Sziasztok édeseiiim !
Tudom tudom ezer éve és bár ráfoghatnám a tanulásra azért a kedvetlenségem és az ötlet hiány is közrejátszott a rész csúszásában.
Na de ,majd most 😉
Nem az évad legjobb része ,de azért remélem tetszeni fog.😘
Tippeket várok ,hogy mit tegyen Yoongi🤫
És Jimin erre ,hogy reagáljon?
Kíváncsi vagyok rátok 😉Na de vágjunk is bele...😋
Jó olvasást ! ❤Jimin szemszöge:
Az ég szürke volt.Az idő borús hangulata viszont cseppet sem vetette vissza lelkesedésem.
Boldogan terültem el újdonsült jóbarátom MinHo egyik bőrfoteljében ,kezemben egy pohár martinivel.
-Messze járnak még?-kérdezem izgatottan ,miközben MinHo mobilján pötyög valamit.
-Úgy két utcányira-kuncogja.
-Akkor már mindjárt itt lesznek-állapítom meg ,és bár az eddig gyomromban lévő érzést izgalomnak tudtam be ,most inkább félelemnek mondanám ,kételyeim pedig egyre csak erősödnek.
-De mi van ha nem fog örülni?-fordulok ismét a fiú felé kétségbeesve.
-Jimin..Szembeszálltál jópár agresszív alakkal ,hogy ez a mai nap ma így alakulhasson.Amit tettél egy bátor ,jóindulatú alakra vall és ezt Yoongi is be fogja látni.
-De ha nem?-akadékoskodom tovább.
-Akkor Min Yoongi a világ egyik legnagyobb balekja.Te magad mondtad ,hogy tehernek éli meg a "munkáját" és csak nyűglődik nem?
-Hát...De...
-Akkor meg nyugi.Minden rendben lesz-zárja le végül a srác a beszélgetést ,majd elindul le a ház elé ,ez pedig csak egyet jelenthet.
Megérkezett.Yoongi szemszöge:
-August D, öreg cimborám!-köszönt MinHo ,régi drogkartelles haverom,mikor kiszállok Tae-al az autóból annál a címnél amit maga MinHo adott meg.
A srácnak már annó is durva kapcsolatai voltak és most áldottam az eszem ,hogy beugrott a neve ,mivel mint régen ,most is kb 5 perc alatt megtalálta a személyt akit kerestem ,jelen esetben Jimint.
-Hali!-köszöntöm ,ám vele ellentétben nekem nem olyan jó a hangulatom.Sőt...-Szóval itt vannak?-kérdezem a házra pillantva ami előtt állunk.
-Ja.Az emberem itt látta azt a pasast és a barátod-kapom a választ.
-Remek.Akkor induljunk-ezzel előkapom fegyverem és már mennék is ,mikor valaki a karom után kap.
-Yoongi...-hallom meg Taehyung kétségbeesett hangját.
-Mi van?!-fordulok felé ingerülten.
-M..Most mit akarsz csinálni pontosan?
-Bemegyek és szétlövöm a fejét annak a rohadéknak aki elrabolta tőlem Jimint.Ha pedig nem eresztessz el 5 másodpercen belül ,te is kapsz egy golyót-válaszolom rideg hangon ,mire a fiú azonnal leveszi rólam a mancsát én pedig ténylegesen elindulhatok végre.-August várj már meg!-rohan utánnam MinHo ,mikor a lifttől már csak pár lépés választ el.
-Ez az én ügyem.Ne avatkozz bele!
-Mégis én mondtam meg hol van-vág vissza.
-Az lehet.De ezzel a te szereped le is zárult.Leléphetsz.-ezzel belépek a liftbe ,melynek ajtaja be is csukódik ,így végre van pár szabad másodpercem ,hogy összeszedjem gondolataimat és eltervezzem mit hogyan is teszek pontosan.Az emelet tiszta volt.Nyoma sem volt dulakodásnak és semmi sem utalt arra ,hogy egy emberrabló szarjankó szállna meg itt.Sőt.
Ez a ház inkább egy gazdag ficsúrnak való ,mintsem bűnözőknek.-Na mindegy-engedem el végül ezeket a gondolatokat mikor megérkezek a MinHo által megadott 106-os szoba ajtaja elé.
Alapjáraton nem vagyok egy agresszív típus és mint régen ,most is az emberek megfélemlítésére az eszközöm a nyugalmam.
