2.

320 26 0
                                    

-Nem tűröm ,hogy szeressenek ,mert én sem szeretem magam!-vágom barátnőm fejéhez ,mire ő zokogva megölel.
-De én akkor is szeretlek Yoongi.Csak kérlek ne taszíts el magadtól!
-Nem Hyori!Én akkor sem bírom ezt tovább.Vége-ennyi mondok csak és még ha a szívem bele is szakad ,eltaszítom magamtól a lányt ,sarkonfordulok és ott hagyom őt és a pont ma 1 éves kapcsolatunkat is.

Hajnal 3 van amikor verejtékező homlokkal felriadok.
-Hyori-suttogom halkan ,majd mivel érzem torkom kiszáradt az emlékektől ,a konyhába veszem az irányt és töltök magamnak egy pohár vizet.
Lassan 2 éve ,hogy otthagytam Őt.A lányt akiről akkoriban azt hittem kivezethet lelkem sötétjéből.
Emlékszem a napra amikor először találkoztunk.Egy parkban üldögéltem és épp egy újságot olvasgattam ,munka után kutatva.
Ő egyszeriben csak leült mellém és annyit mondott- Szép időnk van-majd csak mosolyogva ült tovább mellettem.
Aznap emlékszem eléggé frusztrált ,hogy lassan egy éve kerültem ki az otthonból ,de még sehol sem kaptam rendes állást és idejét sem tudtam már mikor beszélgettem valakivel-Jinen kívül persze.
Így mikor meghallottam annak a lánynak a hangját ,majd rápillantottam és megláttam azt a csodás arcot ,ami akárcsak egy angyalé ahogy ott a napban fürdött,akaratlanul mosolyra húzódott szájjal válaszoltam.
-Igen.

És ez az igen indított el mindent.
Ez után a nap után minden reggel találkoztunk abban a parkban és míg én az aznapi napilapban kutattam állás után ,ő csak ült mellettem ,majd mikor látta ,hogy aznap is kudarccal játam munka téren ,elkezdtünk beszélgetni.
Sosem beszélt feleslegesen.Ha láta ,hogy nem alkalmas sosem szólalt meg ,csak hallgatott.Mikor viszont levoltam törve ,mindig tudta mit kell mondani ,hogy elterelje a figyelmem és jókedvre derítsen.

Eleinte csak barátként tekintettem rá.Egy barátként ,aki mindig ott van amikor szükségem van rá, aki mindig támogat és megvigasztal ha úgy van.
Ám egy napon minden megváltozott ,mikoris munkát találtam.
Egy nagyobb irodába kerestek aszisztenst ,amihez történetesen csak érettségi kellett amivel én is rendelkezem.
Mikor pedig olvastam az álláshirdetést és felcsillant bennem a remény ,örömömben felpattantam a padról ,felkaptam Hyorit és megcsókoltam.
Noss igen...itt kezdődött a mi históriánk ,ám a vége az nem lett épp tündérmesébe illő.

Gondolataimból az ajtómon való dörömbölés rángatott ki.
-Yoongi!!Nyisd ki kérlek!-hallom meg egy fiú hangját ,ami olyan ismerős ,de hirtelen mégsem ugrik be honnan.
Az órára pillantok ,ami fél 4-et mutat.
-Mi a fasz?-értetlenkedek ,majd az ajtóhoz megyek és kinyitom azt.
-Gyorsan!Segíts kérlek!-veti be magát ekkor Jimin ,majd azonnal be is csukja maga után az ajtót.
-Te?-kerekedik el a szemem a döbbenettől-Te meg mit keresel itt?És egyáltalán honnan tudtad hol lakom?!
-Jin..Jin hyung-lihegi-Ő mutatta meg a házad amikor tegnap megvettem a lakást amit mutattatok.
-És mégis mikor?Na és miért?-kérdezősködöm tovább.
-Miután te elmentél beszélt a környékről és mondta ,hogy elég sok a buli erre felé ezért a balhék is..De azt mondta ne féljek ,mert te itt laksz egy utcával alrébb és bármi van hozzád fordulhatok-hadarja.
-Oh..Értem..De hisz csak tegnap vetted meg a házat Már be is költöztél?Ennyi idő alatt?
-N..Nem..Csak nem vagyok valami jó alvó és mivel nem tudtam aludni gondoltam kocsiba ülök és  megnézem a házat.Mikor viszont végeztem a nézelődéssel és innen haza akartam menni..A kocsim körül 4 vagy 5  pasas állt.Betörték az autó szélvédőjét és mikor megláttak megtámadtak és pénzt követeltek.Még épp elbírtam menekülni és egyenesen idáig rohantam.Kérlek...Segíts...-mondja ,majd mondatát szinte könnyezve fejezi be.
-Azta-akad el a lélegzetem.Tudom durva egy környék ez ,főleg éjszaka ,na de ,hogy ezt a gyereket már egy este alatt felavatták az nem semmi -gondolom magamban.
-Jó nyugi.Mostmár nem lesz semmi gáz.Ha akarod hazaviszlek gyere-ajánlom fel ,ám mikor eszembejut ,hogy az autóm szervízben van ez a tervem is ugrott.

