Twenty one

1.4K 38 0
                                    

Beatris:

James odjel a já byla v domě se Zainem a Billem, Ležela jsem na posteli a usínala. Najednou se otevřeli dveře. "Hej" uslyšela jsem hlas Zaina, podívala jsem se na něj. "Pojď zamnou" řekl, pomalu jsem vstala a šla za nim. "Musim te hlidat tak pojedes semnou neco zaridit" řekl.

Sedla jsem si na misto spolujezdce, Zain na misto řidice a někam jel. Bylo ticho. Hrozně mi připomínal Justina. Dívala jsem se z okna a vzpomínala na ty hezký věci.

Najednou zastavil u lesa. Podívala jsem se na něj. Naproti nám bylo auto z kterýho vylezli 2 chlapy. Zain vylezl něco jim řekl, nejspíš to byl obchod s něčím. Asi za 10 minut se Zain vrátil a jeli jsme domu.

Bylo okolo 8-9 večer. Šla jsem si nalít víno. Všimla jsem si Zaina, seděl u stolu a pil tvrdý. Navázali jsme oční kontakt. Vzala jsem si rovnou flašku vína a šla si sednout na terasu. Asi za 10 minut zamnou přišel Zain. "Kde je Bill?" Zeptala jsem se ho, "odjel" řekl a sedl si vedle mě. "Vzpomínáš si na ten bar jak jsem tě tam potkal?" Usmál se, jen jsem přikývla. Šlo vidět že je opilej. "Nevěděl jsem že to jsi ty koho hledáme" začal se smát.

Povídali jsme si, byla jsem už taková v náladě. "Podstatě teď by jsi mohla utéct" řekl, dívala jsem se do země. "Ale to bys neudělala" usmál se a dal mi ruku na stehno. Podívali jsme se na sebe. Hrozně mi připomínal Justina, jak v postavě tak trochu i podle hlasu. Nahl se ke mě a políbil, spolupracovala jsem. Stoupla jsem si ale hned. Nalila si další skleničku a sedla si zpátky, díval se na mě. "James je tvůj přítel?" Zeptal se. Napila jsem se ze skleničky. "Ne" začala jsem se smát. "Tak proč se tak chováš?" Zeptal se znovu, "protože mi nic jinýho nezbiva" ironicky jsem se zasmála.

Stoupla jsem si a šla dovnitř. Vzpomněla jsem si na Justina, chtělo se mi hrozně brečet. Potřebuji mu dát vědět ať přijede. Teď je možnost. Slyšela jsem zamnou Zaina. "Kdy přijede James?" Zeptala jsem se ho a napila se tvrdýho. "Za 2 dny asi" řekl. Otočila jsem se a podívala se na něj. Šel pomalu ke mě, objala jsem ho. Byl celkem dost na mol. Vytáhla jsem mu opatrně a kapsy mobil. Jeho heslo vím, viděla jsem ho. "Musím na záchod" řekla jsem a odtáhla se od něj.

Rychle jsem došla na záchod, motala se mi hrozně hlava. Odemčela jsem jeho mobil a poslala Justinovi moji polohu. Jeho číslo znám na zpamět. Napsala jsem at v 7 rano je tady a at se pripravi, rychle jsem to smazala a splachla aby to nebylo napadny. Oprela jsem se o umyvadlo a podivala se ja sebe.

Přišla jsem zpátky do obýváku, Zain seděl na gauči a díval se na vyplou televizi. Motal se mi cely svět, smála jsem se a šla za Zainem. Sedla jsem si na něj obkročmo. Hned mě chytil za zadek, políbila jsem ho, svalil nás na gauč. Ležela jsem pod ním a líbali se. Zajel mi rukou pod tričko. Začala jsem mu rozepínat pásek. Vyslíkl mi v rychlosti tričko a rozepl podprsenku. Byla v tom celkem vášeň, přitom jsem si neuvědomovala že to není Justin ale Zain.

Přetočil nás, seděla jsem na něj obkročmo a držela se ho za krkem. Vyslíkl mi kalhotky a strčil do mě dva prsty. Jemně jsem vzdychla. Hned mě vzal a svalil pod sebe, strčil ho do mě a chytil mě za ruku, nahlas jsem vzdychla. Pohyboval se rychle, vzdychala jsem a Zain taky. Asi za 5 minut jsem cítila že budu. Přetočil mě, držel mě za vlasy a šukal tvrdě. Udělal se a já hned taky. Zhluboka jsem dýchala. Lehla jsem si vyčerpaně na gauč. Cítila jsem jak si Zain lehl zamnou.

^^

Probudila jsem se na obrovskou ránu, otevřela jsem oči a uviděla před sebou Justina. Hned jsem se posadila. Byla jsem nahá, vedle mě byl Zain celej od krke a hádám že mrtvej. Justin měl kamenou tvář.

