"Taehyung, bebeğim aç kapıyı. Ya bak valla özel bir an bekliyordum teklif etmek için. Hem birbirimizi sevmemiz yeterli değil mi?"
"Değil!" diye bağırdı Taehyung kapının arkasından. "Neden o örümcek kılıklı adama çıkma teklifi ediyorsun da bana etmiyorsun? Daha az değerliyim değil mi? Tüm attığın o mesajlar yalandı değil mi?"
"Ne?!" diye bağırdı Seokjin. Etrafındaki insanlar ona bakıyordu ama pek umursadığı söylenemezdi. "Yok öyle bir şey! Ciddiyim dediklerimde!"
Kapının bir anda açılıp Taehyung'un onu içeri çekmesini beklemiyordu.
Kaşlarını çatmış, kollarını birbirine dolamış ve yanakları kızarmıştı.
Seokjin onu görür görmez içinde bir şeylerin kıpırdamasına engel olamamıştı. Vücudunda örümcek geziyormuş gibi hissetmişti.
"Çıkma teklifi et bana." dedi Taehyung kaşlarını çatarak. "Şimdi."
"Şimdi mi? Ama olmaz ki-"
Taehyung bir adım öne çıkarak Seokjin'in dibine girdi. "Şimdi dedim."
Seokjin terlerken hiç böyle bir teklif edeceğini düşünmemişti. Daha çok onu film izlemeye çağırıp klasik Mj ve Örümcek Adam öpüşme sahnesinde onu öpüp daha sonra çıkma teklifi etme üzerine kuruluydu planları. Şimdi ise ne yapacağını bilemiyordu.
"Ehem şey, tamam. Imm şey-"
Sözlerini kesen şey Taehyung'un dudaklarıydı. Bunu algılaması yaklaşık on saniyesini almıştı.
Kalbinde ardı ardına patlamalar yaşanırken düşmemek için Taehyung'a tutundu. Elleri beline yerleşmişti. Dudaklarının arasındaki dudak vücudunun tüm işlevini bozmuştu. Ne yapacağını bilemiyordu.
Taehyung dudaklarıyla Seokjin'in üst dudağını emdi. Kollarını onun boynuna sardıktan sonra daha da yaklaştı çocuğa. Dudaklarını çektikten sonra konuştu. "Ya da, boşver. Sadece öp beni."
Seokjin duyduklarıyla kendisini toplayıp kollarını iyice sardı bedene. Dudaklarını aralayıp alt dudağı emdi. Örümcekler ensesinde geziyor, beynini kemiriyor ve kalbini ısırıyorlardı.
Bu anın hayatında gerçekleşeceğini düşünmezdi. Ancak hayal etmekle yetinir, nasıl hissettireceğini düşünürdü.
Kesinlikle harika hissettiriyordu.
Nefes almak için ayrılmadan önce son kez emdi dudağı.
"Sanırım öldüm."
"Sanırım ben de radyoaktif bir örümcek tarafından öpüldüm."
Seokjin gergin bir şekilde güldü. Az önce üç yıllık platoniğiyle öpüşmüş müydü yani?
"Tanrım! Şimdi biz öpüştük mü Taehyung? Düşüp bayılmama son üç saniye falan kaldı sanırım."
"Evet, şimdi. Teklifi sen etmeyeceksen ben edeceğim?" Taehyung kollarını Seokjin'in boynundan çekti. Ama belindeki eller hâlâ orada durup onu huylandırıyordu.
"Bu kadar hevesli olacağını bilseydim üç sene boyunca kendimi üzmezdim."
"Seokjin!"
"Tamam, tamam. Ediyorum şimdi." Boğazını temizledikten ve bir kaç si notası çıkardıktan sonra diğerinin belindeki ellerini sıktı. Gözlerini gözleriyle buluşturdu. En sonunda dudakları hareketlendi.
"Taehyung, bu eklembacakla çıkar mısın?"
Cevabı ise tekrar bir öpücüktü.
Gülümseyip ellerini diğerinin yüzüne çıkardı. Yanaklarını okşadı. Dudaklarıyla tüm sevgisini Taehyung'a aktarıyordu. Taehyung ise mutlulukla sevgiyi kabul ediyor, daha fazlasını almaya çalışıyordu.
Ayrıldıklarında soluk soluğa kalmış, aralarındaki kısacık mesafese nefeslerini paylaşmışlardı.
Taehyung alnını Seokjin'inkine yasladı. "Seni seviyorum eklembacak."
Vatana millete hayırlı uğurlu olsun
Sonunda öpüştürdüm şunları
Valla nasıl oldu bilmiyorum ama sanırım güzel oldu ya
ÖF ÖPÜŞTÜLER YA
DAHA GEÇEN BİRBİRLERİNE ENGEL ATIYORLARDI
AY DUYGULANDIM
Neyse
END GAME'E SON 2
Tabii ben cumartesi gideceğim ama
HER NEYSE 2 İŞTE
1 YILDIR BEKLİYORUZ O YEAH
Çok konuştum ya dlxhşsjcşwjfşwk
Bu arada ben bunları öpüştürdüm çok mutluyum ❤❤❤❤
Hadi iyi geceler
❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Amazing Eklembacak | taejin texting
FanficMahallenin dost canlısı, sevecen, akıllı ve zeki örümcek adamını canı gönülden, tüm benliğiyle seven bir eklembacak Seokjin, lisenin son yılında sınıf arkadaşı Kim Taehyung'a mesaj atar.