21.

185 14 4
                                    

Helloo everyone !❤

Itt a rész amit ígértem.
Tudom tegnap kellett volna kitennem ,de fáradtabb voltam ,mint azt hittem szóval kérlek ne harizzatok...😕🙁
Na de remélem tetszeni fog a rész és ne harapjátok le a fejem (csak bízzatok bennem) 😉.

Most pedig jó olvasást!😘🔥
Csokipuszii

Jimin szemszöge:

Miután Yoongi elviharzott csak összeroppanva ülök MinHo foteljében.
-Nem akartam megbántani...-sóhajtom ,majd egy újabb pohár italt húzok le.
-Jóideje ismerem Yoongit...Mindig ilyen forrófejű volt ,de nyugi meg fog jönni a jobbik esze-vereget vállon MinHo ,majd csak újabb italokat tölt számunkra és egy félmosollyal ajándékoz meg ,amit nemigen tudok mire vélni.

Yoongi szemszöge:

Jungkook a kanapénkon horkol.
Olyan szinten szétcsapta magát ,hogy idáig is a hátamon cipeltem a VÁROS SZÉLÉRŐL és mivel én is "fogyasztottam" rendesen ,eszem ágában sem volt még 5 utcán át vonszolni a seggét ,tehát csak ledobtam a kanapéra miután hazaértem és elmentem lezuhanyozni.

-Hát gyönyörű vagy mondhatom...-motyogom tükörképemnek ,mikor már pizsamaként funkcionáló boxeremben állok a fürdőszobai tükör előtt-Nem elég ,hogy egy fasz voltál Jiminnel ,aki csak jót akart neked ,még egy kurva ötleted sincs ,hogy békítsd meg.Ráadásul otthagytad egy idegennél most meg be vagy tépve...
-Nem hibáztatlak érte...mármijt azért ,ahogy reagáltál-érkezik azonban ekkor a válasz ,mire enyhe szívinfarktust kapok.
-Chim...-fordulok a hang irányába ,majd mikor megpillantom az ajtófélfának dőlő fiút ,szívem és agyam egyszerre kezd pörögni.
-Sajnálom ,hogy egy ilyen komoly döntést helyetted akartam meghozni.Azzal ,hogy szervezkedtem csak neked ,nekünk akartam jót...De nem jött össze és ezt már én is belátom-mondja lehajtott fejjel ,mire én azonnal hozzá lépek és magamhoz ölelem.
-Semmi baj Mochi.Te ne haragudj.Túl reagáltam ,pedig amit tettél ,inkább hálát érdemelne-duruzsolom nyakába fészkelve arcom és csak ekkor érzem meg a belőle áradó alkohol szagát.
-Akkor háláld meg-érkezik Jimintől azonban ekkor a válasz és egy másodperc múlva már kiszabadul karjaim közül és az ajtófélfának nyomva kezd csókolgatni.

-Chim...Te...Mennyit ittál?-kérdezem levegő után kapkodva ,mikor pár pillanatra elválnak ajkaink.
-Nem sokatt...Csak...Pár pohárkát-bazsajog ,majd megragadja karom és elkezd húzni a hálóba a nappalin keresztül.

Mikor azonban észrevette a kanapén szuszogó Jungkookot ,azonnal megállt.

-Ő meg mit keres itt?-von kérdőre azon nyomban.

Csak egyszer találkozott Kook-kal ,amikor egyik este mikor hazaértem szükségem volt egy kis "nyugira" ,mivel Chim aludt , Jk-nél mindig van ,tehát áthívtam ,hogy adjon egy "szál csodát"  ,amivel kiereszthetem a gőzt az egész napos alvilági meló után.
Ám pont amikor Jungkook az ajtóban állva nyújtotta át nekem a "varázs cigit" ,Jimin megjelent és lépcső aljáról figyelte az eseményeket.
Amikor pedig leesett neki mit is adott nekem Jk,azonnal neki rontott a maga módján.
Elkezdett vele üvöltöznk ,hogy mi a "kutya faszát képzel ,hogy idejön a szarjaival és belevisz engem a rosszba" engem aki alapból az alvilág vezére mellesleg.Na mindegy.
Aznap este óta Jiminie rühelli Kookot ,mivel pedig Jk nem köpött be ,hogy én kértem az "ajándékát" ,csak tűrte ,hogy leordítsák a fejét ,inkább kerülte Chimet.

