Beatris:
Probudila jsem se asi ve 2 odpoledne, bolela mě hrozně hlava. Pomalu jsem si stoupla a šla do koupelny. Opřela jsem se o zrcadlo a podívala se na sebe. Nahlas jsem vydechla.
Osprchovala jsem se a šla do kuchyně, objednala jsem si snídani. Hodila jsem na sebe župan a šla si zakouřit na terasu. Svítilo slunce a bylo hodně teplo. Viděla jsem Caleba jak byl v bazénu, někdo zvonil na pokoj. Típla jsem cigaretu a šla otevřít.
Vzala jsem si jídlo a šla ke stolu. Bolela mě pořád hlava, nedalo se to vydržet tak jsem si šla pro prášek a zapila ho.
^^^
Seděla jsem na gauči a poslouchala Alexe. "Potřebujeme plán, trasu a přesně čas a místo kde bude" řekl a díval se do počítače. "Bude to trvat než shromáždím informace a vymyslím to" řekl a dal si ruce za hlavu flustrovaně. Dívala jsem se do země, vedle mě seděl Justin. Nevím co si mám po včerejšku myslet. "No nic, asi to budu vymýšlet po večerech" řekl a stoupl si od počítače.
Odešla jsem na terasu si zakouřit, je mi pořád špatně. Sedla jsem si do křesla a zavřela oči.
Justin:
Šel jsem do garáží k autu, šel jsem pěšky protože výtahem by to trvalo. Šel jsem celkem rychle a moc nevnímal okolí. Najednou jsem si všiml holky a za ní šel kluk. Vypadal celkem nebezpečně pro ni. Prošel jsem okolo nich a nevšímal si jich. Zarazil jsem se a otočil se. Byla to Beatris a za ní byl nějakej chlap a šel po ní. Navázal jsem s Beatris oční kontakt. Vzal jsem ji za ruku a šel s ní dál od něj.
Přišli jsme do garáží, "děkuji" řekla a pustila se mě. "Kdo to byl?" Zeptal jsem se jí a odemčel auto. "Nevím ale byl divnej" řekla.
"Jedeš semnou" podíval jsem se na ni, "asi ne" řekla a prohrábla si vlasy. "To nebyla otázka" zasmál jsem se a sedl si do auta. Sedla si taky.
Rozjel jsem se a vyjel z hotelu. "Kam vůbec jedeme?" Zeptala se. "Pro zboží" řekl jsem a jel rychle.Asi 10 minut bylo ticho. "Co to bylo včera?" Zeptal jsem se jí, jen pokrčila rameny. Nadechoval jsem se že něco řeknu ale skočila mi do řeči. "Nechci se o tom bavit" řekla. Asi minutu bylo ticho. "Jo" tiše jsem řekl.
Zastavil jsem u lesa, "zůstaň v autě" řekl jsem a vystoupil. Předemnou zastavila dodávka, vystoupili z ní asi 7 chlapů. "Máš prachy?" Zeptal se mě hned jeden, "jo mám" řekl jsem arogantně. Vyskládali mi z dodávky 3 bedny, podal jsem jim prachy a na všechny se podíval. "A co ta holka tam?" Kývl jeden, myslel Beatris v autě. "Nech ji být" řekl jsem hned a vzal do ruky jednu bednu.
Pochvilce odjeli a já naskládal ty bedny do auta. Sedl jsem si a hned vyjel. Beatris se dívala z okýnka. Chtěl jsem ji něco říct ale pak jsem si to rozmyslel. "Co je v těch bednách?" Zeptala se, "drogy" řekl jsem hnusně. Najednou se mi úplně změnila nálada a nic jsem nechtěl.
Zaparkoval jsem před hotelem protože ty bedny se hned budou odvážet. Beatris vystoupila a zavřela dveře od auta, vystoupil jsem a šel za ní.
Beatris:
Najednou mě Justin natlačil na auto a stoupl si těsně předemě, "co děláš?" Zeptala jsem se ho hned. Díval se mi do očí a mlčel. Chtěla jsem se od něj odtáhnout ale chytil mě pevně za ruku. "Naproti nám je chlap od Jamese" řekl tiše, radši jsem se tam nedívala, "co chceš dělat" zeptala jsem se ho, začala jsem se bát. Nahl se ke mě a dal mi pusu, začali jsme se líbat. Líbali jsme se asi 5 minut, odtáhl se ode mě a trochu se rozhlédl. Vzal mě rychle za ruku a šel do hotelu a k výtahu.
Vůbec teď nechápu co udělal ale dobře. Šli jsme ke klukům. "Byl tam Zain" řekl Justin, všichni se na něj podívali. "Dole na ulici před hotelem" řekl hned. Caleb a Alex se na sebe podívali. Matt si hned sedl k počítači.
"Běž si zbalit" řekl Justin a podíval se na mě. Jen jsem přikývla a rychle šla k sobě. Zbalila jsem si do tašky věci. Asi za 10 minut zamnou přišel Justin. "Zítra ráno letíme do Madridu" řekl, hodila jsem věci na zem. Tak proč se kurva balím tak na rychlo? Sedla jsem si na postel a podívala se na něj. "Jsi v pohodě?" Zeptal se a šel zamnou. Vzal mě jednou rukou za hlavu a dal mi pusu. Odtáhl se, dívala jsem se na něj nechápavě. Odešel. Lehla jsem si ztěžka na postel. Bojím se že mě někdo sleduje, mám takový divný pocit.
^^
Šla jsem se vysprchovat, oblíkla jsem si tílko a kraťase na spaní. Bylo okolo 11 večer, lehla jsem si do postele. Bojím se tu. Pustila jsem si televizi a zabalila se do deky.
Asi za deset minut jsem usla. Vzbudila jsem se na hluk, lekla jsem se a rychle se posadila. Uviděla jsem vedle sebe sedět Justina, "promiň jestli jsem tě vystrašil" řekl, "v pohodě" lehla jsem.
"Přišel jsem tě jen zkontrolovat" řekl a vstal. "Zůstaň tu" řekla jsem, zastavil se. "Bojím se tu" dodala jsem. "Nemáš čeho" usmál se, "ale dobře" vyslíkl si tričko a lehl si zamnou. "Ty kalhoty si můžeš taky sundat" zasmála jsem se, podíval se na mě a usmál se. Sundal si je a lehl si zamnou. Vypla jsem zrovna televizi, "dobrou" řekla jsem, "pojď zamnou" řekl a přitáhl si mě k sobě. "Dobrou" zamumlal. Usmála jsem se.
Justin:
Probudil jsem se asi v 6, vstal jsem a šel si zakouřit. Zachvíli vzbudím i Beatris, v 8 letí letadlo.
Objednal jsem nám snídani a šel probudit Beatris. Sedl jsem si vedle ní a pohladil ji po ruce. Hnedka se posadila, "v klidu" pousmál jsem se. "Dobré ráno" usmál jsem se na ni. "Dobré" usmála se mírně taky.
======
🔥😬
ČTEŠ
Dangerous Desire
Fiksi PenggemarJednoho dne se koná velká akce, při které je John, otec Beathris zabit. Jeho tým se poté rozpadne, za pár roků chtějí uspořádat pomstu ale potřebují k tomu jeho dceru. Zaplete se do zápletky s jeho týmem nebo druhou stranou která zabila jeho otce?