Justin:

Vtrhli jsme do Jamesova domu, v noci mě Beatris napsala. Alex vyběhl hned schody nahoru a Caleb šel směrem dopředu. Zatočil jsem doprava kde byl obývák. Měl jsem v ruce zbraň a byl připravenej. Zamnou byl Matt. Uviděl jsem na gauči ležet nahou Beatris a vedle ní nějakýho kluka. Díval jsem se na ni. Ze sekundy na sekundu se mi obrátil celý svět. Namířil jsem na toho kluka a vystřelil, tím jsem probudila Beatris. Dívala se na mě a já zas na ni. Byla nahá a zamnou stál Matt. Viděl jsem na zemi její tričko, hodil jsem to po ní. Hned si to oblíkla.

Do obýváku přišel Alex a Caleb. "Nikdo tu není" řekli, jen jsem přikývl. "Nachystejte na Jamese překvapení" řekl jsem a odešel.

^^^

Jel jsem s Beatris v autě, nikdo z nás nic neříkal. "Děkuji že jsi mě-" zastavil jsem ji. "Neděkuj, nejspíš sis to tam užívala" podíval jsem se na ni letmo. Hned zmlkla. "Já se s ním nechtěla vyspat" řekla. "Buď zticha" řekl jsem hnusně a dupl na plyn. "Hrozně mi tě připomínal, neuvědomovala jsem si že to nejsi ty" řekla tiše. "Kurva já jsem se do tebe zamiloval" vyjekl jsem. Dívala se na mě. "Promiň" řekla. Ztěžka jsem zavřel oči.

Přijeli jsme ke mě do bytu. , šel jsem do obýváku. Byl tam už Caleb a Matthew. "Takže teď už máme po všem" řekl Alex a vešel tam. "A co James?" Zeptala se Beatris. "Hned jak otevře dveře mu to tam vybuchne" usmál se Matt. Byl jsem opřenej o stůl. "No nic já budu muset jít" podíval se na hodinky Caleb. Všichni jsme se na něj podívali. Beatris vstala a objala ho, "děkuji moc" řekla. Zachvíli odešel i Matt a Alex. Vím že mi za týden zas zavolají že mají nabídku nebo práci.

Beatris:

Seděla jsem na gauči, Justin byl opřenej o stůl a vypadal naštvaně. Navázali jsme oční kontakt. "Můžeš jít domů, už tě nic nebrání. Žij si život jaký jsi žila předtím" řekl a odžduchl se od stolu. Projela mnou vlna. Stoupla jsem si. Byla jsem smutná. "Možná bych se přestěhoval, nebydlel bych v tom domě" řekl hnusně. Myslel můj dům ve kterým jsem vyrůstala. Jen jsem přikývla. "Chceš někam odvést?" Zeptal se, "ne, dobrý" řekla jsem tiše. "Tak děkuji" řekla jsem a podívala se na něj. "Ahoj" řekl a šel do kuchyně.

Asi 10 sekund jsem tam ještě stála. Pomalu jsem se rozešla a šla pryč. Šla jsem ulicí pěšky domů, tekly mi slzy po tváři. Ani nevím proč, teďka budu zase sama. Nemám pořádně ani kam jít. Justina jsem zklamala, on mi řekl že mě miluje a já nejsem schopná mu říct že já jeho taky. Teď mi to vše dochází...ty všechny city k němu. Už je ale pozdě.

Najednou jsem uslyšela svoje jméno, otočila jsem se a uviděla Justina jak zamnou utíká. Zastavil se těsně předemnou. Utřela jsem si hned slzy. Objal mě, objala jsem ho taky. "Nikam mi prosím nechoď" řekl. Odtáhla jsem se od něj. Díval se mi do očí. "Já tě chci mít u sebe" řekl. Civěla jsem na něj a uvědomovala si co říká. "Justine já jsem se do tebe zamilovala" vykoktala jsem. Chytil mě hned za ruku, projela mnou vlna. "Já tě miluju" políbil mě.

Odtáhli jsme se od sebe. Dívala jsem se na něj, usmála jsem se. "Proč se na mě tak díváš?" Zeptal se s úsměvem.

Seděla jsem k kuchyni s mámou, "Beatris zavoláš prosimtě tátu?" Zeptala se, jen jsem přikývla a vstala od stolu. Zaklepala jsem na dveře od pracovny a vešla tam. "Tati volá tě máma" řekla jsem hned. Uviděla jsem v jeho pracovně 4 kluky. "Beatris teď pracuji" řekl a podíval se na mě. "Dobře" řekla jsem. "Nebo počkej jdu tam" řekl a vstal od stolu. "Jo toto je Alex, Caleb, Matthew a Justin" ukázal na kluky. Všechny jsem sjela pohledem ale zastavila se u toho posledního. Justin. Navázala jsem s ním oční kontakt a usmála se.

Koho by kdy napadlo co se za 3 a půl roku stane co?

Dangerous Desire Kde žijí příběhy. Začni objevovat