil mě na zeď venku a začal mě líbat, spolupracovala jsem.

3:30

Tančila jsem mezi lidma do rytmu hudby, motali se okolo mě asi 4 kluci. Už jsem měla dost tak jsem si šla sednout k baru zpátky, napila jsem se vína a podepřela si hlavu. Někdo si ke mě sedl. Podívala jsem se kdo to byl, neznámej kluk. Šáhl mi na stehno a jel víš.

4:15

Seděla jsem na oprubníku a snažila se přemýšlet co budu dělat a jak se dostat domů. Vytáhla jsem z kapsy mobil a podívala se do kontaktů, hned jako první byl Justin. Pokrčila jsem rameny a zavolala mu.

Zvedl to rozespale, " Justine" řekla jsem opilecky, "Kde jsi?" Zeptal se hned, začala jsem se smát, "v baru" škitla jsem. "Hele promiň že ti volám tak pozdě nebo brzo ale nemohl by jsi pro mě prosím přijet?" Smála jsem se. "Budu tam za 10 minut, buď tam kde jsi" řekl a típl to. Položila jsem mobil vedle sebe a lehla si na zem. Byla jsem hrozně unavená.

Asi za 10 minut u mě zastavilo auto, nebyla jsem schopna se podívat kdo to je. "Pojď zvedej se" uslyšela a uviděla jsem Justina. Chytil mě za ruce s posadil. Podíval se na mě, usmála jsem se. "Hej kočičko kam jedeš? Pojď ještě na hajzly" zakřičel jeden kluk, Justin se na něj podíval a pak na mě. "Nikam už nejdu" řekla jsem naštvaně. Justin se zvedl a šel za ním klukem.

Moc jsem to nevnímala ale dal mu do držky, asi za 3 minuty se vrátil. "Pojď jedeme" zvedl mě ze země. "Seš moc hodnej" řekla jsem. Posadil mě na místo spolujezdce a nastoupil si taky.

"Víš kolik je hodin? Zítra ráno odlítáme do Londýna" řekl Justin po chvíli ticha. "Aha" opřela jsem se o okýnko. "Jedeme ke mě, za 4 hodiny nám odlétá letadlo" řekl Justin. "Ne, musíme pro kufr ke mě" řekla jsem. Justin se prudce otočil a jel zpátky, chytla jsem ho za ruku, "to nedělej prosím" řekla jsem a chytla si hlavu. "Promiň" podíval se na mě.

Přišli jsme k němu, mám pocit že bydlí i s klukama protože to je obrovká vila ale nevím. "Lehni si ke mě do postele" řekl a položil kufr na zem ke skříni, "Ne to je dobrý" řekla jsem, "lehni si" řekl naštvaně. Poslechla jsem ho. Asi do 5 minut jsem usla.

Justin:

Musel jsem ji probudit, bude určitě nevyspalá ale jinak by jsme nestíhali. Sedl jsem si vedle ní na postel a chvíli ji pozoroval. "Beatris" řekl jsem její jméno, hned se probudila a posadila se. Chytla si hlavu do dlaní, stoupl jsem si a podíval se na ni. "Za 2 hodiny nám odlétá letadlo" řekl jsem. Podívala se na mě nechápavě.

^^

Beatris se šla vysprchovat a já ji udělal snídani. V kuchyni byl Alex a Matt. Asi za 15 minut přišla dolů do kuchyně, všichni jsme se na ni podívali. "Tady máš snídani" řekl jsem. "Děkuji" poděkovala a šla zamnou. Matt s Alexem se na mě nechápavě podívali co tu dělá. Zakroutil jsem na ně hlavou ať to neřeší.

Jel jsem autem na letiště, Beatris seděla na místě spolujezdce a dívala se z okna. "Děkuji že jsi pro mě včera přijel" řekla do ticha, "ty si to pamatuješ?" Ironicky jsem se zasmál, zmlkla.

==========

🤭🤔❤️

Dangerous Desire Kde žijí příběhy. Začni objevovat