-Kérdeztem valamit Min Yoongi!-üvölt ekkor rám Jimin ,mire kirángat emlékeimből.
-Jungkook a haverom Mochi, eléggé kiütötte magát és mint látod nem képes most saját lábon hazamenni ,ezért eddig cipeltem és itt alszik-közlöm és egyszerűen nem tudom elhinni ,hogy az imént a mindig szende ChimChim rám kiabált.
-Na de....Ez az én házam is!Én pedig nem akarom ,hogy itt legyen.Rossz ómen!-habogja ,majd kissé meginog álltó helyében.
-Hogy mi vagy?-nevetem el ekkor magam-Mi az ,hogy rossz ómen?Mióta használsz te egyáltalám ilyen szavakat?
-Há..hát nem tom'...Csak nem tesz jót az aluránknak...
-Mármint az auránknak?-javítanám ki.
-Ja azt mondtam én is...-feleli ,majd duzzogva keresztbe teszi mellkasa előtt karjait.
-Oké figyi.Alkut ajánlok-lépek ekkor háta mögé és vállát finoman maszírozni kezdem ,miközben lágy csókokat hintek tarkójára és nyaka finom vonalára-Elfeledtetem veled ,hogy ez a tökfej idelent szunyál ,mire pedig reggel felkelsz már nyoma sem lesz.Mit mondassz?
-Azt meg ,hogy tervezted?-kérdi ,és hallom egy pillanatra mellkasában reked a levegő,amikor leesik neki mit is akarok .
-Noss..Megvannak a módszereim-mosolyodom el huncutul,pár másodperc után pedig már a lépcsőn baktatunk fel kézen fogva ,egyenesen hálószobánk felé.

Jimin szemszöge:

-Azt a...kurva-nyögi Yoongi mikor újra kap rendesen levegőt és mindketten kezdünk lecsillapodni-Imádlak.
-Én is imádlak-válaszolom kuncogva ,majd hozzábújok ,ő pedig cirógatni kezd egészen addig míg el nem alszok.

Mikor felébredek a nap simogatja az arcom ,csukott szemmel matatni kezdek magam mellett ,keresve Yoongi isteni testét ,ám mikor nem lelem sehol ,szomorkodva nyitom ki szemeimet.
-Megint lelépett-állapítom meg ,majd mint minden reggel ,kinyüglődöm magam az ágyban ezután lassan felkelek.

Kávé - ez az egyetlen amire gondolni tudok.Ha nem juttatok a szervezetembe egy csésze koffeint ,kizárt ,hogy átvészeljem ezt a napot.
Tehát elindultam a konyha irányába ,hogy megadjam testemnek amit akar.Egy kis "frissen főtt ételerőt".

Amikor azonban leérek a lépcsőn kélyes hangok csapják meg fülemet.
-Mi a fasz?-értetlenkedek ,majd elindulok a hangok irányába.
-Basszus Kook!-nyögi Yoongi ,mikor pedig a nappaliba érek megpillantom őket.
Yoongi a kanapén ül egy szál semmiben ,kezében egy amolyan "varázs cigit" szív ,miközben pedig annak füstjét fújja ki ,lábai között Jungkook kényezteti férfiasságát szájával.

-Yoongi?-motyogom elgyengült hangon.
Végtagjaimból azonnal kiszállt az erő ,tüdőmbe nem jutott oxigén ,szívem pedig szinte éreztem és hallottam ,ahogy szilánkokra tört.

Hogy tehetted ezt velem?-kérdezem tőle magamban ,mivel hangosan már nem ment.Mikor pedig ő csak lezserül felém fordulva mocskos félmosolyra húzta a száját ,szabad kezét pedig amiben nem volt cigi felém nyújtotta nem tudtam most mégis mi a fasz történik.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Végső próba [ YoonMin ff. ]Место, где живут истории. Откройте их для себя