10. Bölüm bitişi;
"Tuğçe üzülme. HER ŞEYE SON VERELİM, BİTSİN BU İŞKENCE."
xxxxxx
-Okul nedeniyle yazamiyorum kusura bakmayın-
Başını tamam anlamında salladı ve cılız bir şekilde gülümsedi.
"Hadi gidelim" dedim ve yürümeye başladık. Aklımızda ne yapacağımızla ilgili bir şey yoktu en azından benim.
Tuğçeyi deniz kenarına getirdikten sonra Tuğçe merakla sordu "Neden buraya geldik?" Aslında buraya gelme sebebimiz annemdi. Ama Tuğçeye bunu asla söyleyemezdim.
"Burası bana huzur veriyor" dedim ilk aklıma gelen şey buydu.
Bir banka oturduktan sonra Tuğçe sorular sormaya başladı.
"Beni nasıl kurtardın ?" dedi bunu demesi üstümde süperkahraman hissi oluşturdu. Sonra kendime gelip. "Sevgilisi olmamı istedi." dedim ve bir iç çektim.
Tuğçe şasırarak "Ne yani beni bu yüzden mi kaçırdı ?" dedi sinirlenmişti, içinden Okan'a saydırdığını biliyordum.
"Tuğçe sana herşeyi açıklayacağım." dedim ve kestim. Denizin dibinde duran Canberk'miydi ? "Evet o" dedim sevinçle.
Neden sevindiğimi bilmiyordum. Galiba beni takip ettiği ve koruduğu içindi. Zaten ona karşı hiçbirşey hissedemezdim.Asla!
Tuğçe bana seslenip duruyordu en sonunda "Ne var Tuğce!" diye patladım.
"O kim ?" dedi. Gözlerimi Canberkten çekmeden Tuğçeye laf yetistirdim "Boşver, sen bunları bilmesende olur." dedim gülerek.
Ona bakarken , değişik hissediyordum ne bilmiyorum ama gerçekten güzel bir his.
En sonunda Tuğceye dönerek "Bekle gelicem" dedim ve Canberk'in yanına doğru ilerledim.
Sevinçli bir şekilde "Canberk" dedim.
Hemen cevap veremedi sanırım utanıyordu. Denize bakarak cevapladı.
"Efendim?" dedi nedense birden heycanlandım.
"Canberk utanmana gerek yok" dedim. Bakışlarını denizden çekerek bana baktı ve "utanmıyorum!" dedi. Birden kabalaşmıstı , Canberk'i anlamak zor olacaktı.
"Neden sinirlendin şimdi ?" dedim en şirin halimi alıp.
"Sen böyle saçma sapan şeyler dersen sinirlenirim." Sinirlenmiştim besbelli utanıyordu ama şuan rol yapıyordu.
"Canberk! neden beni korudun?" diyince cevap vermesi uzun oldu.
"Ben seni korumadım! Gökçe tehlikeli biri, orda kim olsa aynısını yapardım." diyince Canberk' e karşı olan hislerimi sanki kaybettim sadece beni koruduğu için öyle hissetmişim ama korumamış!.
"Tamam." diyebildim sadece ve hızlıca Tuğçenin yanına oturdum.
Tuğçe merakla sordu "Ne konuştun?"
Sinirliydim ve heran patlayabilirdim.
Sakin olmaya çalıştım ama başaramadım.
"Tuğçe bunların hiçbiri seni ilgilendirmez! Ben sana karışmıyorsam sende bana karışma! Anladın mı?"
Tuğçe şasırarak "Evet anladım" dedi.
Canberk 'e doğru baktığımda yanımıza hızla geliyordu. Yanımıza geldiğinde kolumu tutup beni oturduğum yerden kaldırdı ve kendine doğru çekti.
Şaşkın şaşkın Canberk'e bakıyordum.
Dudaklarımız birbirine çok yakın duruyordu. Dudaklarına doğru baktığımda bende biraz uzaklaşarak "Bak , ben her kızla çıkan erkekler gibi değilim!" dedi.
Şaşkındım, başımı Tuğçe'ye doğru çevirdiğimde ağzı açık bir şekilde bizi izliyordu.
Elimle git işareti yaptım ve Tuğçe'yi gönderdim.
"Canberk! Ne demeye çalışıyorsun ?"dedim kaşlarımı çatarak.
"Sen.." dedi ve kesti. Anlamsız bir bakışla "Ben?" dedim.
Arkasını döndü ve "boşver" diyip benden uzaklaştı. Sadece arkasından bakakaldım. Kaybolana kadar arkasından baktım..
••••••~Akşam~••••••
"Nereye gidiyoruz?" diye sordu Tuğçe.
İç çekererek cevapladım "Bilmiyorum."
Tuğçe "Hadi teyzemlere.." dedi.
"Bizim bir teyzemiz yok!"
"Ne-ne diyorsun sen ?" diye kekeledi.
"Teyzemiz yok!" dedim bağırarak.
"Ama neden?" dedi suratı asık bir şekilde.
"Tuğçe o çeneni kapatıyormusun yoksa ben mi kapatayım?"
•••••••••
Gidicek bir yerimiz yoktu. Öylece etrafta dolanıyorduk sessiz sessiz , taki mahalle arasında içmiş çocuklar bize laf atana kadar.
İçlerinden birisi "Lan şu kızlara bakın meteor maşhallah." diyip sırıttı.
İçimde bir korku oluştu. Titremeye başladım. Tuğçenin kolunu tutarak kendime doğru yakınlaştırdım ve kulağına doğru fısıldadım "korkma , 3 diyince koşuyoruz"
Bize doğru gelmeye başladılar. Dört kişilerdi.
Tuğçeye fısıldayarak "1..2..3!"
Tuğçe hızla koşmaya başladı. Ama Tuğçe benden daha hızlı koşuyordu. Yetişemeyecektim , o şerefsizler ise bana çok yakındı nerdeyse yakalayacaklardı.
Tamda öyle oldu. Birisi kolumdan tuttu. Kaçmaya çalışsamda kaçamıyordum. Çok güçlüydüler.
İçlerinden birisi "Diğeri kaçıyor koş!"
Dedi. Allahım Tuğçeyi yakalayamasınlar.
İki kişi Tuğçe'nin peşinden gitti. Diğerleri benim başımdaydı. Bana bakıp sırıtıyorlardı.
Beni tutanların birisine ayağımla tekme attım.
Acıyla inledi. Diğeri ise kolumu sıkıca tutmaya devam etti.
Yere düşen kalkıp "Ne yapıyorsun sen lan!" diyerek yüzüme bir yumruk geçirdi.
Beni tutan bıraktı yere düştüm çok güçlüydü. Hâla acıyordu.
Yere düştükten sonra beni tekmelemeye başladı. Karnıma vuruyordu. Çok acıyordu. Son tekmesini yüzüme geçirdikten sonra bilincimi kaybettim..
•••••••••
Uyandığımda hiç bilmediğim bir evdeydim. Yoksa o adamların mı?
'Hayır' diyerek yataktan fırladım.
Ben korkarak etrafa bakarken başka odadan erkek sesi geldi " iyimisin?"
O 'da kimdi ? İçimi bir telaş kapladı.
Kapıya doğru yöneldiğimde birden kapı açıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklediğim Sendin-Düzenleniyor-
General FictionMira'nın hayatı beklenmedik bir şekilde değişirken, bilinmeyen kişinin mesajlarıyla da sırlar ortaya dökülür. Hayatı boyunca ailesi konusunda yalan atan teyzesine kin ve öfke beslerken ne yapacağını bilemez hale gelir. Diğer taraftan ise tehditleri...