-De hyung...Most komolyan nem baj ha itt maradok?-kérdezi Jimin mikor a vendégszoba ágyán ül ,én pedig friss ágyneműt hozok neki.
-Dehogy is..Hely van dögivel ,szóval elférsz.Reggel pedig ,majd szólok Jinnek és elmegyünk a kocsidért.
-Rendben.Kösz...-mosolyodik el ekkor halványan.
-Nincs mit.Na de megyek én is lefekszem.A konyhában van narancslé meg minden.Ha bármi kell szolgáld ki magad ,a mosdó pedig innen a második ajtó.
-Oké.Jóéjt Yoongi!
-Jóéjt!-válaszolom ,majd visszavonulok saját szobámba.

A hajnali ébredésemnek köszönhetően reggel 11 volt ,amikor legközelebb felkeltem.

Egy pillanatra elgondolkodtam ,hogy csak álmodtam az este történteket ,vagy valóság volt ,ám mikor átcsoszogtam a vendégszobába és az ajtót kinyitva megpillantottam a békésen alvó Jimint , megnyugodtam ,hogy nem bolondultam meg.
Vagyis nem teljesen.Hiszen ha jobban belegondolok eddig még senkit sem láttam vendégül a lakásomban Jinen kívül ,most mégis befogadtam Jimint ,még ha csak egy éjszakára is és puszta látványa kissé megnyugvással töltött volna el.

-Te mindenkit így bámulsz mikor alszik?-hallom meg ekkor az eddig alvó fáradt de mégis mosolygó hangját.
-Hogy mi?Én egyáltalán nem bámultalak!-tiltakozom.
-Jó na..Akkor ne valld be-vigyorodik el mégjobban ,majd felül az ágyban-Hány óra?
-11.
-Basszus.Bocs.Nem akartam eddig lustálkodni itt.
-Semmi gáz.Én is csak most keltem.Na de most megyek felöltözök ,utánna felhívom Jint és indulunk.
-Oké.Bár szerintem így is jöhetnél-mondja mostmár huncut vigyorral.
-Boxerben?Szerintem nem lenne jó ötlet-nevetem el magam ,mire  ő ennyit mond.
-Én élvezném.

-Jesszus..Még jó ,hogy nem lett bajod-mondja Jin Jiminnek ,mikor már kocsijával tartunk Jimin új háza felé.
-Ha Yoongi nincs a közelben tuti elkaptak volna-válaszolja a fiú ,majd a visszapillantóból látom ,ahogy engem néz.
-Noss igen...De hogy is volt most ez?Akkor este Yoonginál aludtál?-kezd kérdezősködni Jin.
-Ja.Volt olyan jófej ,hogy megengedte és ezt mégegyszer köszönöm Daddy-mondja Jimin ,mire én majdnem félrenyelem saját nyálam a becenév hallatán.
-Jézus..Ugyan már..Nem nagy ügy-vágom rá végül ,majd hála az égnem megérkezünk a házhoz, én pedig kipattanhatok a kocsiból ,megmenekülve a felforrósodott hangulattól.

-Ezzel aztán tényleg komolyan elbántak-állapítja meg Jin amikor Jimin kocsiját méri végig.
Az audi szélvédői és ablakai be voltak törve ,az oldalába különböző degradáló szavakat véstek ,a kerekeket pedig kilyukasztották.Egy szóval totálkár.
-Na ja.Asszem apuci vehet újat-motyogom magamban ,ami kissé hangosabban sikerült mint azt terveztem.
-Na de Yoongi!-szól rám Jin.
-Semmi gond-vágja rá azonban Jimin-Sokan hiszik ,hogy én is az "anyuci apuci eltart" típusú gazdag ficsúrok táborát erősítem.Persze nem hibáztatom őket ezért.Mindenki a látszatból következtet erre és én nem is okolom őket emiatt.Nincs a képemre írva ,hogy az apám halála után örököltem ezt a sok pénzt-mondja a fiú ,mire én azonnal egy hatalmas tuskónak érzem magam és legszívesebben itt helyben elásnám magam hülyeségem miatt.
-Én..-makogom ezután mire ő csak halványan elmosolyodik.
-Sajnálod?Semmi baj Yoongi ,mondom nem okolok senkit.Na de most szerezzünk egy vontatókötelet és vigyük haza a kicsikémet-vált hirtelen témát és telefonján már tárcsáz is valakit.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Végső próba [ YoonMin ff. ]Место, где живут истории. Откройте их для себя