Azonban jelen pillanatban Jiminről volt szó ,így tehát mikor elképzeltem miként kínozta meg az az ismeretlen rohadék szegény Chimet ,dühöm eluralkodott rajtam és egy mozdulattal berúgtam az előttem lévő falapot.-Jesszus!Yoongi!-sikolt fel Jimin ,akit azonnal megpillantok ,mikor kicsit beljebb érek és nekem pofám leszakad.
-Jimin!Te meg...Mi a.....-akadok ki úgy ,hogy szóhoz sem jutok.
Jimin ugyanis nem ,hogy elrabolva nincs , még megkötözve se ,ráadásul még valamit iszogatott is.-Ezt aztán jól berúgtad-röhögi el magát ekkor mögöttem Tae ,mikor pedig hátra fordulok és mellette a döbbent MinHo-t is megpillantom tényleg elkap az ideg.
-Ti meg mi a faszt szórakoztok velem?!-rontok neki TaeTaeDaddy-nek ,mivel Jimint sosem bántanám ,MinHo-t meg nem tudnám ilyen könnyen a falnak nyomni ,mivel rajta ellentétben Tae-al van egy kis izom is.
-Yoongi!Engedd el!-szól rám ekkor Jimin ,majd azonnal mellém lép és elkezdi kitépni karjaim közül haverját akinek nyakát én kitartóan szorítom.
-Akkor mondjátok el ,hogy mi a fasz folyik itt!-üvöltök rájuk.-Szóval Te döntöttél az Én életemről és Te kerestél valakit az Én helyemre ,hogy átadd neki az Én rangom?!-foglalom össze Jimin kb fél órás beszámolóját ,amiben tudatta velem ,hogy meglátása szerint nem élvezem a jelenlegi "munkám" és csak leterhelem magam ,ezért kereste fel MinHo-t ,mivel ő otthon van az alvilági ügyekben és szívesen átvenné a posztom.
-Noss..ez ha így mondod elég önzőnek és főnökösködőnek hangzik de...-makogja ,mire még mindig örjöngve közbevágok.
-Mert az vagy Jimin!Nem dönthetsz el helyettem dolgokat ,főleg nem ilyen téren ,mivel igazából fogalmad sincs milyen érzések kavarognak bennem.Bele sem tudod képzelni magad a helyzetembe ,így nem is ítélhetsz meg semmit!
-De én..csak jót akartam....
-Jót akarsz?Akkor egy jó tanács:Foglalkozz inkább Magaddal!Mivel nekem eszem ágában sincs odaadni a rangom senkinek.Neked sem!-fordulok egy pillanatra MinHo-hoz ,majd egy másodpercre még egy dühös pillantást vetek a megszeppent Jiminre és gyors léptekkel elhagyom az épületet.-Akkor most durván fogalmazva le akart váltatni-állapítja meg Jungkook ,mikor épp szokásos helyünkön ,a város szélén lévő egyik padon üldögélünk és szívjuk az általa hozott "varázs cigit".
-Ja.Gáz mi?
-Nem feltétlen.Azok alapján ,amiket eddig erről a Jiminről meséltél...Nem nézném ki belőle ,hogy keresztbe akarna tenni neked...
-Tudom ,de akkor is Kook.Nem hozhat engem ilyen helyzetbe.Ha az embereim fülébe jut ,hogy le akartak cserélni ,még úgy érzik ,hogy az én helyem bárki megkaphatja.Már csak az hiányzik ,hogy elkezdjenek lázadozni...-panaszkodok ,majd ismét szívok egyet cigarettámból.
-Az is igaz...De attól még tuti beparáztattad a srácot.Mármint ahogy leüvöltötted ,nem hinném ,hogy hozzá van szokva az ilyen hangnemhez.
-Dühös voltak Jk...Nem akartam én megbántani...
-Vágom én tesó.Én ismerem milyen ha ideges vagy ,de ő nem hiszem,hogy tudja.
-Igazad van...Elcsesztem-állapítom meg végül ,majd ezzel be is fejeztem a beszélgetést és abban a maradék 5-10 percben míg elpusztítottunk plussz 3-4 "mágikus szálat" ,inkább csak agyaltam ,hogy hozzam helyre amit eltoltam.
Hogy békítsem meg megszeppent Jiminiem?□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
ESTÁS LEYENDO
Végső próba [ YoonMin ff. ]
Fanfic"A változás ijesztő. A félelem pedig feszültté teszi az ember."- így volt ezzel Min Yoongi is ,aki miután kikerült az árvaházból, ahol egészen 18 éves koráig nevelkedett ,belecsöppent a nagybetűs életbe és csak ekkor gondolkodott el igazán, mihez is...