Numele meu este Faith... Da, stiu, un nume destul de complicat. In engleza inseamna "credinta" sau "incredere" sau chiar "speranta". Parintii mei mi-au pus numele asta pentru ca au crezut, in mod eronat, ca o sa ma ajute in viata. Eu nu prea cred. Oricum, numele meu este Faith si sunt o necredincioasa. Nu in sensul legat de biserica. Sunt necredincioasa in sesul ca ma indoiesc de tot si de toate. Nu am inceredere in multa lume si, mai presus de toate, nu cred aproape nimic ceea ce spun oamenii. In afara de parintii mei, de fratele meu Chase si de prietena mea cea mai buna Sophie mai nimeni nu ma cunoaste asa cum sunt eu cu adevarat. Sa nu intelegeti gresit, mai am si alti prieteni doar ca nimeni nu ma stie asa cum ma stiu ei. Acei prieteni sunt ,de fapt, doar niste cunostinte cu care eu si Soph iesim in oras. Nimeni altcineva nu imi stie secretele, gandurile, sperantele, visele, dorintele. Spre exemplu, toata lumea stie ca sunt Faith Anderson. Fata uneia dintre cele mai mari designere de moda din Anglia si a unui om de afaceri de succes din Romania. Fata perfecta a liceului cu cele mai mari medii, adorata de toti profesorii... O fata perfecta cu o viata perfecta. De fapt, eu sunt Faith Anderson, fata a doi oameni ce se cearta zi de zi si ce stau impreuna doar de dragul copiilor lor. Fata ce trebuie sa se ocupe zi de zi de fratele ei de 14 ani ce a ajuns sa se drogheze din cauza certurilor parintilor. Fata ce si-ar dori viata perfecta pe care i-o atribuie restul lumii . Fata ce si-ar dori o relatie perfecta precum cele din filmele celebre de dragoste. Fata ce si-ar dori mai mult decat o prietena adevarata. Fata ce si-ar dori sa aiba acele note perfecte pe merite, nu pentru da tatal ei face donatii mari in fiecare luna liceului ei. Fata ce si-ar dori o familie perfecta. Pe scurt, eu sunt fata ce viseaza doar la perfectiune cand, tot ceea ce are sunt oameni falsi. Stiu, sunt niste cuvinte cam mari pentru o fata de 17 ani dar, pot spune ca am trecut la varsta mea prin cate nu au trecut multi, dar asta e o poveste pentru altadata.
Trecand peste partea cu familia, prietenii, notele si parintii perfecti, cel mai mult imi doresct o relatie perfecta... Precum cele din filme... Precum Tessa si Hardin din filmul "After". Precum Marie-Jane si Peter din "Toti baietii pe care i-am iubit". Precum Maddy si Ollie din "Absolut tot". Ok, am vazut prea multe filme. Ideea e ca vreau pe cineva care sa faca pentru mine tot ceea ce au facut baiatii din acele filme siropoase. Dar stiu ca asta nu se va intampla. Cum de stiu? Asta e ceva simplu... Pe langa faptul ca sunt o visatoare, mai mult sunt realista. Acum, daca tot imi stiti unul dintre cele mai adanci secrete, cred ca e cazul sa va prezint si viata mea.
Am 17 ani. Sunt in penultimul an la liceul Kingsbury alaturi de fratele meu care este in primul an. Este un liceu privat foarte scump unde se afla doar copiii oamenilor bogati. Am unele dintre cele mai mari medii din liceu. Am destul de multi amici cu care eu si Soph iesim in oras, dar nimic mai mult. Doar ce am iesit dintr-o relatie de o luna. Parintii mei se cearta mereu nestiind ca noi ii auzim dar, de fata cu noi se comporta normal. Doar ce mi-am luat permisul (cu putin ajutor de la tata). Am parul brunet, ochi albastu-verzui. Nu sunt foarte intalta iar Soph gaseste mereu asta ca un subiect de baza pentru ca ea este cu cel putin 10 cm mai inalta decat mine. Are ochi verzi, par blond, poarta ochelari dar asta nu impiedica lumea sa vada frumusetea ochilor ei, are tot 17 ani dar ea implineste 18 cu doua luni inaintea mea. Suntem nedespartite. Are pana si o camera in gigantica mea casa. Ne-am petrecut toata vacanta de vara in cluburi si baruri, la piscine, la petreceri. Pe scurt,nu am prea dat pe acasa. Din pacate, asta se va schimba de maine deoarece este prima zi de scoala iar parintii mei ma vor lasa afara din casa doar in weekenduri. Desi incepe un nou an, nu ma astept sa fie prea diferit de ceilalti ani la liceul meu de cosmar. Sau poate va fi?
CITEȘTI
O Viata "Perfecta"
FantasiFaith Anderson este fata unor bogatasi din Marea Britanie. Este vazuta de ceilalti oameni ca fiind PERFECTA. Familie bogata, note mari, prieteni multi etc. Dar ceea ce nu stiu multi este faptul ca, imediat cum intri pe usa casei ei, dai de certuri n...